Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nejake vyhrady jsem mela, ale ty uz shrnula belldandy, nebudu se tedy opakovat...”

Not Quite the Shilling

Autor: Annie D      Jazyk: AJ

mariaa:

“Kvalitně by si povídka asi zasloužila 3, ale mě opravdu nebavila.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

YAOI z pohledu Greka ( přednáška na advíku 2010 )

Autor: Grek      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já mám Greka vážně ráda, i když by mohl být otevřenější k názorům druhých ... :) Jedno mu ale v této přednáčce neodpustím. Tohleto mužské absorudní zdůvodňování, proč že yaoi je lepší než yuri. Je lepší protože ... . v tomto případě proto, že yaoi je hrozně sadomaso a yuri nikoli. Přiznávám, že jsem viděla tak málo yaoi a yuri, že to těžko můžu posoudit, ale .. ne, nevěřím. Nic z toho, co o tom vím, mě k takovému dojmu neopravňuje. Myslím, že prostě muži snášejí "degradaci ženy" o něco lépe než "degradaci muže" a to je celé. :) Sadomasochistické motivy patří podle mě k erotické literatuře a spol. prostě neodmyslitelně. A Grek by mohl být schopen a aspoň v základech odhlédnout od toho, co pro něj osobně má přítažlivost a co ne. - Přesto ale oceňuji tu možnost poslechnout si, co si o yaoi myslí heterosexuální muž.”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Dojímá mě, že i Pepper si od osmi vymýšlela před spaním fanficion, aniž by věděla, že se tomu tak říká. A mám děsnou radost z povídky, kde umění vyprávět dovede zachránit život.”

Poskládané vzpomínky

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“S Luciusovým charakterem mám taky problém - ne, že by nebylo fajn, že to jednou nebyl úplný hajzl, ale zase tohle už bylo nějak moc, jako kdyby to vůbec nebyl on.”

Všechno nejlepší, Severusi!

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemám problém s formou ani s obsahem. Problémem jsou aktéři - tyhle role jim nevěřím ani za mák! Snapeovi vůbec a co se týká Luciuse - věřím, že by si Draca takhle vzal sám, ale rozhodně by se o něj nedělil! Kdyby tohle bylo napsáno jen v rovině Draco-Lucius, byla by to pecka. Takhle bohužel.”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Úžasná poviedka, nepochybne, ale nemám rada kruté konce. Dúfam, že v tých ďalších bude autorka mierumilovnejšia.”

Drabble na přání

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné, ale takové... Já nevím. Nicméně ohořelý jedinec v připálené zástěře mě složil. :D”

Všechno nejlepší, Severusi!

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Jistě to není realistické. To ani náhodou. Ale už to, že mi to stojí za úvahu, znamená, že se příběhu snáze věří, než by se při námětu, který zpracovává, dalo čekat. Vztah násilníka a znásilněného je choulostivá záležitost (asi třeba jako incest :)) a tady se to dalo pobrat, aniž by si člověk říkal, co minutu - to přece ne. (Pro Victorii: Pokud jsem tu povídku správně pochopila, Snape nedal Dracovi tyo vzpomínky záměrně, šlo o nehodu. Takže se hodí spíš uvažovat, zda by se dopustil takové nerozvážnosti? Nejspíš ne, ale je to výchozí motiv tohoto příběhu a já ho jako takový přijímám.) Osobně jsem největší problém se Siriusovým vyznáním lásky a následným dějem. Mám pocit, že i naprostý debil s EQ tykve by pochopil, že to, co dělá, není v tu chvíli dobrý nápad. Navíc mám pocit, že by příběh mohl fungovat více méně stejně i bez této příhody. Pak mě asi nejvíc zaráží, že paní Pomfrayová vše přešla, když minimálně ona musela poznat, k čemu došlo. Ale jinak jsem vše spolkla i navijákem navzdory nepravděpodobnosti záplety a zatraceně hodně si ji užila a považuji mezi českými věcmi za dílko nadprůměrné. A na to beru ohled při svém váhání mezi čtyřkou a pětkou a zaokrouhlím si to nahoru. :)”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Drsná, ale dobrá.”

Poskládané vzpomínky

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Plášť odvahy

Autor: WendyNat      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Na začiatku ma z toho šlo príšerne rozhodiť, ale zlepšovalo sa to a zlepšovalo a musím na konci uznať, že sakra dobrá poviedka. Teda aspoň preklad, originálu by som povytýkala viac vecí. Ale kvôli tomu príšernému začiatku sťahujem bod.”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Některé ano, některé ne... Hezké. :)”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Pokud si odmyslím veškeré větší i menší nablblosti (páni - to toho moc nezbyde)... Snapeovo hodnocení mě pobavilo, ale to je tak jediné, co stojí za zmínku.”

Když se řekne láska

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První část dobrá, druhá už ne. :/”

Pád podzimu

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úplně to před sebou vidím...”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco na tom je.”

Když se řekne láska

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Poslechneš si mě

Autor: Laura a Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Pád podzimu

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Drabble hezké, paní archivová má neuvěřitelný styl psaní.”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Na krátkost drabblete toho sděluje překvapivě hodně. Pěkné”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka vtipná. //Sectumsempra: A ten obrázek je geniální:D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|