Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Dlaň milosrdenství

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hmm, nevím, co si o tom mám myslet, tak si raději nemyslím průměrné nic. Pro mé nevinné já a další slabé povahy by to potřebovalo mimořádně odrazující varování.”

Dlaň milosrdenství

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Řekněmě, že přesně takhle vidím Brumbála já.”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Co dodat... líbilo :-) Takové by měly být příjemné letní oddechovky. :-)”

Take my Hand

Autor: Sevfan      Jazyk: AJ

mariaa:

“2-3”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Povídečka taková neukotvená, ale za ten obrázek (odkaz níže v komentářích) bod nahoru, ten je geniální a dává tomu zcela nový rozměr. :-D”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vydařené :-)”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Juxianin rukopis je tu jasně patrný (dohnat mě téměř k pláči popisem Severusových pocitů dokáže snad jen ona), ale tak nějak jako kdyby to nebyla úplně ona. Nevím... Povídka je to rozhodně hezká, na mě ale moc sladká. Prostě to není ta "moje" Juxian.”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

Mrmla:

“Pěkné.3, 5”

Star Trek.Lira

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Upřímně jsem váhala zda je to slash nebo není, jenže ten Jimův pohled prostě...”

I have an army

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

GwenLoguir:

“:) už som to videla, ale fakt milé”

Matchmaker, Matchmaker

Autor: Vash The Humanoid Sunshower      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-5”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

Nerla:

“V zásadě bych mohla zkopírovat komentář od Sargo. Pairing jsem si nejspíš četla, když jsem si to ukládala do "k přečtení", a samozřejmě jsem ho pak zapomněla. A oč nekonečně zajímavější by to bylo, kdyby se nedali dohromady! Úplně vidím to jejich křehké příměří a do toho lásku ke stejnému chlapci, všichni by žili na jednom místě... a autorka by to zvládla napsat, vždyť na prvních kapitolách bylo vidět, že umí napsat leccos. Takhle to bylo skvělé, až najednou přišlo hrozné zklamání. Nebýt toho, dala bych vyšší hodnocení.”

Hugging Campaign

Autor: CoUnTiNgPiXeLs      Jazyk: fanart

belldandy:

“Bože, to je nádhera ... :) Za ten nápad má chuť dát i pětku. Jdu se postavit do řady. PS: A můžu obejmout i ty, co stojí v řadě? :)”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Problém je, že o Avengers vím tak akorát to, že existujou. Tak bych tuhle povídku možná neměla vůbec hodnotit, ale .. ta sebereflexe marysueovských sklonů je tak roztomilá a nádherná. Takže za to ... :)”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pořád jsem si říkala, co na tom všichni mají, ale když začala Pepper vyprávět a Clint komentovat, bylo to jasné! :D P.S.: Toho Holmese by měl někdo sepsat... ;)”

I have an army

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

Babu:

“Jen s jednou výtkou - Loki má ještě armádu obdivovatelek! :D”

I have an army

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Oh ano, Loki, máš krásnou armádu. :-D”

I have an army

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“kdysi jsem tenhle obrazek videla u nekoho na blogu (tusim, ze to byla Paccia Domna), stahla jsem si ho a od te doby se u nej skvele bavim :D poor, poor Loki!:D”

Hugging Campaign

Autor: CoUnTiNgPiXeLs      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Cas se rád objímá... asi mutuje na Cupida, chudák malí, ještě aby začal trpět inkontinencí a nosit plínky. :-D A mám dojem že motýlek už obětí nepotřebuje.”

Hugging Campaign

Autor: CoUnTiNgPiXeLs      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“jak Castiel vali :D... ne, nejvic me pobavil chudak motyl :D”

Love your hair, BTW

Autor: Addicted2Kura      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“:D pobavilo... nikdy jsem si jejich "podobnost" neuvedomila :D”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...da se tohle brat jako Mary Sue? :D Kazdopadne jsem se docela bavila, nejakym zahadnym zpusobem jsem si vsechny ostatni postavy predstavila ve filmove verzi CASTECNE SPOLIER: u toho serifa z nottinghamu jsem si vzpomnela na svuj oblibenej obrazek: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2012/143/7/9/chicks_dig_it_by_whaddevah-d50vbo4.jpg KONEC SPOILERU”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“je to dobre :)”

Všechno nejlepší, Severusi!

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“s Akkarrou souhlasim v tom, ze to SS vubec neverim... spis mam pocit, ze byla vytvorena postava a nahodou se pojmenovala Snape SPOILER: Snape ze svym vlasum "doprava peci v podobe jablecneho octa" a jako vodu po holeni pouziva "velmi drahou Hugo Boss"? obavam se, ze mam nedostatek fantazie, ale tohle si u SS fakt predstavit nedokazu.... KONEC SPOILERU”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“zvladla jsem jednu kapitolu a... ne, tohle fakt nedam. autorko, sorry!”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|