Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

belldandy:

“Pěkné čtyři. Co se všechno může stát za sedm dní.”

A přijde Smrt a s ní zákon aneb Nekonečný příběh I Kam s nimi?

Autor: Corny, janek, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Altarian:

“Tak tedy ne že bych se u toho snad smála na celé kolo..ale určitě jsem se alespoň usmívala ;) Jako ICQ konverzace to muselo autorům připadat geniální, nezaujatý čtenář (já) se na to dívá s větším odstupem..nicméně stojí za přečtení. :)”

A Mary Sue Alphabet

Autor: Irony-chan      Jazyk: AJ

Altarian:

“Velmi vtipné! ale je třeba dobře rozumět anglicky. Hezký popis všech typů Mary Sue :)”

Star Trek - Payday

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ubohý Scotty v červeném triku. :-D”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“ano, tomuto jsem věřila do poslední tečky :))) 4, 5”

I have an army

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

mariaa:

“:)”

Hugging Campaign

Autor: CoUnTiNgPiXeLs      Jazyk: fanart

mariaa:

“:D”

An Awkward Customer

Autor: anya-elizabeth      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Star Trek - Friendship

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

mariaa:

“:D”

Star Trek - waiting for

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

mariaa:

“:D”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Charakterizovat lze jako obstojný průměr. Zase jednou nucený svazek, Harry a Severus jsou tu nadpůměrně ukecaní a Severus těžko uvěřitelně ctnostný. Nicméně doznávám, že v jistém čase byla tahle povídka taková moje malá neřest. Neřestně se mi tam líbilo dichotomie mezi tím, jaké silné pocity hrdinové mají pociťovat a mezi tím, jak je racionálně rozebírají. Jen osobní úchylka, ale ve mě to vyvolávalo brnivé příjemné napětí .. Hodnocení: 3/4 / Svého času jsem si říkala,že by to mohla být první povídka, které bych na Sirininých stránkách zvládla dát čtyřku - abych se konečně necítila tak zaujatě :), jenže teď je zas všechno jinak. Tak já dám trojku, poněvadž třeba Dianiny Námluvy u Adelaine, jímž jsem dala čtyřku považuji přes klišoidní sladký závěr za zajímavější a poněvadž věřím, že Adelaine mi to odpustí. :)”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“nebolo to zlé, ale niektoré scény som vážne nebrala... ako tie bozkávacie pokusy, no to som sa vážne smiala :D”

Star Trek - waiting for

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

belldandy:

“Bože! :) Tak jo, přiznávám .. tohle mě dostalo. Dokonce se stím Kirkem raduju. ) "Vždyť Spocku nakonec, jsi jenom vulkánec, vždyť ty jsi bez toho, už sedm let skoro ..."”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tohle bylo fakt dobre....”

Star Trek - waiting for

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ano, tento je druhý nejoblíbenější. Zvláště ten Spockův výraz je skvělí. :-D// Ještě má autorka další stejně povedené, ale ty si nechám na jindy. ;-)”

Star Trek - Friendship

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ze serie podobných komiksů od téže autorky je tenhle můj úplně nejoblíbenější. :-D”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Z úvodních slov jsem nabyla dojem, že tahle FF byla vědomě psána jako sled lehce roztříštěných obrazů a proto si na to nebudu stěžovat. Zdá se mi, že se z těchto střípků daří celkem úspěšně splést nějaký celkový obraz. Zřejmě v souladu s Lilithčinými preferencemi jde o obraz depresivní, pochmurný, místy až morbidní (SPOILER: třeba takové hromadné vraždění vlkodlaků - to je docela síla! :) KONEC SPOILERU). Je to obraz světa, v němž je láska vždy jednostranná, nikdo nevysloví své city, který nezná spravedlnost a má strach ze svých hrdinů. A kde nic dobře neskončí ... I když mi (jako ostatně ne poprvé u Lilithky) přijde přehnaný a nerealný (považovala bych ho spíš za surreálný), nemohla jsem odolat několika syrovým detailům (třeba Harrymu močícímu v Severusově vaně :) ). Myslím, že právě za takové motivy Lilithku miluju ...”

Malformation

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Je to krasa, jen skoda, ze povidka neni dokoncena...”

An Awkward Customer

Autor: anya-elizabeth      Jazyk: AJ

finde:

“I když už nežije ve válečném stresu dvojtého špióna, je Snape pořád parchant, ale roztomilý, takže Harry nemá šanci nepodlohnout jeho kouzlu.”

Star Trek.Lira

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“ten pohled! :D”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tak jako... je pěkné, že autorka dobrovolně přiznala, že to chce narvat všemi možnými klišé, ale když už se do toho uvrtala, tak to měla udělat pořádně - takhle nevznikla ani originální povídka, ani parodie, ale něco podivně nemastného neslaného kdesi uprostřed. A dlouhého, únavně dlouhého. (SPOILER) Mně by se hrozně líbilo, kdyby při tom vaření lektvaru Severus selhal, protože by nedokázal usměrnit a použít svoji magii - protáhnout lano uchem jehly. Taky by bylo samozřejmě lepší, kdyby byl Snape parchant a ne něžný medvídek překypující dosud potlačovanými city, ale to už bych asi chtěla moc. Ovšem přiznávám, že do repliky "chtěl Pottera uzdravit natolik, aby nikdo nic nepoznal, ne se s ním vyspat a ještě ho pak navrch nechat umrznout" jsem se zamilovala. Následná replika "věděl jen, že má Severus Snape svou vnitřní krásu, kterou je jen třeba objevit" je potom trefa do černého. (KONEC SPOILERU) Snape je tady teda OOC i vůči charakteru, který se tu autorka pokoušela popsat v různých fázích povídky... ne, tady je asi zbytečné popisovat, co všechno je špatně. Asi... všechno? Nefunguje to. Mozek mi kvůli tomu ušima nevytekl, ale vracet se rozhodně nemám v plánu.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ha, tuhle povídku jsem nikdy neokomentovala! Jsem ostuda... Takže ten začátek brilantní i střed ušel, konec no... přečtěte si to sami, přesto přese všechno je to hrozná sranda.”

Hugging Campaign

Autor: CoUnTiNgPiXeLs      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ježíši, ten Castiel.... Paráda. :D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|