Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moc pěkné ... a trochu děsivé. A tak to má být. :)”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Skvělá kombinace délky a tématu, rozepsané bych to číst určitě nechtěla. A chudák holka, teda.”

Boromir's Catapult

Autor: AcidFlux      Jazyk: AJ

Danae:

“To je tak krásně praštěný! To jsem právě potřebovala!”

Boromir's Catapult

Autor: AcidFlux      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“strasna kravina, ale smeju se tomu uz pul roku :D "And tell 'em Boromir sent ya!" :D”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naopak - jako drabble je to perfektní.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Námět se mi moc líbil, jen kdyby to nebyl drabble, ale autorka to rozepsala...”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Moje milovaná. Má svoje mouchy, ale je to moje srdcovka, takže zaokrouhluju nahoru ;)”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Wixie prostě umí. A krásně dokazuje, že i FF je skvěle rozmanité a každý si najde to svoje. Když má člověk náladu na romantiku, malinko OOC, to přiznávám, je tohle jasná volba :)”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ha, dobře jí tak! :D /// Bell: Souhlas s tvým P.S. :)”

Dlaň milosrdenství

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Na Brumbála je tohle podle mě už moc... Ale kdyby to bylo možné, tak je to velmi dobře napsané, jak si užívat dělat z lidí loutky. 3-4”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jo, souhlasím, belldandy. Mně se nelíbí, když se z JKR dělá hysterka. Nebylo to špatný, mně to teda nějak zvlášť nepobavilo...”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D Náhodou to je ženiální.”

Everytime (Snape/Rowling)

Autor: Rea Silvia      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Zajímavý nápad, skvěle vybraná píseň a super sestříhaný, ale nevím, mně tam něco nedefinovatelnýho chybí. Myslím, že mi to taky stačilo vidět teď a už se k tomu vracet nebudu.”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vtipné, psané s nadsázkou. Na dané téma bych to asi radši měla trochu kratší, ale pobavilo.”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Takže, Mně přijde začátek slabší a konec vyloženě uspěchaný. Já jsem věděla pairing od začátku a furt tam nic nebylo, až nakonec se to tak nějak zbytečně strašně rychle, až to lehce dílko kazilo. Mně by se taky víc líbilo, kdyby se postavy nespárovaly. Jinak ten střed, jak se Sev nemohl smířit a rozhodnout se, jak se chovat, byl skvělý.”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No, zezačátku pouze PWP, jak to ti dva neumí tajit... Ke konci už to začíná nabírat nějaký příběh. 2-3”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tohleto je skvělá krátká povídka, nesklouzává do přebytečný sladkosti a konec také stojí za to. Ok, má to vady, ale celkově se mi to líbilo. 3-4”

Buď po mojom boku

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Je to hezký, jen se mi nezdálo, jak a jak rychle se Hermiona dostala ze své fóbie”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka má dobrý nápad, jen je to podaný tak, že to vypadá jako shrnutí delší povídky.”

Save me, please; Severus/Draco

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Mě se hlavně líbí ta scéna v umývárně - tady je sestříhaná naprosto perfektně!”

Save me, please; Severus/Draco

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Uznávám, že Severus/draco jsem ještě neviděla. V něčem to naplnilo, co jsem čekala. To, že se musí užít scéna, ve které Severus s Dracem probírá jeho úkol - to bylo jasné. :) Moc se mi tam líbí ty prolínačky - jak se vzájemně doplňují záběry na ně v podobných situacích. Je to takové ipresionistické. Nahozené, ale nedotažené ... ale má to zkrátka něco do sebe. Vzhledem k tomu, jak toho mám málo nakoukáno na tenhle pár - nejsem si jistá, že můžu objektivině hodnotit.”

Save me, please; Severus/Draco

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Já nevím, má to skvělej nášlap, prolínání krásný, jen je to pro mě silně nedotažený. Takový rozjezd a pak nic, tak trochu useklý.”

Everytime (Snape/Rowling)

Autor: Rea Silvia      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Nejsem si jistá, jak hodnotit. Ale ten nápad se mi líbí hodně, opravdu hodně. Nechám si to projít hlavou ... :) / Styl videa až tak moc nemusím - přijde mi to moc růžové, hladké, líbivé :) , ale oceňuji netradičnost a to, že to dává původní materiál do nových souvislostí - to já mám ráda. :) Myslím, že budu mít chuť se na to ještě podívat, třebaže to úplně přesně nezasahuje mé preference. :)”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: SJ

Sargo:

“Ach jo, oč nekonečně zajímavější by to bylo, kdyby to nebyl slash (což není spoiler, že ne - nejspíš jsem asi jediná, kdo si toho často nevšimne a pak je zklamaný :-)). První půle super, i když je Sevulík možná až trochu moc... no však víme... a všichni mu to odpustíme, že... ale konec nuda nuda šeď šeď, stokrát bylo, stokrát bude. /// Belldandy: nejde o věrohodnost, tu řešit, tak si moc nepočtu :-D Jen je to prostě škoda, nic víc - z něčeho originálního a s potenciálem to vklouzlo honem do obvyklých kolejí, jako by se to leklo, že by to muselo řešit nějakou nestandardní situaci... i bych autorce odpustila, jak si to náramně ulehčila tím "stejně bys nemohl, já vzhledem k situaci ano"... a ten konec nebyl zajímavý naprosto ničím, klasická limonáda, ekvivalent musli ke snídani. Dáš si, neurazí, přátelům to tom nevyprávíš. :-D // Koneckonců důležité není, jestli je to klišé, ale jestli je to takové klišé, které ti umí zarezonovat s něčím uvnitř... A to někdy dokáže jediná věta, obrat, který sepne čudlík... samozřejmě člověk nesmí udělat tu chybu, aby šel číst nějakou literaturu (i když i tady takové věci jsou, možná i dvě :-D)”

Everytime (Snape/Rowling)

Autor: Rea Silvia      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Tak jsem zase jednou na maděru. To spojení mi připadá geniální. Budu si to muset pustit znovu, protože, když se objevily přibývající řádky popisující poslední okamžiky Severuse, přestala jsem vidět ostře. To byla taková krása.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|