Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“:D naprosto presne...”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Alé! Tahle povídka mi tu zrovna náhodou padla do rány. Byla mi doporučena jako dobrá povídka na pár SS/HG, leč s názorem doporučujícího jsem se nemohla ztotožnit. Což o to, klidně bych i základní námět skousla, proč by ne, ač měl své vady. Ovšem tohle ukázka toho, co si představím pod pojmem OOC postavy. Navíc to nepostrádá naprosto žádné z SS/HG klišé, které snad existuje. Ještě tak aby se jim narodilo dítě, co se dostane do Mrzimoru.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Tina_tt:

“mám dosť :D :D Voldy boduje :D”

Different, Not Defective

Autor: awesomelyglorious      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Zatím hodnoceno na 4. Povídka je mi tématem trochu blízká.”

ingenue

Autor: jade      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Naprosto klasické až to bolí...”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Mně se to líbilo. Tak pěkně to k něčemu směřovalo a pak to rychle skončilo. Jako když dohoří cigareta nebo skončí život kuřáka. Šlus a konec, a přitom tam mohlo být ještě něco víc.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Princ Krasoň vs. Severus Snape. Já ho tak miluju! (Severuse...) :D”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Waht is in this coffe? :-D Ano, to si často také říkám, když čtu některé povídky.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tohle je si dobré z času na čas zopakovat. :)”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“čítala som to kedysi dávno a je to jednoducho úžasné”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Uzdrav mou duši

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Mája:

“Moje oblíbené téma, poutavě psaná povídka, těším se na každou novou kapitolu.”

Na pokraji

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mrazivá a bezútěšná atmosféra prodchnutá všudypřítomným šílenstvím. Rozhodně to není průměr, ale já se k hodnocení 4 nedokážu přinutit, na to mi tam něco schází... Možná je to tím, že mi přijde, ža autorka neměla odvahu to dotáhnout do konce se vší parádou a tak se tady nakonec z Draca stalo to, co se z něj stalo.”

If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

belldandy:

“Příběh muže, který měl být připraven, a chlapce, který nevěděl. Zdá se, že Harryho tajemstvi zná postupně skoro každý s vyjímkou jeho samotného, zatímco Severus se odmítá o svá tajemství podělt s kýmkoli - a to znamená s kýmkoli. :) Tenhle příběh plyne nějak tak podobně jako řeka - pomalu, přes zákruty, neodvratně se blíží k moři. A to moře zřejmě značí smrt.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Different, Not Defective

Autor: awesomelyglorious      Jazyk: AJ

finde:

“je vidět, že autorka dobře zná problematiku”

Učednica a Nekromanter

Autor: JunoMagic      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Děsila mě ta délka povídky a moc se mi do čtení nechtěla, ale jsem ráda, že jsem začala... Něco je sice trochu klišé, ale má to i hromadu originálních nápadů. Začátek mě bavil, většinou odpovídající charaktery, ale nakonec vás znudí ta zdlouhavost.Později mi to přišlo sekané, jakoby to na sebe ani moc nenavazovalo – strohé. Konec byl už moc zamotaný a překombinovaný”

Na pokraji

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“První tři kapitloky mě nadchly, úžasné, tak procítěně a hluboce napsané. Neudržela jsem slzy... Začalo to lépe než skončilo, žádný happy end, jen krutá realita.”

Duše v zrcadle

Autor: Margot      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Já bych to úplně do odpadu neházela. Na můj vkus to bylo sice až příliš dramatické, roztahané a trochu přeplácané, ale mělo to svoje chvilky. Líbí se mi tady Sirius, horší už je to se Severusem.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

|< 10 11 12 13 14  >|