Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Bestie

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“V podstatě je to jedna velká hromada patosu, ale když je v podání L/D od Tofiam, tak zjišžuju, že mi to vlastně ani nevadí. Mám prostě slabost pro temné, zakázané romance.”

Special One

Autor: Nancy Black      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle mi nepřišlo ani tak mírně úchylné, jako spíš nebetyčně trapné. A ten křečovitý styl psaní...”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Poněkud drastické řešení... :)”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Zo začiatku som nad tým len neveriaco krútila hlavou a absolútne som si nevedela predstaviť priebeh deja, hoci záver bol jasný :D Ale prišiel moment, že sa mi to začalo páčiť, na tvári sa mi objavil prihlúply úsmev a klikala som stále na pokračovanie, až som sa dostala k epilógu, ktorý opäť skončil vetou, ktorá pre mňa ten záverečný efekt skazila...”

Druhá šance Harryho Pottera

Autor: etherian      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“myslim, ze tohle bych opravdu ocenila zhruba ve veku sesti let...”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“i kdyz nejvic miluju nosateho snapea (zdravim bring back the bastard challenge:), tohle bylo vtipne:)”

Bestie

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nevadí mi incest, pokiaľ nie je násilný.Toto bola búrka citov, láska neláskavá. Nádherné, mrazivé. Páčilo sa mi, že Lucius Draca neurazil a ani neodmietol ale ani nezneužil jeho slabosť. Dokonalá zmes pocitov.”

Ideální šílenství

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“kouzelně komplikované a tak akorát temné”

Bestie

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Jak vzniká bestie a jak vzniká pokřivená láska a z čeho vlastně? Moc pěkné! 3, 5”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Bestiální. Téměř dokonalé...”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“skvělé :)”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Tati! :D”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Zabité... :D”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Slaďárna!! :) 3-4*”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Tohle mě dostalo :)))) Nejde až tak o to, jak je to napsané, ale o to, jak mi to zvedlo náladu :D”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Panebože, to je jednoduše úchvatné. Já tomu dokonce i věřím a to se mi moc často nestává. Teda, konec byl trošku uspěchaný a od jistého OPČM učitele jsem čekala trochu více nepříjemností, ale jinak...♥.”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“pobavila som sa celkom dobre, ale mám ho rada čiernookého čiernovlasého... (nedostatky ľahko prehliadať pri jeho filmovej verzií :P nadchla som sa ním až medzi šestkou a sedmičkou, takže...)”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Čo znamenala tá posledná veta? To iba mne to prišlo, že... nad Severusom vyhrala zodpovednosť nad ľudskosťou? Nehodnotím. Fakt neviem ako. Neupieram kvalitu, ale... //Okey, bola som upokojená... Takže sa môžem sťažovať na krátkosť :D Bez pokračovania 5 nedám ;-)”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“To je - neskutečně boží! Doporučuji všem, co 'milují' uspěchané děje.”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Je to fajn, více reálné než kánon, zdá se mi.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mně se ten nápad - zavřete je někde spolu a časem jim nezbude nic jiného než se sblížit - moc líbí. Bohužel se mi zatím nepodařilo najít fanfikci, kde by to nějaký autor zpracoval k mé spokojenosti. Tentokrát mi to přišlo řekněme místy povedené a místy nepovedené. Dobře vystavěná výchozí situace, postupné sbližování přiměřeně zvládnuté, docela se mi líbilo, jak to gradovalo kolem křížení sil ... pokud jde o mne bylo tam až moc příběhů o znásilnění, postavy dost OOC a nepříliš zvládnutý konec. Potencionálně zajímavé, bohužel ne zcela zvládnuté ... Řekla bych - participiálně interesantní. :P/ Já si neodpustím drobnou opozici vůči Delatrix. Nejlepší na tomto webu jsou rozhodně první dvě části sevitus trilogie Resonance a Revolution. :)”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jako takový podnět k rozhovoru o nějakém aspektu fanfiction a HP světa je to skvělé. Jako příběh, co má být brán vážně, je to trochu horší. Ovšem ... pokud mohu soudit podle "Zpomalte všichni", Laume jde spíše o to první než o to druhé. A řekla bych, že si jí to docela daří. Hodnotím trojkou, prostě proto, že "Zpomalte ... " mi přišlo lepší.”

Druhá šance Harryho Pottera

Autor: etherian      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Oslovení "dítě" v každé třetí větě je na zabití a Snape jako profesionální chůva převracející své zaryté postoje doslova z minuty na minutu zrovna tak. Sloh je sice obstojný, ale tváří v tvář obsahu nemá nejmenší šanci cokoli zachránit.”

Druhá šance Harryho Pottera

Autor: etherian      Jazyk: ČJ

belldandy:

“I když v jistém smyslu je docela zajímavá, přiznávám, že má oblíbená fanfikce to až doposud není. Každopádně tím, že Harry udělá rozhodnutí, které v této povídce udělá pro mě tak trochu přestává mít potenciál do budoucna, protože nejsem moc velký fanda příběhů, kde je Harry malý kluk. Přesto neurčitý pocit deziluze, který obsahuje, mi zůstává v hlavě pořád. Lepší tři. / Sargo: Mě ještě napadl Orbis Pictus. "Pojď sem, dítě, uč se moudrým býti". Neboli ve starší češtině se to asi používalo. :) Ale souhlasím, tohle nebylo šťastně přeložené.”

Druhá šance Harryho Pottera

Autor: etherian      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je to takové... já nevím... asi bych to nazvala sto a jedno klišé adoptivních příběhů Snape a Harry. Je tam asi všechno, co jen bych od takového příběhu očekávala a co tam považuji za normální. Proto asi to hodnocení. //Sargo: No vlastně ano, už jsem se v povídkách setkala že Pottera oslovovali "child", ale rozumný překladatel to přeloží jako "chlapče", "chlapečku" nebo pokud je to myšleno hanlivě, tak třeba "děcko" nebo "kluku".”

|< 10 11 12 13 14  >|