Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

belldandy:

“Jako varování k této fikci mohu napsat, že z deprese po skončení příběhu jsem se léčila přes týden, ale .. ANO, stálo mi to za to. :) Dovolím si tu použít cizí slova (napsal je uživatel amethyst_rei v debatě o If you are prepared na Livejournalu): "I feel bad for anyone who refuses to read IYAP. It's a bloody work of art." Plně se s tímto výrokem ztotožňuji. :) Jinak, kdo neunese nešťastný konec (i já se přiznám měla co dělat, abych ho unesla:) ), fanoušci této fikci připsali i nějaký ten happy end. Já znám třeba tento: http://www.marsi.narod.ru/epilog.htm. Prý ale existují i další. Tak, kdo zná, ať mi dá vědět. :) // Casiopea: Já vím, já vím, ani nevíš, jak ti rozumím. :) No ale jak to nevarovala? Nepíšu to snad v komentáři k této třetí části dost jasně. :) No, vždycky můžeš zkusit ten epilog... Já kvůli té Assezině větě četla poslední kapitolu asi třikrát a uznávám, že to nebyl příjemný zážitek. - Přes vše řečené mě vždy nějak mrzí, že si tuhle věc nepřečte spousta lidí jen proto, že nekončí, jak bychom si přáli. :) Kromě epilogu radím jako lék ještě svou osvědčenou metodu, dát nějaký kus ještě jednou a skončit se čtením v nějaké pro čtenáře příjemné chvíli. Ve mně totiž vždycky nejvíc zůsdtává ten naposledy přečtený moment.”

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Belldandy!!! Asi ti pošlu Huláka! :D Jak jsi mi tohle mohla udělat?! Ty jsi mě vůbec nevarovala! :))) Bože. Klid, Casiopeo. Tak dobrá. Stále platí to, co jsem napsala ke druhé sérii. S každou kapitolou je to lepší a lepší. Ta poslední mě rozložila na prvočinitele. Jsem si ale na sto procent jistá, že podruhé už k tomu sílu neseberu, jsem poněkud křehčího ražení. Přesto, tahle věc patří mezi tři nejlepší FFHP věci, jaké jsem četla. P.S. Belldandy, samozřejmě děkuji. :) Jsem ráda, že jsem to dala. Nicméně, vážně mě to položilo. Jdu koukat do zdi a chroupat čokoládu. ;) //P.P.S. Byl to rozhodně úžasný zážitek. Nevzpomínám si, že by mě někde tak uchvátil styl, už jsem to tu psala minimálně dvakrát. A Severus je hodně IC. Harry je Harry. Ježkovy zraky, já už zase vidím rozmazaně... No nic. Rozhodně souhlasím, že se k některým pasážím vrátím. A ano, budu předstírat, že to nepokračuje. :)))”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Tajný ctiteľ

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“celou dobu jsem se bavila, ale pitomy zaver mi zkazil dojem z cele povidky...”

Dědic světla

Autor: Arjon Silme      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“Vyborna povidka :)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“Libilo moc, rada se k ni vracim. Pekna oddechovka :)”

Tajný ctiteľ

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ale no tak, co ten závěr - co to sakra mělo být? Severus je celou dobu had a najednou je z něj plyšový králíček?! Ach jo....”

Tajný ctiteľ

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Až na uspěchaný a divný konec je to super. Hlavně Severusova skvělá zmijozelská prefikanosť jak si užít rande, aniž byste někoho pozvali...”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni :D”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“naozaj brilantná poviedka! večne nadržaný Remus a Severus ktorý (aj keď s brblaním) plní všetky jeho perverzné sny. skrátka sex, sex a sex ale pritom to má aj dej, ktorý stojí za spomenutie *o* myslím, že nepotrvá dlho a znova si to prečítam... a potom znova... a znova! :D”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“No a co. Není to první Luciusova proměna v hodného pána, o které jsem četla. Možná ty jeho dlouhé světlé vlasy připomínají maminku z obrázku nebo hodnou paní učitelku, a tak není ve všech povídkách jen negativní. Píše se tam, že se už několikrát setkali, takže Harry není takové pískle. Jen tak vypadá a tak se chová. Ale dát tomu nějaké číselné hodnocení... tak třeba tak.”

Exposed!

Autor: pre_raphaelite1      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“:D kdyby rita psala v blesku, hned bych ho zacala cist”

Suppositions on 18

Autor: lore      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“skvele :D:D”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“asi to moje skoro blondata hlavinka nepobrala, ale ze vseho nejvic mi to pripomina zpraseny slohovy cviceni (proc to nekdo vubec prekladal, to mi taky unika...)”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ten konec byl uplne priserny (fakt), ale... ja chci to pexeso!!:D”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Díky bohu za ten konec, jinak nevím nevím... :)”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Je to takový... suchý.”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak nevím, kolik tady Potterovi vlastně je? Podle toho, že Malfoye poslal Voldemort, se to nemůže odehrávat dřív než o prázdninách po 4. ročníku, ale podle toho, jak autorka Pottera popisuje, tak ještě ani nenastoupil do Bradavic. To je dost podstatná vada. Jedna z mnoha... Takže autorka buď nezvládá časovou posloupnost a nebo trpí scestnými představami - pro mě natolik úděsnými, že to nedokážu dočíst.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Klasika. Fakt jsem myslela, že to tu dávno je. :) S.L.”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

ingenue

Autor: jade      Jazyk: AJ

mariaa:

“Nic pro mě... Mezi 1 - 2...”

If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Je to kapitolu od kapitolu lepší. Neskutečně si to užívám. Nejen neobvyklost jazyka (přítomný čas, ich forma), ale i nezvyklý způsob nástinu uvažování postav. Patřím ke čtenářům, kteří si vyloženě lebedí v psychologických rozborech postav, a tohle je tak jiné. Žádné sentimentální vzdychání nad tím, jak Severus Harryho miluje. A to přesto, že o Severusovy vnitřní monology není nouze. Autorce se povedlo napsat poměrně uvěřitelné mužské myšlení. Přímočařejší, nesentimentální. Jsem nadšená. (Jen drobná vada na kráse, ale je jen kosmetická. Proč si u Merlinových gatí Harry, kdykoli je rozrušený, zakrývá rukama obličej?! Já bych ho po nich už plácla! :D)”

|< 10 11 12 13 14  >|