Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Boze, to byla ptakovina... proste Whampi jak ji mame radi ;-)”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pěkný nápad, zdařilá a úderná realizace, pobavilo.”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

kami:

“Vo svojej podstate by to bolo vtipné, keby som nedokázala, hneď na začiatok uhádnuť, o čo presne ide.”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Určite prečítam. (A asi som aj čítala - tak sa mi z obsahu zdá.)///Ahá! Už viem, čo to bolo. Ale viditeľne to vo mne veľa nezanechalo. Čo je vzhľadom na pár a priebeh prvej polovice celkom čudné.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Jsou povidky, ve kterych fandim Voldemortovi... ne, ted vazne. Cetla jsem to na nekolikrat. Opravdu mi vadi Potter, ktery je nejspis odlozenym ditetem strycka Googla a tety Wiki a ktery by byl nejspis schopny lusknutim prstu zment galaxii v plastovou lzicku. (vlastne v teto povidce neni takovy sam, ze...) Taky Snape tu byl obcas uplne mimo.... co se mi libilo, bylo vyliceni vztahu mezi postavami.”

Šťastné dny v pekle

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“odkladam hodnoceni na pozdeji... precteno pre dnekolika dny, porad mi to lezi v zaludku... ale opet mi tam vadi myslenkovy pochod ve stylu"ooo, nas nedoceneny potter, chudinka malinka, proc jsem ho tak nenavidell, mel bych si za to uriznout leve ucho...ne, pro to neexistuje omluva, radsi obe!" (ne, tohle neni spoliler) casem si to prectu jeste jednou a uvidim :) dodatek: cetla jsem minuly tyden znova. vzhledem k tomu, kolik jsem toho preskocila, aby to bylo snesitelne cteni, davam 1 (premyslela jsem i o dvojce, ale ja toho fakt preskocila hodne...)”

The Cupboard

Autor: Enahma      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“dalsi pribeh s pro me naprosto neuveritelnym snapeem...”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“nemuzu hodnotit jinak; vzhledem k tomu, ze jsem kazdou prelozenou cast ocekavala opravdu...hm...dychtive? :D”

Not Prepared

Autor: regarde      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“precetla jsem a porad mam pocit, ze tam neco chybi....”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no, tohle je tezke. na jednu stranu mi tam hodne veci vadilo, na druhou stranu jsem nemela v pulce povidky chut zavrit prohlizec, protoze se to cetlo dobre (mozna jeste casem hodnoceni zmenim:)”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, Snape by zaplesal a půlka zmijozelu s ním. :D”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Aneb Severus Snape by zaplesal, kdyby to viděl. :-D”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Druhá šance Harryho Pottera

Autor: etherian      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Táto poviedka je jednou z tých najlepších HP/SS určite sa k nej vrátim.”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Siriusova záhadná nepřítomnost naznačuje, že v tomto AU (co by to bylo jiného?) se patrně oběsil na trámu, a těžko se mu divit. Snape veřejně celému Řádu vypráví o svém nejnovějším ponižování ze strany Pána Zla, Voldy nenašel jiný způsob, jak si obstarat krev vlastního poskoka, než svěřit tento "náročný úkol" Snapeovi a jeho pochybným kontaktům, Molly si mlčky nechá poroučet, Brumbál nemá žádný plán, zkrátka - skutečně nádherně zachované charaktery! Snape: "Není ti něco, ó nepříteli z dětství? Stačí slovo, a jako vítr se poženu pro pomoc!" Lupin: "Já nahlas pravím, pane – jak jest ostatně mým zvykem – čistou pravdu: dím vám, že jsem sobecká svině. A kéž by má žena potratila." Samozřejmě bych mohla pokračovat každou další větou dialogu nebo pohybem postav. Bohužel i pokud jde o samu interakci obou hrdinů, celé to na mě působilo absolutně nepřirozeně, násilně a mimo všechny mísy světa. Vyprávění se potácí od ničeho k ničemu (alespoň tedy já jsem žádnou logiku nebo souvislosti nevystopovala), no a kdyby toho náhodou bylo málo, autorčin sexismus všemu nasadil korunu. :) S.L.”

Not Prepared

Autor: regarde      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“I když by někdo mohl namítnout, že taková úzce zaměřená jednorázovka je sama sobě pointou, od závěru jsem přece jen čekala trošku víc. Nicméně mě to zaujalo. :) S.L.”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Snape je perfektní, Lupin také a jejich rozhovory nad skleničkou... :) Jen mi to přijde ne tak úplně dotažené, chybí tomu nějaká třešnička, nějaký skutečně podařený detail, kvůli kterému bych si tuhle povídku zapamatovala. Takhle si na ni za chvíli nevzpomenu.”

Star Trek Meets Monty Python - vid

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

belldandy:

“A tohle znáte , fanoušci Star Treku? Miluji Monty Pythony i Star Trek, takže ... za pět.. :) k tomu ani není třeba umět anglicky. To načasování, ten střih, ten vtip, ta zraková evokace zvuků. :) PS: Nic intelektuálního, protože se tomu směje i můj tříletý syn.”

Closer - video

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Stejně, na pstruhy a včeličky se nedá zapomenout. :-D”

Closer - video

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

belldandy:

“A tady souhlasím s Dieginou. Já mám pro černobílý poruchový videa slabost. Tu písničku ani dokonce nemám moc ráda, ale video je naprostá špička. :) PS: Je tam ten odkaz pro nedočkavce.”

ST: Лунатик

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Nu co říct. Ještě že má Kirk tak dobrého a empatického lékaře. PS: Tady nemohu posloužit ničím lepším než textem v rušitně: http://oduvanchik.net/view_song.php?id=3766. :)”

ST: Африканские страсти

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Lanevra mě inspirovala k tomu, abych přidala několik klipů své oblíbené autorky. Její klipy nemají žádnou mimořádnou sledovanost, neboli nejspíš jde o mou úchylku, ale mě připadá, že její věci v sobě mají nápad nebo jako v tomto případě dokonce vtip. A tady musím dodat, že Vysocký je má láska od mládí. Nějak nemůžu dát špatné hodnocení něčemu, kde figuruje. :) Jak to dopadne, když se žirafák zamiluje do antilopy? PS: To já neumím vůbec žádný jazyk. Ani vlastní. :) Tak tady je to česky: http://www.youtube.com/watch?v=CqQ-eqJ9qzc / http://www.wysotsky.com/1029.htm?156 . Ale myslím, že to podstatné je pochopitelné i bez překladu. Zkrátka všichni se staví proti křížení různých živočišných druhů. Nejlepší je ten "antilopák", který je odhodlaný odejít kvlůli svému žirafákovi ze svého stáda. A pak antilopí tatínek, který odmítá, aby jeho zeť nosil "hlavu v oblacích", asi chce někoho racilnálnějšího se správnou logikou. :)”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Velkým plusem je, že tady Grangerová není otravná všeznalka, co by nebohému Snapeovi lezla i do nočníku jako v 99% ostatních případů, ale... Všechno je tady tak jednoduché, až primitivní, žádný skutečný problém, žádná akce, prostě nic. Je to jako čaj z pytlíku, který už byl použit mnohokrát před tím.”

ST: Лунатик

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Bombastický je tam ten vulkánec se srdíčkem a ten Spockův zadek. :-D Opět hodnotím spíš provedení videa, až jak se hodí k textu.”

|< 10 11 12 13 14  >|