Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Harry Potter a Stříbrná paní

Autor: Lady Luna      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Nadherna povidka”

Střípky lásky

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To bylo TAK špatně psané! Po všech stránkách, slohové i dějové, a postavy se chovaly vážně nepřirozeně... pokud je autorce 12, tak OK, ale jinak bych jí doporučila strávit pár desítek hodin čtením klasické literatury, procvičováním mluvnice a na závěr krátkou úvahou nad tím, jak moc je důstojné dožadovat se komentářů takovýmto způsobem.”

Střípky lásky

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Málokteré Snarry nedokážu dočíst, ale zde mi vadilo více věcí, takže nedočteno.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborné, skvěle se mi to četlo, vtipné, nápadité, jen opakující se vysvětlování, pak to trochu nesedí. Charaktery moc neřeším, upřímně by se mi to líbilo, ať by tam byli třebas úplně nové jiné postavy... Upřímně doufám, že to bude mít pokračování”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“dobré”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Neobvyklý nápad, vtipné, parodie...”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Autorku mám ráda, ale tohle je snad její nejslabší dílo. Sto a jednou opakované věty, nelogicky reagující postavy, zádrhele v dialozích. A cukrování obou hrdinů?! Dočteno, ale stěží...”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nepřišlo mi to ničím zvláštní, bez smyslu a na to dost dlouhé.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Krátké, Opravdu vtipné a ne trapné, výstižné”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Ahá, tak teď už je to všechno jasné. :))”

Severusova dovolená

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Velmi hezkz napsané, kam až vede nepochopení, nevysvětlování apod. Mělo to své mouchy, ale jinak moc hezké. Rozhodně doporučuji přečíst.”

Everything's Not Lost

Autor: Eriador117      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Ano, je to ulepené a hloupoučké. Nejvíc mi na tom celém vadil bezdůvodně přeslazený Severus, který dělal Voldemortovi akorát tak předložku - ble, věčně brečící Harry a přehnaně brutální Dursleyovi. A nuceně extra osekaný extra happy end za každou cenu. Ani sloh nic moc. Bod za docela pěkný rozjezd povídky - vztah s Cedrikem, který bohužel pokazilo pokračování.”

Prckové

Autor: Amireen      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mám pocit, že charaktery postav kolísaly, občas mi to připadalo dost přehnané, ale budiž. Jinak pěkný příběh, zajímavý nápad, dobře napsané a až na okamžiky se mi to líbilo”

Muggle Games

Autor: pelespen      Jazyk: AJ

Keiko.kei:

“Krásná jednorázovka, hravé, provokativní a se super dvojkou... Bylo by super kdyby se někdo vrhl na překlad těchto povídek, já je se svou aj spíš jen tak přelouskala...”

The Potter Family Grimoire

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Povídka neurazí, ale zase není nijak dech beroucí.”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Ano, to se mi líbilo. Roztomilost a síla Tobiáška, únava a láska jeho maminky (nebo co to ty matky mají :) a pan profesor přesně takový, jaký prostě v té době je. Chtělo by se mi číst dál... a dál :)”

Harry Potter and the Muggle Mess

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Úvaha na téma, co by se stalo, kdyby Albus Brumbál zmizel ze scény téměř ve stejnou dobu jako Voldemort.”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení:: 4/5. Páni! Tahle fanfikce mi udělala radost. Právě si v hlavě znovu uspořádávám soukromý pořadník snupinů . „Štěstí ..“ v tuhle chvíli řadím na třetí místo. Hned za „Za sluncem a měsícem“ a trilogii "Vlažný". Musím říct, že Sargo závidím, že začínala se slashem právě na tomto příběhu. Ta věrnost kánonu a vůbec celkově značná věrohodnost by mi asi na začátku také pomohla. Naproti tomu nedokážu pochopit, kde vzít těch "milión výhrad"? :) Snad jsem se mi při čtení občas zazdálo, že mi něco nesedí, ale než jsem ten pocit stihla identifikovat, obvykle zmizel. Výhradu mám jedinou. Přijde mi docela ulítlé, když je nějaký hrdina slash povídky třicet let heterosexuálem a pak přes noc změní orientaci kvůli nějaké "mimořádné" osobě. Zde je to přítomno silně a nezastřeně, abych to jen tak přehlédla. / Celá fanfikce je napsaná stylem „mising scene“, kdy FF příběh jen „zaplňuje mezery“ v původním kánonu. (Pokud jste schopni věřit, že se mimo obraz dělo zrovna tohle. : ) Tahle metoda má své výhody – když se povede, velmi posiluje pocit věrohodnosti - , ale má taky svá omezení. Je překážkou, kterou si autor uložil. Má-li být kánon dodržen, je možnost vývoje děje a jeho završení značně omezená. Po té, co jsem koncepci téhle fanfikce pochopila jsem při čtení druhé půle trnula, jak vše skončí. A jak to skončilo? SPOILER? Konec není v pravém smyslu ani špatný ani šťastný. Je stejně jako celé povídka příjemně reálný. Třebaže příběh ke konci graduje, o čemž svědčí, že má nejoblíbenější kapitola je osmnáctá, tedy předposlední, ale postrádá jednoznačné (roz)řešení situace.”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemastné, neslané...”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemná oddychovka hoci občas som sa nemohla ubrániť smiechu nad niektorými slovami, ktoré boli z hľadiska existencie pre mňa trochu sporné :D 3, 5”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Děj rychle ubýhá, je velmi čtivý - pěkná povídka.”

Secrets

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

mariaa:

“Mé hodnocení není čistě objektivní, protože já preferuji slashe, které se v 90% času točí kolem hlavního páru. V této povídce tomu, tak ale není a opravdu by se toto dílko dalo považovat snad i za sedmý díl série, protože hlavní zápletkou je jak vyhrát válku a D a H jsou jen vedlejšími produkty :D. Proto tuto povídku nedočtu - ale ne kvůli tomu, že by nebyla kvalitní, jen to prostě není můj šálek čaje. P.S. Opravdu se mi ale nelíbí, že z Harryho udělali tajnůstkáře, který by se vyrovnal Brumbálovi (nikdo se ale nevyrovná Brumbálovi :D).”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“"Pottere!" :D Severus je každým coulem protivný parchant, nekoná se žádny přerod na sladkého ušáčka rozhazujícího srdíčka a kytičky na všechny strany. A když pak udělá to, co je správné (aspoň podle Pottera), tak u toho aspoň prská jak nakvašený kocour. Paráda!”

|< 10 11 12 13 14  >|