Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Золушка (Снарри-Сказка, СС/ГП)

Autor: Shikameki      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Většina sestřihaných děl se mi nelíbí, ale tohle je krásné. Pobavilo a jistě na to ještě někdy kouknu. 3-4”

Záhada francouzského koření

Autor: Aveva, Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No to byla ptákovina! Skvělé. :-D”

Zatracený

Autor: Sothis Blue      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbilo :-D”

Золушка (Снарри-Сказка, СС/ГП)

Autor: Shikameki      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“urcite se na to nedivam naposled (ciste v zajmu oprasovani rustiny...ze :D)”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Золушка (Снарри-Сказка, СС/ГП)

Autor: Shikameki      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Juj! Kam se hrabe Freddy... ;)”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Lucyas:

“Proč to vy lidi čtete, když nemáte rádi pár TRR/HP? Jediný zápor snad je, že téměř všechny mužské charaktery jsou homosexuální. A dobrá, musím souhlasit, že občas mi to také přišlo pedofilní (myslím TRR/HP), ale když si vezmete, že Voldemort má tělo asi 20tiletého - co na tom, že duše je starší? Naopak se mi líbí, jak je Harry postupně mění, a přesto mají uvěřitelný charakter. Vážně, máte před sebou mladíka, který si toho prožil až až, a stejně se na něj budete mračit? Ale no tak...Zkuste se trochu vžít do těch situací, do Harryho. Myslím, že jste právě úplně nepochopili, jaké je to pro člověka, co prožil něco takového...Autorka Dinkel tam právě mistrně popisuje, jak z rozbitých kousků jednoho zlomeného člověka postupně vytváří jeden celek. Bravůrně popisuje následky po ne-příliš-jemném-zacházení, až si mnohdy říkám, jestli v tomto ohledu nemá sama nějaké zkušenosti, nebo jestli v tomto oboru nepracuje... Krásně popsaný příběh rozvíjejícího se vztahu a jeho překážek. A rozhodně u toho nemám pocit schválně natahovaného děje, jako u mnoha jiných děl. Je to nejlepší ff na Harryho Pottera, co jsem kdy četla. Kdybych mohla, dám ještě mnohem vyšší číslo.”

Золушка (Снарри-Сказка, СС/ГП)

Autor: Shikameki      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Možná je to známka špatného vkusu, ale mě to vždycky pobaví. :)”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Přesně odpovídá definici - moc pěkné a klidně se k tomu ráda vrátím. :) Ano, vzorová jednorázovka. Nesnaží se říct víc než se na takové krátké ploše dá hodnověrně zvládnout.”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, ne, všechno špatně...”

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Pět možností

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak teď si nejsem zcela jistá - je to myšleno vážně nebo je to parodie? Upřímně doufám, že to druhé... Ale blábolící idiot mě rozesmál. :)”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Pět možností

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Whampi je přírodní úkaz, který nelze poměřovat s kýmkoli jiným. Její psaní je jako bramborové lupínky - děsné jídlo, ale máte na ně chuť a chroupete pořád dál, dokud není mísa prázdná. :-) (Silná tři. :-))”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Prostě klasika. Dobrá klasika. :-)”

Pět možností

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbilo :-)”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nějak mi není jasné, proč se v ději vyskytují zrovna ti dva, když by byl někdo jiný - patrně kdokoli - vzhledem k použitému slovníku a patrně nezbytnému žvatlání vhodnější. 8-)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Lucyas:

“Krásné dílo od báječné české ff spisovatelky. Jsem moc ráda, že mi bylo doporučeno. Určitě se k němu zase někdy vrátím a můj prožitek z toho nebude ani o kousek menší než teď. Rozhodně vzkazuji autorce, ať pokračuje a píše dál. Nicméně se tam vyskytlo docela hodně přebytků a pár nedostatků. (A taky si neodpustím zubaté cimbuří, které mě poslalo do kolen =D) Nejhorší ze všeho bylo překousat prvních pár stránek, kdy jsem to vypnula a asi až na osmý pokus se mi to podařilo překousat (smála jsem se téměř všemu)....a potom později si uvědomit, že už jsem na poslední stránce a je konec, víc nebude. A naopak, podle mně nejlepší bylo krátké mezidobí, kdy Severus odolával Harrymu a pomalu mu podléhal. To mohlo být klidně i více rozepsané =D. Celkové hodnocení....no, od začátku do konce se body přidávaly. A přidaných bylo o hodně více než ubraných. Alice je jedna z nejlepších českých autorek co znám. 3, 8 - Takže zaokrouhluji =)”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“chudák Severus... ja to tiež neznášam :)”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“čo dodať”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“tá zmienka o Narcise ma dostala :D”

|< 10 11 12 13 14  >|