Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Laskej mou duši

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Echich, ach. Já se tady kroutím při hodnocení ... To je těžké. Něco takového podat aspoň přijatelně uvěřitelně, musí být docela náročné. Tohle je tak na půli cesty. Na téma samo o sobě tak silné a tabuizované, to působí příliš uhlazeně, ale ... má to něco do sebe. No nějak pochybuji, že se k tomu budu ještě vracet. Hodnocení: 3-4. / Purple Haze: Docela by mě zajímalo i jiné zpracování, tím spíše nějaké psychologičtější. Neřekneš, která povídka to byla?”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Taková milá naivní pohádka. Zajisté to nemá být bráno zcela vážně. Napsat, že zápletka je prostomyslná a jednání postav ne vždy pravděpodobné, je ještě docela eufemismus. Celé je to podřízené především odvyprávění pohádky o Popelce. Každopádně mi to z pochopitelných důvodů silně asociovalo klip Золушка, který jsem díky tomu na FF deník nedávno přidávala. Nyní mám v hlavě tuhle fanfikci a onen klip spojené. A líbí-li se mi jedno ... :) Zkrátka, máte-li chuť na pohádku a jste připraveni nebrat napsané příliš vážně - s tímto správným naladěním v hlavě, si to lze užít. Mně se to povedlo. :)”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

delatrix:

“První kapitola povídky je spíše humorná, ale zbytek je velmi dějově zajímavý.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Strávit den a noc a den s povídkou a pak nevědět, co o ní napsat? :-) Chyběla jí jistá sugestibilnost, nevím, jestli to bylo překladem nebo originálem, věty, zejména dialogy, jako by občas podivně navazovaly (zejména zpočátku, později to bylo mnohem lepší). Toť zápor. Kladem bylo všechno ostatní. Ta povídka je vynikající - asi nejlepší adopční, jakou jsem kdy četla, protože to dokázalo dávat smysl bez rádoby hlubokých psychologických sond, bez mnohého ňuchání a nevěrohodných charakterových veletočů, se kterými muselo být nutné se smiřovat. A nebo to tam možná bylo, ale dost decentně, na pozadí příběhu, dostatečně civilně a smysluplně? Drama jako ambientní hudba na pozadí? Některé pasáže mě zasáhly mimořádně hluboko, protože byly psány bez obdivného patetického obdivu, jiné bych vynechala, samozřejmě jsou i slabší místa - vyvážena jsou dostatečně originálními nápady. Moc ráda bych si zaóchala nad tím či oním, ale raději nebudu spoilerovat :-) Na to, co se tam vlastně stalo, to vždycky dokázalo působit opravdově. Ta povídka není obvyklá emocionální ždímačka, a dobře že tak, i když to odradí pár cituplnějších čtenářek. Můj upřímný dík i obdiv patří též překladatelce, to musela být mamutí práce. :-)”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je tam pár věcí, které se mi nelíbí, ale je to povídka mého "dětství" a vždycky pro mě měla své nepopiratelné kouzlo. Mám ji ráda.”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Rozhodně zajímavé rozuzlení :-D”

Učednica a Nekromanter

Autor: JunoMagic      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Veľmi dobrá a prepracovaná poviedka a krásny preklad od Eggy.”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

kami:

“Stále príjemný priemer.”

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

kami:

““V tomto pokračovaní ma najviac potešilo Severusovo priznanie.””

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

kami:

“Má to niečo do seba, hoci sa mi tu zdá Remus tupší ako zvyčajne.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Nijak zvlášť mne tato povídka nezaujala. Dalo by se spíše říci, že nestojí za nic.”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“ano, při "vytrvalé práci se škrabkou" se objeví, co bylo skryté... :)”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

kami:

“Túto poviedku mám celkom rada, hoci opakovaným čítaním stráca na "kvalite". :)”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

kami:

“Akkarra má, myslím, na jedenj strane pravdu v tom, že to mohlo byť kratšie, ale neviem, či by sa to tak úplne hodilo k spôsobu rozprávania. Je to také... také... nápad dobrý. Možno ani nie tak dobrý, ako si ho potom ja dobre dokážem rozvinúť, ale na priemer to určite stačí.”

Šestadvacet erotických drabblů

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

kami:

“Asi tak ako pri každých poviedkach poskladaných z viacerych poviedok - niečo nebolo úplne to pravé orechové, ale iné, tak tam som s prepáčením slintala. A pritom to bolo len pár viet.”

Tvoje blízkost mě snad umučí

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Když jsem přečetla "Ty říkáš přátelství, nemám se ptát" doufala jsem, že Lana napsala i pokračování. A hle, našla jsem ho. Skvělé. Některá pokračování prostě stojí za to.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělá povídka a ten nápad se mi moc líbí :)”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

|< 10 11 12 13 14  >|