Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Torchwood (CoE) - Jack/Ianto - Monster

Autor: PetHolly      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Viděla jsem na tento pár mnoho videí a s čistým svědomím budu tvrdit, že toto je to nejlepší, co jsem kdy měla tu čest shlédnout. Je tam nádherně vykreslen jejich vztah. Text písně se k videu dokonale hodí. Vždy to ve mě vzbudí smutek a vžene mi to slzy do očí. A co je na tom úplně nejlepší; stvořila to česká autorka a toho si je nutno vážit.”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“95%. Patří k těm, které ze mě na několik dní udělají krkavčí matku, špatnou manželku a obecního povaleče. Nemohla jsem se odtrhnout.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“95%. Tragické povídky obvykle nijak nevyhledávám (většinou si spíš potřebuji zvednout náladu), ale tohle nečíst by byla strašná chyba. Dokonalost.”

Polibek

Autor: Swanky      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Co si přát

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Laskej mou duši

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mírné, decentní, trochu hořké. Líbilo. :)”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Velká vesmírná loterie

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Zuzana byla skvělá, reagovala přesně tak, jak by měla. A to úžasně. Ale náš pan Doktor mě trochu zklamal, byl na mě až moc dětinský.”

Tvoje blízkost mě snad umučí

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páči sa mi ako Lana dokáže písať lásku. Je to akási zmes bolesti a nehy. Milujem jej štýl, ale zanecháva vo mne clivotu.”

Další lúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“"Bojím sa tvojho mračenia. Bojím sa tvojho sarkazmu. Bojím sa tvojich protivných poznámok." ja se zacinam bat dalsiho pokracovani...”

Další lúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Co má autorka pořád s těma knihama? Já je taky miluji, zvláště ty s koženou vazbou, a ráda se jich dotýkám, ale nemám z toho orgasmické potěšení. Neměla bych dokonce ani kdyby patřili Snapeovi... Ale, no... myslím že od Hermiony je o něco uvěřitelnější že se chová tak šíleně. PS: Muhehe! Zavedu limit na komentáře i u svých povídek! +ďábelsky se šklebí+”

Další lúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Zavolejte mi někdo sanitku! Nebo radši rovnou pohřebák - to bude jistější...”

Další lúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

belldandy:

“Žít v napětí je nezdravé ... Tak tedy dokončení příběhu.”

Ľúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Měla jsem připravenou řeč o tom, za jakých podmínek a jakým způsobe by mohl Severus Snape "milovat" Hermionu, ale... ježkovi voči vona ten dopis najde, že jo?”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Sebereflexivní a sebeironická fanfikce. No není to krása, když je něčeho takového fandom schopen? A ty trefné ilustrace to ještě zaokrouhlují nahoru. A hlavní hrdinka, čím víc se snaží tvářit, že sama není Mary Sue, tím víc se jí podobá. :)”

Ľúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

belldandy:

“Přemýšlím, jestli bych to čtení fanficiton neměla prokládat i normální literaturou. Sleduji, že člověk časem přichází o soudnost. Nicméně si teď (zřejmě při ztrátě soudnosti) říkám ... Když to neříká nahlas, ale jen píše ... A když to nakonec vyhodí... Tak nakonec (vem to čert), proč ne? Jedničku si nechávám pro pokračování, kde si dotyční stihnou vyjevit lásku. (Tentokrát i nahlas.) Spodní patro psaní to stále ještě není. Myslím, že jsem viděla i hůře napsané věci. Tohle je zkrátka jen těžká dávka cukru. Jste-li cukrovkář před kolapsem, tohle váš může zachránit. Kdo by se v takovém případě ošklíbal ? :)”

Ľúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“najit v poste tohle, popadnu svou lekarnicku a vydam se odesilateli naproti. pokud bych zjistila, ze se opravdu neotravil, okamzite bych ho expedovala k psychologovi (a jiste bych dostala cerveny puntik za bleskove rozpoznani a zneskodneni psychotika!) na druhou stranu, mistr lektvaru uz je na vypary jiste zvykly, tudiz u nej moznost otravy odpada... myslim, ze by nic takoveho nesepsal, ani kdyby mu potter vyhrozoval svatbou v bilych satickachse spoustou ruzovych volanku a kytici, ladici severusovi k pleti”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Krása! Tak přesně tenhle druh parodie se mi zamlouvá”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...kdyz nad tim tak premyslim, sherlock musel byt hrozny dite :D:D”

Griško

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dokonalé dielo. Prvá časť trilógie - Griško, Předtančení a Saltarína. Príbeh plný lásky a bolesti. Nedokážem prestať čítať a vždy tieto príbehy prežívam ako po prvý krát. Dokonalosť... Je to predsa Syнrael ona je jednou z najlepších spisovateliek českého slashu, ktoré som kedy čítala. Päť bodov je málo.”

Ľúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Nikdy by to nenapsal, nikdy by na to ani nepomyslel. Ale potřebuju si někdy něco takového přečíst.”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Opravdu vtipný počin :)”

(AU) Buffy/Giles - Nothing Else Matters

Autor: polly1esther      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Videa z fanfomů, které nemám dobře nakoukané, se mi hodnotí špatně. Teprve s tím nakoukáním začnu mit jakousi představu, co s tím, co je k dispizica dá či nedá udělat. Nicméně tady dávám čtyřku už za to, že s tím autor/ka viditelně udělal/a něco víc než že je jen sestříhala. To oceňuji vždy. - PS: Proč si ta Buffy vlastně s Gilesem nezačala? Taková logická volba? :) Já bych do toho šla. // Lana: Ony tyhle příběhy bývají obvykle archetypální. A Giles je tu zasvětitel (Merlin, Gandalf, Brumbál). Potter s Brumbálem nebo Artuš s Merlinem se taky většinou nepáruje. I když to, že tu Artuš nosí sukni trochu mění situaci. :) No dobrá nenosí. Tak má aspoň dlouhé vlasy.”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

mim:

“Túto poviedku som čítala na stránke Under the Cover, už dávnejšie bola preložená do češtiny a páčila sa mi aj keď je svojím spôsobom morbídna. A hoci je Casiopein preklad dobrý, musím priznať, že viac sa mi páčil ten prvý. (Nič v zlom :))”

Tvoje blízkost mě snad umučí

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“skvele pokracovani:)... z lupina tady rostu :D”

|< 10 11 12 13 14  >|