Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Podľa tých skvelých hodnotení, ktoré som si prečítala, som čakala, že to bude bomba, no nedočkala som sa. Chýbalo mi v tom niečo, čomu by som hneď na začiatku uverila, čo by ma vtiahlo do deja a nepustilo až do konca. Minervino takmer úplné parodovanie Dumbledorovho správania ma vytáčalo a opäť som narazila na poviedku, ktorej epilóg u mňa pomohol k lepšiemu konečnému hodnoteniu.”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Naprosto dokonalý! Dokonale se v Harrym prolíná zmijozel s nebelvírem, i když nebelvírem bývá jen ve svých "slabých" chvilkách. Ale jestli Pecka nebude přidávat rychleji, snížím jí skóre. Jó, zmijozelové jsou prostě vyděrači ;)”

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Napřed mi to oproti Resonanci přišlo jako pěkná pindárna. A přitom to byla taková jízda! Výtečné, konzistentně napsané, a spousta dobrých nápadů. :-)”

Fred/Gunn AU: "Not a couple?"

Autor: iBadFred      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jak nemám tenhle pár ráda, tak tohle video miluji.”

Griško

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Příběh mi sice přišel lehce zmatený, sloh mi někdy taky úplně neseděl a když se na scéně objevil ten ukrajinský spratek, tak jsem měla chuť ho narvat do igelitového pytle a švihnout s ním o zeď, ale ksakru - něco na tom je.”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pekne jej to natrel”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus je opravdu na zabití. Řvala jsem smíchy. Ty jeho projevy účasti ze zálohy.... :D Určitě se k tomu ještě mnohokrát vrátím.”

Taking the Hobbits to Isengard

Autor: Erwin Beekveld      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Samovolná křeč svalů v obličeji. :D A pak jsem začala kvičet. :D”

Taking the Hobbits to Isengard

Autor: Erwin Beekveld      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“to je tak uchvatna ptakovina :D:D”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“SPOILER JAKO KRAVA!!: kdyz preskocim vsechny prohresky co se psani tyce, i tak mi zbyde ten nejvetsi. (ano, autor FF si muze psat, co chce, muze postavit celou povidku na nesmyslu, ale neda mi to) takze drahy autore/ko, pokud bys jen chvili venoval(a) pozornost teto chorobe, zcela jiste by jsi narazil(a) na skutecnost, ze zpusobem, kterym ty uvadis, se dana nemoc ziskat skutecne neda. chapu, ze ti to mozna nekdy prislo mailem/cetl(a) jsi to v blesku/rekla ti to ruzena z prasecaku... ale ne. jestli je ovsem povidka psana jako hadanka, jestli na to ctenar prijde, tak ti skladam poklonu. ja na to prisla az pri druhem cteni (jestli to ovsem neni rebus, tak je moje briskni mysl v rozkladu a mela bych zvysit davky guarany)”

Tvoje blízkost mě snad umučí

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Morning after

Autor: change-it-all      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Odlehčená a místy totálně ztřeštěná povídka, která začíná velice podobně jako Pařba ve Vegas, ale naštěstí se ubírá mnohem zajímavějším směrem. Jeden z ní dostane chuť na džem a výlet do ZOO :)”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Přečetla jsem si to celé, dá se říci, že mě to zvláštním způsobem zaujalo.. Nic jsem nečekala, nic mě tedy nezklamalo. Zda mě něco překvapilo, ano, musím říci že ano.. Dávám za 3”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Severus je neuveriteľný a Remus sa vie dokonale ovládať. Kto by povedal, že Severus dokáže tak krásne utešovať :D”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vtáhlo mě to do děje, přečetla jedním dechem. Originální námět, snadno uvěřitelné jednání postav v dané situaci. Jediné, co bych vytla, je důvod, proč se Harry dostal tam, kde byl, ale to je dost osobní náhled na kouzelnické možnosti a svět...”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kami:

“Vynikajúci preklad.”

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavě pojaté, slohově opravdu dobré, ale něco tomu chybí...”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus je tady neuvěřitelně... Ta jeho bezradnost je prostě sladká. :)”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi smutné a koniec som oplakala... z vlastnej skúsenosti viem, aké to je sledovať detský odchod niekoho, kto vám bol po celý život vzorom”

Torchwood (CoE) - Jack/Ianto - Monster

Autor: PetHolly      Jazyk: fanvid

Neferet:

“Tak na tohle video si moc dobře pamatuju. A stejně tak jako Lana si myslím, že text skvěle vystihuje podstatu.”

Co si přát

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Pobavilo, potešilo a prekvapilo. Ale zaujímalo by ma to Minervino tajomstvo ;)”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já bych si to i přečetla, ale je to chráněno heslem. Alespoň pro mě... aneb proč nesnáším když se musím někde registrovat, přihlašovat, vkládat hesla a tak dále. EDIT: Konečně k povídce. Je to vtipné, vyvolalo to i přes mou frustraci z hesla, na tváři pitomí úsměv. Severus prostě není dobrý v poskytování útěchy, s tím nemohu než souhlasit.”

|< 10 11 12 13 14  >|