Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kkdyz uz je to o tom, pridat mu na iq, proc tak nelogicke chovani? ;-)”

Cloak of Courage

Autor: Wendynat      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Po dlouhé době jsem zase objevila skvělou povídku. Téma se zdá okoukané, ale když je tak výborně napsané jako tady, můžu to číst klidně furt dokola. Líbí se mi Snapeova arogance, jak nad ní má navrch a ona je nervózní, ale postupně se síly vyrovnávají. A jak píše bedrníka - scéna, kdy jí oznámí, že pro něj perioda není problém je dokonalá!!!”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nevím, tohle už je na mě asi trochu moc. Ale to jak to bylo napsáno, povídka zaujme, když člověk překoná počáteční šok. Docela reálné - od hloupé zamilovanosti do tvrdé reality.”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ta povídka je neskutečně natažená a většinou tím pádem i nudná. Má však své světlé okamžiky, v určitých situacích jsem z Annabeth opravdu soucítila... Jinak mě opravdu nenadchla.”

The Conception of Rubeus Hagrid

Autor: blackcoyote      Jazyk: fanart

delatrix:

“Dost hrozný!!!”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

kami:

“Táto poviedka mi pripomenula, prečo neuprednostňujem snarry a myslím, že aj drarry. Nikdy by som si tiež nepredstavila, že vtipné úseky poviedky sa dajú postupne stupňovať. Koniec šiesteho dňa nemal chybu, nehovoriac o tom siedmom. :D (Ale ten som už čakala.)”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

kripolik:

“kdyby tam nebyl ten konec tak by se mi to moc nelibilo, proste bych neverila ze to je Snape :)”

Pantomime

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Tahle povídka se stala mojí oblíbenou dávno předtím, než jsem se vůbec pročetla k poslední větě. A měla jsem za to, že ji jen stěží něco překoná. To však trvalo jen asi den - přesně do té chvíle, kdy jsem se dala do čtení jejích dalších pokračování. Perfektně zachycené charaktery a atmosféra, zápletka, která nabízí dobrodružství, humor, psychologii a city v optimálním poměru, o vynikajícím stylu, v němž je povídka napsaná, ani nemluvě. Divím se, že není více známá, protože zatímco taková Alone on the Water mě chytila za srdce, Pantomime mě chytila za srdce i mozek současně a úplně je do sebe zauzlovala. Otázka, zda patří do kolonky slash či nikoliv, je na místě, protože dát vztahu Johna a Sherlocka jakoukoliv nálepku je jednoduše absurdní a neproveditelné :D”

Pantomime

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Pokud je to vůbec možné, ještě lepší než předchozí díl. Charaktery jak vystřižené ze seriálu, je to propracované, napínavé, občas dojemné, občas humorné. A nemůžu se rozhodnout, jestli do kolonky slash dát ano, nebo ne (což je v podstatě strašně kanonické)...”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady tak nějak nevím, co si o tom myslet. Nemůžu říct, že by se mi to na určité úrovni nelíbilo, ale nějak jsem tomu nedokázala přijít na chuť.”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, proč ne...”

Bůh přeje vojákům

Autor: skree_ratling      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lupina moc nemusím, ale tady se opravdu povedl. :)”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak nevím, jestli je mi víc líto Draca nebo Severuse....”

Ako sme to prežili

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Není to nic světoborného, ale něco na tom je... :)”

Výpadek paměti

Autor: luckei      Jazyk: ČJ

kripolik:

“líbilo se mi to :) chtelo by to pokracovani :))”

Valentýnske prekvapenie

Autor: Anne M. Oliver.      Jazyk: ČJ

kripolik:

“hezka povidka ale ten transparent to trochu pokazil :)”

Konec

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

kripolik:

“:(”

Friend or foe

Autor: Spotofpaint      Jazyk: AJ

Crystal:

“Tákže *nádech*... jak to ohodnotit. Některé věci se mi opravdu strašně moc líbily, některé jsem snášela trošku hůř. Zpočátku jsem měla problém se začíst, pak jsem zase nemohla přestat... některé scény byly opravdu skvělé, jiné až neskutečně absurdní (třeba Light a L na pláži), ale u takových se člověk aspoň nasměje (myslím v tom pozitivním významu). Řekla bych ,že to bylo dobře promyšlené, ke konci jsem se nějak hůře orientovala v textu, měla jsem dojem, že mi prostě něco uniklo, nebo jsem přeskočila kapitolu, ale to s chutí svedu na mou ne-až-tak-dobrou angličtinu :) L se postupně stával víc a víc OOC, kvůli minulossti, kterou mu přisoudila autorka, ale brala jsem to :) Dala bych tři, ale hodně částí si zaslouží víc, takže to budou čtyři. Autorka má ještě tři sequely, dvě kapitolovky, jednu jednorázovku. Četla jsem první sequel, ale tomu bych dala tak podprůměrné tři. V první polovině se řeší Lawlietova závislost na sladkém, ale pozor! je to brané jako opravdu pořádná závislost. Bylo to zbytečně natahované (celou dobu jsem si říkala "dej mi yaoi, dej mi už sakra nějaké yaoi!") a poslední kapitoly s Weberem (nejsem si jistá jménem), to už moc nezachrání. A chyběl mi tam Kira a L. genialita, která se někde pozapoměla. Další jsem ze strachu z přílišného OOC nečetla, ale kdo chce, jen do toho :))”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Velmi zajímavé.”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“do okenka komentar jsem puvodne chtela sepsat vsechny neduhy povidky, bohuzel jsem si zhruba ve tretine uvedomila, ze je to nesnesitelne dlouhe... takze strucne: naprosto OOC postavy, povidka celkove ponekud preslazena (az hloupoucka) - i fotoroman z TopDivky pusobi ve srovnani s timhle jako zapis akademicke rozpravy. myslim, ze to neni parodie. to je kruta realita... kristova noho, jen na vlastni nebezpeci! muj horky kandidat na nejvetsi chujovinu, co jsem kdy cetla...”

Nový a úžasný pocit

Autor: Melyda      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jako po romantické stránce - brusličky, měsíček, písničky - proč ne. Ale ten zbytek... Mám chuť ječet jako Grangerová, když spadla na zadek... Jediná útěcha je, že to bylo krátké.”

Internetové tajnosti

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Místy docela dobré, místy horší.... Ale na zaplácnutí pracovního dne je to postačující.”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Napřed jsem začala od první kapitoly. Sotva jsem uklidnila žaludek hovězím vývarem, pokusila jsem se začít od páté kapitoly. A potom od třicáté. Pak jsem někam klikla namátkou, dvakrát, než se mi po pár odstavcích zcela zamžily zraky. Prostě, snaha opravdu byla, fakt. Nestává se, abych se nebyla schopná pročíst alespoň pár stránkami. Leč toto dílo předčilo veškerá očekávání. Asi si to celé vytisknu jenom proto, abych ho mohla spálit a celý večer skákat po zbytcích v popelu.”

Nový a úžasný pocit

Autor: Melyda      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Napřed jsem předpokládala, že je autorce asi 14, a z toho důvodu se chystala prohodit něco omluvného na téma času, který všechny rány zhojí (třeba i ty v šedých buňkách mozkových). Ale ono ne. Takže není důvod k úlitbám. Je to tak strašný! Jak může někdo dospělý spáchat něco takového?! Ani naprostá prvotina by nebyla úlitbou, ani celoživotní pobyt na pustém ostrově. Ani v komixech v Bravíčku se nenašly tak brutální kopance lidským interakcím a psychologii. Ten druhý bod je jen za absenci hrubek a grafickou úpravu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|