Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Škoda slov jež nezazní

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takova velmi slaba tri... pubertalne sladkobolne ;-)”

Počítej

Autor: Switchknife      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Napsane je to dobre, ale... hmm.”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Žádné nadšení, žádné znechucení. Zápletka je jasné od začátku, ale nemyslím že účel byl někoho překvapit, je to povídka pro romantika co má deset minut než bude muset utíkat do práce/na zkoušku/kamkoliv a chce se oblažit povídkou.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Haha, ten rok 2002 bych teda chtěla vidět. Estriel nám buď chce tvrdit, že předběhla svou dobu mílovým krokem pana da Vinciho, nebo si trošánek vymýšlí, nejsa příliš zdatným historikem HP FF. ;) Co řeknu dál platí prakticky pro vše, co jsem od této autorky kdy četla, ale nikdo po mně nemůže chtít, abych citovala každou jednu větu. Nuže: Ona ta inspirace zahraniční tvorbou by měla mít své meze a ne že se budu spoléhat "však on to nikdo nečetl a nepozná" a půjčovat si náměty i pohledné věty, jako by se nechumelilo. Nebo možná to Estriel ani nedělá schválně, co já vím, ale každopádně takový ten dojem "tohle je mi fest povědomé", případně "tohle už jsem *stoprocentně* někde četla" mám z celého průřezu dílem této autorky. :( Z tohoto důvodu, i poslední dvanáctiletá nanynka, která si _svépomocí_ smolí svou Anastázii Mary Sue, je pro mě větším spisovatelem. :( PS: Ani jinak se mi to nelíbí. Bohužel. S.L.”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“A já to nebudu brát tragicky, autorko soráč. Líbí se mi, jak jsou vysmátí - skoro jako by experimentovali s nějakými mudlovskými "lektvary"... :) S.L.”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Bylo jim oznámeno, že se Harry Potter stane jejich sousedem... na doživotí. :-D”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

delatrix:

“Já teda takovýto vkus nemám”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Povídka je vážně dobrý, jen je škoda, že se jedná o jednorázovku protože děj je celkem rychlý. Konec celkem vyrazí dech.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ami:

“Krásná povídka, rozhodně jedna z nejlepších...”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Obzvláště nehezký případ nejpokleslejšího literárního stylu. Palec dolů a ruce pryč. Zním hnusně? Možná ano. Jsem už taková. (PS: Tohle bych mohla dělat celý den.) Štve vás to? Dělá mi dobře štvát lidi. Totiž, mojí sebestřednosti. Totiž, obsedantně-kompulzivní touze po pozornosti - slova mého psychiatra. No jo, mám psychiatra. A teď si myslíte: další taková hysterka. Jenže zdání klame. V mém případě dvojnásob. (PPS: Vidíte? ;D) Nevím, co bych na takhle "napsané" "povídce" měla chválit. Netušíte, jak mě svrběla ruka dát jen jeden bod. Možná to ještě udělám, páč absolutně nevím, za co by si tohle blbě napsané nic o ničem v hlavní roli s neskutečně protivnou labilní puberťačkou zasloužilo 2. Někdy bych si ráda poslechla, co má jako být na té zdejší "psychologii postav" kanonického. :) S.L.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|