Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Začátek ve mně budil trochu nedůvěru, ale pointa se vydařila. A Nevilla bych v takové povídce také nečekal, takže osvěžující změna.”

Bed of Roses

Autor: Azaelea      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Mezi mými dosavadními zkušenostmi se Sherlock fanfiction docela netradiční povídka. I když začátek byl trochu zdlouhavější, dobrodružství, který se následně rozjelo, frčelo s větrem o závod a nenechalo mě vydechnout až do závěrečné kapitoly. Vtipné scény se mísily s akčními a to mě bavilo tolik, že jsem byla ochotná přimhouřit oči nad některými scénami a nápady, který jako by vypadly z emerickýho rodinnýho filmu. I když by mi vůbec nevadilo, kdyby byl vztah Johna a Sherlocka méně upozaděnej ve prospěch dobrodružné linie příběhu.”

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Já si nemůžu pomoct, ale i přes všechny chyby, které bych v povídce našla, by byl výsledek stejný... :)”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímávé... :) 3-4*”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Naprosto souhlasím s Bell. 2-3*”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Harry Potter and the Enemy Within

Autor: Theowyn      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“Potter na svoje pomery príliš na nervy nevliezol, Severus bol Severusom viac než dosť - som spokojná!”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Líbí se mi to spojení poetické melancholie s nadsázkou. :)”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekné aj s presladeným epilógom. K tomuto sa určite vrátim znova.”

Harry and the Prince - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Mrmla:

“.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mela bych k tomu drobne vyhrady, ale odradilo me od nich uz jenom to, ze tuhle povidku ctu asi potreti a porad me bavi...”

Post-Coital - fanart

Autor: camillo1978      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“...:D krum mi tu silne pripomina ztvareneni antickych bohu...”

Jedna neškodná zakázaná kletba

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zelenooké proklétí... :) Povídka je nedokončená, ovšem na můj vkus by takto mohla klidně i skončit.... 3-4*”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavý námět, ale souhlasím, že povídka se strašně uspěchaná a použití veritaséra se mi taky zrovna nezamlouvalo. Dávám 3*. Nevím proč, ale zaujal mě konec povídky(tím myslím ráno "poté"), který se mi líbil nejvíce - takové úsměvné.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Harry and the Prince - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já popisek taky nečetla, to až po shlédnutí, a napadlo mě "To nasere že Harryho pronásleduje i po smrti". :-D”

Harry and the Prince - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Popisky nečtouce, myslela jsem, že je to školní trest nebo hodina lektvarů - i když ten nátělník mi byl trošku divný. :D Styl se mi líbí, pokud si autorka pokaždé poradí tak, jak si poradila tady, a zvládne i akčnější scény - snesla bych knížku plnou těchhle ilustrací. :) S.L.”

Harry and the Prince - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Dobrý nápad, jen já osobně zrovna moc nemusím tenhle styl... Mám radši něco ne tak jednoduchého.”

Post-Coital - fanart

Autor: camillo1978      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Jj, pěkné. :) I když bych to neinterpretovala tak negativisticky, jako kolegyně přede mnou - to znáte, lidi se kolikrát tvářívají všelijak... :p S.L.”

Post-Coital - fanart

Autor: camillo1978      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ten Viktor je vážně na pěst...”

Post-Coital - fanart

Autor: camillo1978      Jazyk: fanart

belldandy:

“Do pr.... , to je zas jednou D/S kresba! Na štěstí se mi takové věci líbí. :) Viktor tu působí arogantně a já mám chuť ho nakopnout do koulí. A taky ta Snapeova podřízená vděčnost mě vysloveně irituje. Evidentně ve mně tato kresba vzbuzuje silné emoce ... :) A to je něco, co doufám najít v každém slash díle. Povedla se ... :p”

Harry and the Prince - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

belldandy:

“Nu, líbí se mi ty zaoblené tvary (jako u Snarry Conference). Když nic jiného má autor/ka svůj vlástní styl. :) Princ dvojí krve vylézá z učebnice lektvarů jako duch? Skorem by se to víc hodilo k deníku Toma Radllea ... :), ale nic napalat prince mám raději ...”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Někde to bylo slabší, někde jsem umírala smíchy a musela si dát oddech, ale tak už to u parodií bývá.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|