Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Pobavilo =)”

When I'm 64

Autor: Hill      Jazyk: AJ

finde:

“už dlouho jsem se tak nebavila. 5*”

Those I Can Save

Autor: bronze ribbons      Jazyk: AJ

finde:

“téměř dokonalá povídka, charaktery odpovídající kánonu, poklidná atmosféra”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tedy upřímně na začátku jsem se vůbec nemohla začíst, ale po pár kapitolách mě děj vcelku zaujal. Na nervy mi lezly v povídce snad všechny rozhovory - nudné, mnohdy o úplných slátaninách, nemluvě o tom, že postavy mnohdy z úst vypustili věci nad kterými jsem nevěřícně kroutila hlavou. Povídku doplňovaly fotomontáže, které... nechci urážet, jistě dali nějakou práci, ale prostě já bych něco takovýho snad ani neuveřejňovala. Nutno dodat, že nečtu tragické konce, ovšem zde bych ho uvítala spíše než tu zrůdnost co autorka vykouzlila v epilogu(jestli to měl být "vtípek", který jsem nepochopila, tak se omlouvám). Na konec dodávám, že i přes všechno možné i nemožné, co mě v povídce rozčilovalo, jsem povídku přečetla s očekáváním, co přijde dál a udělalo na mě dojem jak velkou fantazii autorka má - to všechno, co totiž zmotala v povídce dohromady je obdivuhodné. :D Dám 3*”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“originálny nápad a skvelé spracovanie... prvých 20 - 30 kapitol ma veľmi nebavilo ale potom prišiel v istom momente zlom a mňa to chytilo. Pačila sa mi ta predstava života zapovězenců v lese, plus všetky tie veci okolo. Bolo to viac ako dobré, no vzhľadom k tej dľžke sa k tomu už asi nevrátim, ale niektoré hlášky zostanú v pamäti ešte dlho :)”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Dočtena 13. kapitola.) Povídka je skvělá, jako vždy i tady obdivuji dodržování událostí z kánonu, ačkoliv jsou karty již od počátku rozdány úplně jinak. Harry je okouzlující, o někom takovém bych s radostí přečetla dalších sedm knih. Líbí se mi jeho doučování u jednoho z profesorů, líbí se mi jeho postavení v koleji, líbí se mi jeho povaha a schopnosti. Jen kapitoly kdyby přibývaly rychleji.”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“jé :) ... chtěla jsem dát spíš 4, ale dám 5, tak.”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uchvatne...jen mi tam nesedel ten dopis..”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pro me o neco horsi nez prvni cast...”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“takhle presne se ma psat romanticky pribeh, aby z toho nebyl prisernej, preslazenej kyc...”

Alone On the Water

Autor: MadLori      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Jedna z nejznámějších povídek z fandomu Sherlock. Asi nejsmutnější věc, co jsem zatím četla, i když na tom velkou zásluhu má nejspíš fakt, že se s obsahem dokážu poměrně lehce ztotožnit. Postavy jsou dokonale IC, proto si lze velice snadno představit, že by se mohlo jednat o regulérní součást příběhu, a tím je to celé ještě tísnivější. I přes tragičnost vyprávění však oceňuji záblesk naděje v jeho závěru. Ač jsem chvíli po přečtení vážně zvažovala, že se odplazím do kouta a po zbytek dne budu ve fetální poloze tiše fňukat, rozhodně nelituju, že jsem si tenhle umělecky hodnotnej počin přečetla. Doporučuju se taky podívat na krásné video k povídce: http://www.youtube.com/watch?v=TEA-B1QNplQ&feature=player_embedded”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Až v půlce čtení jsem si uvědomila, že už jsem povídku kdysi četla, z čehož se dá vyvodit, že neutkvěla a neutkví. Pojednává o vážných tématech, ale nezpracovává je dostatečně hluboce. Na druhou stranu je velice čtivě napsaná a jako oddychovka bez problémů obstojí. (spoiler) Vystřídá několik témat. Osud sarkastického zmrzačeného bastarda, který se musí Potterovi přiblížit a porozumět mu, aby ho mohl dostat, u mě rozhodně neobstál, je to příliš velká a špatně odůvodněná autorská berlička k následujícímu "mám tě rád, Harry". Jekyll a Hyde jsou rozpracováni dost málo, což je škoda, protože z těch pasáží vážně mrazí. Finální bzz-část náhle udělala ze všech postav smířlivé plyšáčky se sklonem k objímání a vejcovité vysvětlení Harryho mysli se mi taky nelíbilo. (konec spoileru) Nojo, jenže jak jsem psala z počátku, je to vážně velice kvalitně zpracované a dokud se nad tím člověk příliš nezamýšlí, je z povídky nadšený. Proto za čtyři.”

Nikdo není ušetřen!

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Dočtena 10. kapitola.) Téhle povídce neprospívají dlouhé pauzy mezi díly, pozbývá to pak kompaktnosti (z hlediska čtenáře, který to čte na jeden zátah). Postavy jsou hodně zajímavě nakombinované, dokonce tak, že bych se něco takového asi neodvážila číst od jiného autora než od Pecky, ale jako všude v podobném tématu mi vadí Snapeova povaha. (Zrovna od Pecky jakožto autorky Krev není voda bych čekala víc.) Naopak se mi líbí Harry, který nebloudí příliš dlouho v mlze, jak bývá nešvarem nejen u fanfiction a pohádek, ale i seriózních knih a filmů.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

A Toy at Christmas

Autor: thegildedmagpie      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Barty je ďábel. :) Buď strašně silné 3, nebo slabší 4. Vyberte si. :) S.L.”

YAOI z pohledu Greka ( přednáška na advíku 2010 )

Autor: Grek      Jazyk: ČJ

Crystal:

“co víc dodat... 5”

Restricted

Autor: Flaignhan      Jazyk: AJ

Crystal:

“Ne až tak klasická Tomione story :) tentokrát tady není žádný zlatý přívěšek s přesýpacími hodinami, aby Hermiony zanesl do budoucnosti. Je tady jedna záhadná kniha z oddělení s omezeným přístupem a cestovat se dá libovolně tam a zpátky. Povídka se mi líbila, je to jedna z těch lepších o tomto páru. Slabší 4.”

The Bat - fanart

Autor: firefly-wp      Jazyk: fanart

Tintinka:

“Moc pěkné, mám Severuse jako netopýra ráda :-)”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Mám pro tuhle povídku docela slabost...”

Za tmy

Autor: Smaragd Grun      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Je to sice nepravděpodobné, ale docela... roztomilé a čte se to hezky...”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Skvěle jsem se bavila!”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Moc hezký příběh, ke kterému se někdy ráda vrátím :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|