Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Mile a vtipně napsané, Tony to hold odnesl, chudák malá. Pro mne má povídka ještě jiné významy, které běžný čtenář nepochopí a proto dávám 5.”

A Cup Of Kindness Yet

Autor: odogoddess      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Venkoncem o ničem příběh s OOC postavami a ke všemu se mi nelíbilo, jak je to napsané – třeba ten prsten, ten jako vedl kam? Odkdy Snape na potkání vypráví o rodinných poměrech svých známých jak babka z dědiny? Ta trojka, co dávám, je doslova s odřenýma ušima za těch několik jednotlivých vět, které se povedly. O nějakých reáliích bych se tady absolutně nebavila – rádoby dobový přízvuk drásal můj cit pro jazyk, dokonce i já vím, že na vši patří jiné byliny atd. :) PS: Bell, tvé máslové teorii nešlo odolat. :) Já sice z nuzných poměrů nepocházím, ale hádám, že hrudka másla by pro hrdého majitele byť jediné kravky neměla být problém. Natož pro inkriminovanou rodinu statkářů. :) Nevím, jak fakt, že si dělnické masy v srdci Evropy o 60 let později mazaly chleba margarínem souvisí s tím, co si na svůj krajíc patlal Londýnský lékárník v roce 1867... :) Když, tak bych spíš měla pochyby o vhodnosti másla jako lubrikantu – já vím, co tehdy velice jiného, ale zrovna u odborníka bych čekala, že sáhne třeba po gelu z aloe vera, když už nestačí plivnout do dlaně. :) S.L.”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Teprve po přečtení komentářů jsem začala hloubat nad tím, jestli tahle povídka má nějakou atmosféru, samozřejmě vyjma Dracových emocí (nikdy předtím mě to nenapadlo), každopádně její sdělení ke mně dorazilo bez problémů. :) Básnické obraty mě za srdce určitě nechytnou, ale nemohla jsem přehlédnout, že se v průběhu děje stalo něco vrcholně důležitého. :) Dracův vnitřní monolog (=charakterizace postavy) mi nepřišel o nic horší, než v jiných autorčiných povídkách. S.L.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Posedlost byla hodně dlouhou dobu moje jediná oblíbená česká slashová povídka. Normálně sice přímo nesnáším krasavce!Snapea, ale tohle je pro mě zkrátka AU, kde jsem ochotná ho tolerovat. :) Jo, ta 5 asi bude z nostalgie, ale co už. :) S.L.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Prostě autorka slovo od slova opsala starý, ohraný vtip – teď na to upozorňuje, ale nebudete věřit, jak dlouho pointu vydávala za svou – a navařila kolem něj trochu HP omáčky. Takhle fakt ne. S.L.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Styx ani neumí psát jinak, než s velrybí dávkou patosu a kýče (čestnými výjimkami budiž některé humorné jednorázovky a jedna nebo dvě autorčiny nejstarší povídky). Ovšem na druhou stranu jí musím přiznat mistrné umění zacházet se svým černo-červeným románem tak, že čtenář tu velrybí dávku nejen zhltne, ale dokonce si ani nevšimne, co mu bylo servírováno. :) Za to určitě nejmíň 2 body. :) S.L.”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Skvělá povídka. Ve skutečnosti je delší než se zdá.”

Někdy se to schumelí

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Z povídky je napsáno zřejmě opravdu jen minimum z toho, co autorka zamýšlela a těžko tedy hodnotit. Celkem se mi to zatím líbí, ale moc se toho z těch 5 kapitol čtenář nedozví. Škoda. Kvalitou je to na 4*, ovšem dám jí 2* - nedokončení zde vadí opravdu hodně - ztrata času začít jí číst.”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“to je takova kravina :D:D:D”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“kdyz jsem cetla naposledy, stravila jsem hodinu ve vane premyslenim ?proc?”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cetla jsem nekolikrat, ted to ale cist znova nebudu, nerada bych dnesni vecer stravila v depresi... (jeden cely bod davam za nazev, ktery se vazne povedl:)”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Docela jsem se bavil, i když ta pointa mi nedovolí jít s hodnocením výš, ani kdybych chtěl :D 2-3*”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Skvělá povídka, jen vztah mezi postavami je ze začátku trochu komplikovaný.”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

Nerla:

“No to je pakárna. Smutné je, že se mi líbil styl vyprávění, ale pointa je ujetá až příliš nevtipným způsobem, než abych šla s hodnocením výš.”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Romantické povídky mám ráda, ale tahle byla spíš patetická, navíc vyprávěná podivným stylem - uměleckým, unylým, melodramatickým? Vadí mi, jak "ach jo" tryská z každého slova, a druhou hvězdičku dávám jen za dobře propojený konec.”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Lepší než první díl, tohle už se mi zdálo napsané slušným stylem a bez nánosu patosu. (Spoiler) Problém ale je, že jsem nedokázala uvěřit chemii mezi těmi dvěma, respektive tomu, že nikdy neprohlédli. Kdyby to byl jednostranný cit, tak budiž; pakliže ale někoho miluju, tak vnímám každý jeho pohyb a gesto a poznám, krucinál, že na mě kouká jako na zjevení. Takže na sebe buď pořád neměli v povídce nešťastně zírat, nebo jim to mělo dojít. Kvůli tomuhle nižší hodnocení.”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Velmi dobrá povídka. Dal bych 5*, ale atmosféra mě příliš nepřesvědčila. Jako by mě autor/ka chtěl/a násilím vtáhnout do vší té ponurosti (s použitím svých slov), aniž by nějak dal/a dozrát pocitům (či se snažil/a je více rozpracovat, stupňovat). Ke konci se to už zlepšilo.”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Jó, to byl krásný stěr! Draco prostě vede :) Avšak - s formou by si mohla dát autorka trochu více práce, ještě by se z ní dalo něco vytřískat.”

Všechno zlé

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Přečetla jsem 11 kapitol.) Jsem ochotná uznat, že je to zpracované lépe, než by to dokázala většina autorů, ale ani tak mě to nezaujalo - a že jsem přečetla velký kus, než jsem to vzdala. Jako všude i tady mi Harry vadil v roli cvoka, ale to jsem ještě byla ochotná skousnout - číslo přečtené kapitoly je mi svědkem. Vadilo mi asi spíš, že je to celé tak moc o ničem, vždyť celých těch 11 kapitol se řeší dohromady dvě věci, které mi ke všemu k Snapeovi hrozně nesedí. Nemám v úmyslu to dočítat.”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kami:

“Podľa mňa poviedka skvostná pre atmosféru. A prekvapivo mi z nej ostal príjemný pocit.”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já to té povídce nevěřila, vnímala jsem ji jen jako slova. Chápu, že někoho mohou chytnout za srdce, ale mě zjevně ne.”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“:D Joo Draco Ginny ukázal jak na to, ale chudák na Harrym už si to nezkusí :D”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tato povídka mě neuvěřitelně silně zasáhla... Ovšem říkám rovnou, že nemám na to, jí někdy v budoucnu číst znova.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|