Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Remus je idiot, co víc říct... Jinak zajímavá povídka.”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Tak tahle povídka je přesně to, co čekám od dobrého PWP. Vtipné, IC a sadomaso k tomu. Co víc si přát :)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Tohle je rozhodně povídka pro ty co mají rádi parodie a neuvěrilně nemožný konce.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Celá povídka mi přijde až příliš smutná vzhledem k jedné z postav.”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

kami:

“Mám z toho tak trochu rozpačité pocity. Nejako to na mňa nepôsobilo. Ale tento pár mám rada, spracovanie cez prvú osobu je zaujímavé a celkom trefné, vzhľadom na danú tému.”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

kami:

“Páčilo sa mi to, veľmi. Obaja hrdinovia tam boli správne zasadení v charakteroch. Celé to bolo presne také, aké to má s nimi dvoma byť. Žiaľ, už sa k tejto poviedke nevrátim. Nadchlo ma to, vskutku, ale len na jedno čítanie. Ale aj tak tomu 3 body nedokážem dať. :)”

Věci nečekané

Autor: duj      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Začína to pekne a prekladá Jacomo, to znamená, že to bude skvelá poviedka. Viac napíšem, keď bude dokončená. ____________________________________________________________________ Autorka od 11/2010 mlčí a asi koniec bude v nedohľadne, ale pre mňa je aj takéto ukončenie krásne, táto poviedka parí medzi tie najkrajšie a je to určite aj vďaka geniálnemu prekladu.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Perfektné, bavila som sa celý čas. Ale najviac na skučaní Malfoya a Rona a na farbe Severusa :D”

Ukradené dny

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dokonalé.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Luna je tak zaujímavá osôbka, že si zaslúži svoje miesto vo svete FF. Sare sa vážne veľmi vydarila. S touto poviedkou som si užila krásne chvíle a teší ma, že sa skončila presne tak, ako som si želala. A epilóg bol nádherným dodatkom, pri ktorom si ma donútila vypustiť slzičku, ale nebol to smútok, len akýsi smutno-pekný pocit z dobrého konca.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Toto bola bomba :D Chudák Tony skoro mi ho je ľúto. Perfektné.Ten vták nemá chybu.”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nenávidím Zlatoslava, ale v tejto poviedke ma bavil :D Asi ho budem mať na istý čas v mojic nočných morách. Poviedka je vtipná a zábavná, určite aj vďaka perfektnému prekladu Sinam Llumi :)”

Prvá zrada

Autor: twocanz      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Kto by odolal :D”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pri niektorých kapitolách ma zasiahlo toľko pocitov, až sa mi skoro rozletela hlava. Nádherná poviedka.”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherná poviedka plná krásnych myšlienok. Určite sa k nej vrátim a nie len raz.”

Hvězdy už nezáří, pomožme jim

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný vysnený príbeh. Snívala som spoločne s Lunou a keď tie sny zhoreli, fyzicky to zabolelo.”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádhera, toto je moje "poprvé" s párom Draco-Luna. Takýto štýl poviedok milujem. Určite sa k nej budem vracať.”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dychberúca poviedka o magickom zväzku Siriusa a Severusa. U tejto dvojice obyčajná láska neprichádza do úvahy, oni to musia skomplikovať. Preklad od Sinam je dokonalý. ____________________________________________________________ Zuzana”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Neobhajitelná rozvláčnot, nablblá "nová" magie, média, genemagické kódy (tuším, co autorka chce říct, ale i tak mě skosil záchvat smíchu), vyje... s mytologií, žonglování s latinskými citáty, Sirius zdravící Pax vobis... podle první kapitoly soudě, povídka bude určená pro nedovzdělané milovníky Dana Browna. ;) S.L. /// EDIT: Komentář upraven a bod přidán na přímou žádost autorky. Něco tak zoufalého jsem ještě neviděla... PS: Bell, jenom proto, že ty tu souvislost nechápeš, to ještě nemusí být blbost. :)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dielo ku ktorému sa rada vrátim. Táto poviedka je jednou z tých, na ktoré nezabudnem. Je napísaná krásne a cítiť z nej kopec emócií.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Áno, áno, áno. A koniec ma úplne dostal do kolien :)”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Začiatok tejto poviedky ma očaril, patrí medzi moje závislosti. Perfektný nápad, geniálna čarodejnica Hermiona stratí svoju pamäť, musí žiť ako šmukelka. Pre ňu to musí byť strašný trest, horší ako to mučenie, ktoré prežila. Príde niekto kto ju zachráni?”

Jedna divoká noc

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už jsem ji kdysi četla. Občas je to sice docela patetické, ale stejně se mi to líbilo. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|