Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tak tohle bylo fakt uchvatny:)”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“smutne,...”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povídek na téma "zbouchnout Voldemortem vytvořeného hermafrodita" už tu bylo několik a tahle rozhodně patří mezi ty lepší. Ale přesto mi na ní něco chybí - snad víc vášnivosti, tady je to všechno takové laxní - takže na 4 jít bohužel nemůžu.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kami:

“Pre mňa uveriteľné.”

Na místech, která nikdo neměl spatřit

Autor: girl_tarte      Jazyk: ČJ

kami:

“Obdobie života hlavných postáv, ktoré som si nikdy nedokázala predstaviť, povedzmem si úprimne, lebo sa ho väčšinou ani nedožili, ale autorka sa do toho pustila a zvládla to veľmi dobre, priam vynikajúco. Žiaľ, nebudem sa k tomu už vracať, hoci to má svoje čaro.”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

kami:

“TOP! Zbožňujem, zbožňujem, zbožňujem.”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

kami:

“(Túto poviedku si vkladám do špeciálneho šuflíčka.)”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

kami:

“Je to smutné. No i tak sa k tomu rada vraciam.”

Jidáš

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kami:

“Hoci človeka počas čítania stále čosi svrbí za ušami, aj tak to prekvapí, zarazí. Na prvé čítanie sa mi to aj zdalo kruté, ale teraz s odstupom času, až tak nesúcitím. Dôležité bolo prvé čítanie. Ale Remus tu má veľmi zaujímavý charakter, nie však taký, ktorý by mal čitateľ považovať za mimo povahy.”

Tactics

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

Crystal:

“*sehnala si povídku u autorky* Perfektní, ale... proč se tohle muselo stát už ZASE?”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Původně jsem tuto povídku ani číst nechtěla, ale jsem ráda, že jsem to nakonec zkusila... Není to sice moc veselé, ale řekla bych, že je to určitě jedna z nejlepších povídek, jaké jsem četla. Velmi dobrý příběh i překlad a také se mi líbil konec, který je nakonec celkem optimistický, čekala jsem, že to dopadne ještě hůř...”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Tintinka:

“No, nějaké vyhrady by byly, souhlasím, že některé věci jsou trochu přehnané nebo nedomyšlené - ale celkově mi povídka velmi líbila a taky z jisté nostalgie - za 5.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Dojemný a krásný příběh.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Jedním slovem - legrace. A dobře napsaná.”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Jo, bylo to trochu předvídatelné, ale stejně roztomilé a zasmála jsem se, příjemná maličká oddechovka :-)”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad dobrý a zpracování ucházející, takže v podstatě tomuhle není moc co vytknout. Oceňuju hlavně to, že mezi Potterem a Snapem nešlo o tolik klišoidní ťuťu-ňuňu romantiku a ze Severuse se nestal zaláskovaný imbecil se srdíčky v očích a motýlky v bříšku. :)”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Zaujalo mě to hlavně námětem, zpracováním o něco méně, ale pořád to bylo dobré a nejspíš si to ještě někdy přečtu... Také se mi velmi líbil smutně-šťastný epilog :-)”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Tahle povídka možná není špatně napsaná a má dobré momenty, ale mně se od začátku nelíbila - nápad "donutím někoho mě znásilnit" mi prostě přijde odporný a ani ten zbytek už to nezachrání...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Pěkné, jen konec mi úplně nesedl. Četla jsem i lepší parodie, ale bavila jsem se. váhám mezi 3-4, ale dnes jsem se potřebovala zasmát a to tahle povídka splnila...”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nevím, mně se povídka v něčem líbila a v něčem absolutně ne. Hlavně jsem jí ale vůbec nevěřila. Podprůměr. ...Autorka píše zajímavě, má celkem dobré nápady, ovšem je tu "něco", kvůli čemu jejím povídkám vůbec nevěřím - reakce a chování hl. postav, spád děje a také mi to místy přijde spíš jako parodie a já se neubráním smíchu, což nevím jestli hodnotit kladně či ne.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uzasny :D celou dobu jsem byla rozhodnuta dat trojku, ale natolik me pobavila zminka o ronovi (a taky se nezapomnelo na reguluse, och!), ze hodnoceni zvedam”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jak mam normalne remuse rada, tak tady bych mu dala par facek... pisnicka odporna, povidka skvela”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline.... Nevím, co mě pobavilo víc - jestli duo Lucius & Severus nebo jestli to byl Voldemortův výkřik "Prohledejte všechny hajzlíky světa!" :D”

Komplikace Blackových

Autor: Aisling      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nepřesvědčilo mě to, vůbec mě to nepřesvědčilo...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|