Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Má to své kouzlo a velmi oceňuji, že navzdory nedějovému obsahu se to celé povedlo správně uzavřít. :-)”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Viz Nerla. :-)”

Odstíny šedi

Autor: Aileen Nulnore      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takové... správně Snapeovsky odtažité.”

Vzájemné vyrovnání

Autor: Riley      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Asi jsem to nepochopila.”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mno... :-)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Všetko to začalo návštevou Gringottbanky

Autor: jadedragon36      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“kdyz se odkaz objevi na daily-slash blogu, tak si rikate: jo, super, kapitolovka se snapeem, kterou neznam, to bude cool... a co vas ceka jako odmena za vase nadseni? totalni po*er (to vynechany pismenko je S) manipulace a zlociny, ze kterych by se po*ral i sherlock, naprosto nepremozitelnej padnete-z-nej-na-prdel potter, severus snape jako submisivni cubka a jako bonus dvanact tisic, pet set osmdesat tri a dve petiny (domacich) skritku s podobne znejicimi jmeny, takze po tech dvaadvaceti zverejnenych kapitolach mate absolutni bordel v tom, kterej je kterej... pul bodu davam za snapeovu skritku (puvodne jsem chtela dat jeden cely, ale uz zase nevim, jak se jmenuje... nejak na M... nebo to byla ta na E?) a pul bodu za zakladatele. a jeste jedna vec - u nekolika kapitol byla autorka asi osvicena shury, kazdopadne drtiva vetsina je psana cernym/modrym pismem na tmave modrym pozadi, takze se to jeste ke vsemu strasne dobre cte... belldandy: myslim, ze si zatim o nic neprisla (ja si hodlam precist uz jen posledni kapitolu :D)”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“3-4*”

The Encounter

Autor: bonfoi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zvlášť se mi líbí, že i když jde z větší části o rituální sex mezi dvěma smrtijedy, autorka nesklouzla k trapné rádobytemnosti (však víte, o čem mluvím), a taky nezapomněla přihodit ještě něco navíc. 3, 6 :) S.L.”

Vzájemné vyrovnání

Autor: Riley      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Připadá mi to lepší než Odstíny šedi, ale zdráhám se dát vyšší hodnocení - spíš bych musela jít níž u Odstínů. Proč by vlastně Snape měl zůstávat v tom kabinetu, a především proč ta druhá polovina? To má být nějaká představa romantiky, kterou si třeba někdo chová?”

Odstíny šedi

Autor: Aileen Nulnore      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Chybí mi v tom asi úplně všechno. Zní to spíš jako policejní záznam nebo filosofická úvaha než jako výpověď zraněného člověka. Na povídku to nestačí.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Moje první přečtená fanfiction, ještě si vybavuji ten pocit při čekání na každou novou kapitolu překladu. Kolikrát jsem to celé mohla přečíst? Pětkrát? Je to srdcovka, a ačkoliv má svoje mouchy, pořád se mi moc líbí spousta nápadů a řada pasáží. Při popisu politiky kouzelnického světa koneckonců často vycházím právě ze zde popsaného.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Tá poviedka je skvelá. Páči sa mi ako autorka popisuje svoje vlastné zákonitosti čarodejníckeho sveta, ktoré JKR nikdy nerozvinula... a to ako vysvetlila prípravu ingrediencii do elixírov bolo pôsobivé. Malo to veľa vtipných momentov keď sa tento svet Harry snažil pochopiť (ako nekonečný počet jeho poučných rozhovorov s Weasleyovcami a potom v škole :D), vývoj ich vzťahu a Harryho moci (áno, to už mi prišlo vážne prehnané, ale keď autorka chce, tak nech si to má), ale čo ma vážne mrzí je, že s príbehom skončila práve vtedy, keď sa z hľadiska ich vzťahu konečne začal odvíjať tak, na čo čakali všetci čitatelia. Priznám si to, Voldemort a jeho výmysly sú mi úplne ukradnuté, lebo ja som sa tešila na piatok :/ Každopádne je to jedna z najlepších vecí, aké som kedy čítala.”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Asi jsem doteď netušila, že povídky založené na popisu sexu moho mít tak hutnou hořkosladkou atmosféru. Autorka se trefila do každého jednoho charakteru, a ačkoliv jde o extrémně vedlejší postavu, musím vyzdvihnout Draca. Líbilo.”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“=D”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“=))”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|