Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Harry Potter anime

Autor: clixo40      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Pár Lily/Severus nemám moc ráda, ale tohle mne dokonce na konci rozbrečelo. Nevím jestli je to něco fanouškovského či nikoliv (s popisu jsme pochopila že by to snad nemuselo být fanouškovské), pokud však ne, tak říkám; Směle do toho, japonci! Takového Severuse a Pottera bych si nechala líbit.”

HP a strasti školství I.

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

zoe1993:

“potřebovalo by to lépe rozepsat a dát do jiného časového děje, ale nápad dobrý”

Alexander Malfoy

Autor: grednforge117      Jazyk: SJ

zoe1993:

“no co tomu dodat, není to nejlepší, ale celkem to ujde. Je to trochu, vajíčko na měkko”

A Nick in Time

Autor: Tira Nog      Jazyk: AJ

patolozka:

“Moc se mi tu líbil Harry a dokonce i Ron. Příběh je pěkný, možná mi přišlo, že někdy až ochuzený o některé momenty... Vlastně je to takový příběh jedné "rodiny".”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Jejda, tohle jsem četla dávno... když jsem ještě četla het povídky :D ale co si pamatuju, tak to byla luxusní povídka.”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Na začátku mě povídka hodně chytla, ale dost se táhla. Hodně se mi tady líbil Draco, jak jeho vztah k Hermioně, jak přecházeli s opatrného příměří k opravdovému přátelství, tak jeho vztah se Severusem. Povídku u mě ale totálně zabil závěr. Totálně přeslazený, příliš vyumělkovaný konec (řešení s dvojčaty).”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Merline.... Severus a ten jeho nádherně otrávený výraz! :D”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ráda se k tomu jednou za čas vracím. Nejraději mám asi třicet trojku. :-D”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Nápad je to dobrý a mohla by to být hezká povídka, ale ten vztah se prostě vyvíjel moc rychle! *ehm, ODTUD JE TO TAK TROCHU SPOILER* Chápu sice že už na začátku povídky si nebyli odporní a měli mezi sebou něco jako přátelství, ale i tak! Dva dny spolu (ještě k tomu celkem náročné dny) a už mají sex?! To je trochu moc i na mě. *KONEC SPOILERU* Ovšem kdyby autorka napsala pokračování, trochu zpomalila ve vývoji vztahu (i když přiznejme si, že tam už není moc co zpomalovat) a popsala bitvu o hrad, tak bych jí místo horší 3 dala horší 4 :)”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Lilithka: To je absolutně jednoznačný PWP:D.”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“tak priserny, az je to uchvacujici.... btw voldy tu vypada jak plysovy kralicek:D:D”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

SaoKissa:

“Je to taková pitomost. Caramelldansen!”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vynikající :-))”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takové o ničem....”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nox. 2-3*”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Po prvním poslechu to vyvolalo záchvat smíchu. Při druhém morbidní fascinaci. Další poslech pak degeneraci mozku.”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To Potter ale rychle obrátil...”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Wow, tak tohle mě neskutečně bavilo :) Vtipná, zábavná a (bohužel) i pravdivá parodie. Navíc se jednotlivé dny krásně stupňovaly a snapeovský konec to tak nějak správně uzavřel. 4* a možná i malý kousek k tomu.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Na začátek musím říct, že četba to byla vskutku kvalitní. Povídka promyšlená, vymazlená. Líbila se mi i stavba textu, skákání od přítomnosti do minulosti a od Harryho k Dracovi nepůsobilo v nejmenším rušivě nebo zmateně, jak se často stává u jiných povídek. Na druhou stranu celý příběh na mě působil dost zidealizovaně a příliš romanticky na to, že je o dvou puberťácích. Také utkvělá potřeba autorů drarry dělat z jednoho z páru prostřednictvím nějaké tragédie/nehody/whatever slabého a z druhého ochranitele mě již značně omrzela. 3 - 4* (Možná bych se nezdráhal dát i 4*, protože mi povídka přijde spíše nadprůměrná, ale na můj vkus má i tak celkové hodnocení zbytečně vysoké :P)”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“...”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

kami:

“Začiatok vyzeral nádejne po moment, keď sa objavil riaditeľ - ten som brala skôr ako parodický prvok a potom to bolo také typické. Medzi 2-3.”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Thwak!

Autor: blackcoyote      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“Asi jsem to úplně nepochopila. Ale had je super:-)”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“... chápu, že to autorku bavilo psát. :-)”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“První třetina - 5. Druhá třetina - 3. Třetí třetina - bez rozpaků dám 1. Průměrně bych to tedy viděla na 3”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|