Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Two Snapes Are Better Than One

Autor: scribbulus_ink      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Taková ptákovina (jak ostatně název napovídá :)), ale originální a pěkně napsaná. PS: Nedbejte pitomého jména, kterým ho autorka pokřtila – Snapeův brácha stojí za to, abyste ho poznali. Možná vám dokonce někoho připomene. :) S.L.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

kami:

“Poviedku som čítala dvakrát. Veľmi sa mi páči, keď musia v HP súťažiť. Malo to vtip, hoci Severus nám uletel. :D A možno sa k tomu aj zase vrátim, ale pre čisté svedomie, kvôli nedodržaniu charakterov, musím dať tri.”

Nebeský most

Autor: Ian      Jazyk: ČJ

kami:

“Viem určite, že som z toho niečo čítala, tuším ako išiel Remus s Dracom na prechádzku, nemala som z toho asi ani zlý pocit (nespomínam si na vyslovene zlý dojem), ale rovnako ako pri Kľúči, nedočítala som to a opäť teda tá istá známka.”

Nebeský most

Autor: Ian      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Draco je moje oblíbená postava tak uvidíme. :) /// Ne, tohle fakt ne. Je to ještě rozvláčnější než EK a v podstatě je to oslavná óda na chlapce-který-přežil z něj vycházející, alespoň podle prvních 3. kapitol - a ty mě natolik otrávily, že dál se prokousávat nebudu. Možná až někdy časem...”

All in the Family

Autor: Elfflame      Jazyk: AJ

mariaa:

“.”

Memento Mori

Autor: Nilahxapiel      Jazyk: AJ

Crystal:

“*nejsem si jistá ratingem, protože mi nejednou obrázky, ale je tam M* Moc pěkná povídka... Raito(Light) je znásilněn a cítí se, že už není hoden toho, aby byl Kira... vlastně se necítí být hoden života, a tak řekne L, že je Kira a čeká od něj tedy trest smrti (protože k sebevraždě by se nesnížil). Ale L mu nevěří a myslí si, že h "pravý Kira" napsal do zápisníku a určil mu, že se Raito má přiznat. Tak si ho na 23 dní vezme "na pozorování"... pokud do té doby zemře, je nevinný, pokud ne, je Kira. Raito tím není nadšený. Jinak k mému názoru: Povídka se mi líbíla, řekla bych, že postavy zůstávay IC a jejich psychiku autorka opravdu propracovala. Škoda jen, že když už se tam objevili aji Near, Mello a Matt, tak tam neměli víc prostoru - mohlo by to být zajímavé :)) slabších pět.”

Something of an Obsession

Autor: Anise      Jazyk: AJ

belldandy:

“Ž bych konečně našla tu povídka v du-formě, o které mluvila na přednášce Nagat? Nebo je takových víc? :) Za radost na nálezem a za projevenou originalitu bych asi mohla trochu zaokrouhlit nahoru.”

Something of an Obsession

Autor: Anise      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Co že jsem to říkala o tom neobvyklém páru? :))) Dokonce ani vyprávění ve druhé osobě mě nijak zvlášť nedráždilo. 3, 4 S.L.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když ono je to psané hrozně z rychlíku. Už to není ani o lidech, ani o práci, v podstatě ale ani o vztahu... nějak nedokážu přijít na to, o čem to vlastně je. Ale jako u předchozích dílů - dobře se to čte.”

Unto an Evil Counsellor

Autor: Anise      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Autorka se charakterizací nijak zvlášť nezdržuje (místo Jamese by to mohl být prakticky kdokoliv), ale co chtěla říct myslím říká celkem přesvědčivě a bacha, má to i pointu! :) 3, 4 S.L.”

All in the Family

Autor: Elfflame      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Milé děti, dobře vám radím, poslouchejte rodiče a kmotry.”

Nine and a Half

Autor: AstroGirl      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Hororoví příběh o deseti způsobech jak se rozejít z dívkou a adopci dítěte. Tak to vidím já... a pořád se ještě směju.”

All in the Family

Autor: Elfflame      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Dobrá, lehce nadprůměrná povídka. 4 dávám kvůli tomu neobvyklému páru. :) S.L.”

Nine and a Half

Autor: AstroGirl      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Naprosto nedůstojně, ale nadšeně jsem kvíkala celou dobu, co jsem to četla. (Doufám, že mě nikdo neslyšel.)”

Tidings of Joy

Autor: snapesgirl      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mmm-hmmm. :) (Když pominu pár nesmyslných blbostí. :)) S.L.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Autorka před OOC Severusem varuje, proto si na něj nebudu stěžovat (navíc až tak katastrofální to nebylo, znám horší případy), protože to by nebylo fér a já se sama, bez nucení, rozhodla že si to přes varování přečtu. Ale ta zápletka... Viděla jsem v tom ty americké reality show, které upřímně nesnáším. Na druhou stranu, bylo tam mnoho vtipných hlášek, za které si to hodnocení zaslouží.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to možná o kousek víc než první díl, ale jediným kladem je tu čtivost. Originalitou to dvakrát neoplývá, vadí mi Whampiny autorské vsuvky (to i v jedničce) a charaktery jsou stále zcela mimo. Jenže čtivost, to je věc, na kterou já slyším, takže pořád (horší) průměr.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Povídky od Whampi mám ráda, protože umí psát velice čtivě, ale tady mi to skřípalo od začátku do konce. Trochu odbyté, charaktery kompletně mimo, všechny ty úkoly poměrně samoúčelné. Na druhou stranu, jak jsem říkala, je to čtivé, takže si klidně znovu přečtu i pokračování, abych ho mohla s čistým svědomím ohodnotit.”

Black, black heart

Autor: Neferet      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Myslím si že povídka hezky vystihuje Spikeho charakter”

Síť na motýly

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vlkodlaci jako nezvladatelní sexuální maniaci? No, nakonec proč ne...”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Konec to zachránil...”

Severusova dovolená

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Severus...”

Severusova dovolená

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Je vidět, že se autorka snaží.”

Buckle Up Blondie

Autor: slytherincailin      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Velmi zvláštní povídka, odehrávající se ve zvláštním prostředí. Ale vcelku to nebylo zas tak úplně špatné.”

Down_the_Rabbit_Hole

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

finde:

“Harry úplně mimo nebelvírský charakter je zajímavý. Mám ráda tyhle autorčiny experimenty”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|