Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Věštba

Autor: Clarissa      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Dějově zajímavá povídka, obzvláště co se týče vyvíjený vztahu mezi hlavními a také vedlejšími postavami.”

Time Signature

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Jo, mám pocit, že přesně takhle by Watson reagoval. A skvělé využití formy epistolárního románu, teda povídky. (Ale tu šifru se mi nějak nepodařilo vyluštit, budu se k tomu někdy muset vrátit...)”

Nový a úžasný pocit

Autor: Melyda      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Dobrý námět na jednorázovku. Její konec se dá považovat za otevřený, ale k příběhu se to hodí.”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

kripolik:

“nádherná povídka :)”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Úžasná povídka. Povídka je v dobrém provedení. Hlavní pár se v ní oběví je díky náhodě.”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“První dvě kapitoly ušly, pak to jde do kytek. 2-3*”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ále, polemiky někde, kam se chodím jenom bavit, mě vlastně nelákají. A zrovna u téhle povídky. Prostě: mohlo to být horší, v rámci žánru to není zdaleka tak děsivé jako jiné, se kterými jsem měla tu čest. Nedočetla jsem, není to můj šálek kávy, ale cílovou skupinu si umím dobře představit (potkávám je občas v metru :-D).”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Musím konstatovat, že opakovaná expozice literárním zvěrstvům mě – jak se zdá – konečně začíná činit otrlejší. Ano, bylo to velké zlo. Ano, duševní pochody autorčiny, z díla patrné, mě naplňují hrůzou. Ano, nemyslela jsem, že to někdy řeknu, ale jistí lidé by měli mít zakázáno psát, protože jejich bludy by skutečně mohly někoho poznamenat. A přesto – vlasy si nervu a ruka, klikající na odpad, je dokonale klidná. PS: Nemůžu dát nižší hodnocení než 0, tak alespoň upozorňuji, že v porovnání s povídkami, jimž obyčejně nulu dávám, si tohle zaslouží tak mínus 5. //// Citát dne: "Lord Voldemort nikdy nelhal, tedy ani tento večer nebyl výjimkou." Autorko, vyměň svého cvokaře za lepšího. S.L.”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Můj původní komentář se sem brzy vrátí, teď jen několik poznámek. SARGO: A víš, proč se jí tak snadno dává odpad? Protože si ho zaslouží! Když někdo hodnotí povídku 5 / 0 body, čistě proto, že ho zahřála na duši / naštvala ani neví proč, TO je subjektivní. Když někdo vyjmenuje seznam 20 jasných, měřitelných kvalit / záporů povídky, a na jejich základě udělí 5 / 0 bodů, pak jedná OBJEKTIVNĚ (do té míry, dokud je objektivita možná). Zajímavé, samý literát to tu je, jeden expert vedle druhého, a nikdo zdá se nerozumí ani primitivní komparistice. :) //// NERLA: Tak v prvé řadě se možná vybodni na tu pasivní agresivitu a zkus věřit čtenářům, že si názor udělají sami. Důvodem, proč jsem vůbec tuto povídku četla a sem ji přidala bylo to, že andie má ve zvyku přísně peskovat jiné autorky za jejich Mary Sue, a svou Annabeth přitom uvádět jako zářný příklad literatury vyšší a lepší. Po poctivém přečtení celé povídky až do konce (aha! :)) tady říkám to, co tady říkám nikoliv proto, že by šlo o červenou knihovnu (natož "poměrně slušnou," haha), ale proto, že je to kýbl nudy a nehorázný paskvil FF. //// LANA: Díky, valím na to! Ovšem Lupin jako paparazzo by mě nezajímal o nic míň. :D”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“lepsi nez prvni cast :)”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“me se to libilo :)”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jelikož jsem masochista a právě mám na nějaké ty hrátky náladu, tak se do toho dám... :) /// *Po pěti kapitolách se s běsem v očích žene k Oblouku a hystericky řve: "Tichošlápku, uhni! Já první!" Doufá, že cestou zakopne a zláme si vaz a její agónie tak nebude více prodlužována. V posledním záchvěvu příčetnosti ještě drapne za ruku Sinam, jejíž nářek a prosby zkrátka nelze ignorovat. ;)* /// Vzhledem ke komentářům nade mnou ten svůj ještě trochu upřesním. Nedala jsem 0 proto, že se jedná o červenou knihovnu, ale prostě proto, že je to podle mě paskvil, na kterém se mi absolutně nic nelíbí a to ani v rámci žánru. Kdyby se jednalo o originálku, tak bych snad ještě ten bodík někde vydolovala, ale vzhledem k tomu že to má být FF na HP (haha...) tak ani nápad.”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Já, no, oh. Já doteď nevím, co si o tom mám myslet. Moc rychlé, moc bez děje, uch. Ale nějak extra strašné... Ne, asi ne.”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo.... Toho polo-rozněžnělého Snapea sice autorce nevěřím, ale závěr má moje veškeré sympatie.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Prostě 5. I když je tam hodně keců a mezer. Protože je dlouhá, pracná, dotažená.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Podle mě je to nejpropracovanější česká povídka a - to nejdůležitější - je absolutně originální. Mám jí ráda, mám jí několikrát přečtenou jak v kapitolový verzi, tak ve verzi pro čtečku:).”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Dočtena 8. kapitola a nemám v plánu pokračovat.) A víte co, já povídce ten bod klidně dám, protože když už nic jiného, nejsou v tom hrubky a po slohové stránce je to napsané dobře. Po obsahové je to příšerné, jak už tu bylo řečeno - k tomu není moc co dodat. (EDIT:) Poctivě jsem se nad tou povídkou dneska ještě zamýšlela, protože jsem se cítila za své hodnocení trochu provinile. Proč to tak bylo, mi muselo být sděleno až zcela polopaticky: ta povídka je poměrně slušná červená knihovna. Mělo mi to dojít, jenže nedošlo, však jsem taky při studiu literatury povinnou četbu červené knihovny odmítala, ačkoliv šlo o zaměření vedoucí katedry :) Fanfiction zahrnuje mnoho literárních žánrů a toto je jeden z těch méně populárních. Je mi trochu smutno, že kvůli zdejšímu hodnocení několika lidí, kteří červenou knihovnu nemusí, si povídku nejspíš nepřečtou ani ti, kdo ji mají rádi. Jenže co s tím mám udělat? Ohodnotit výše, ačkoliv mě tenhle žánr neoslovuje? Nehodnotit? Já nevím.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Vtipné, celkem to má i pointu.”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Já jí teda přečetla celou. Ta povídka mě neuráží, ale... no, vyjádřím se stejně, jako moje devadesátiletá profesorka matematiky, když hodnotila mou snahu v hodinách: nemastná neslaná, ani ryba ani rak, co s tebou? Trochu mě nudila, trochu mě bavila, byla jemná, děj (nebo něco takového) i vztahy se postupně vyvíjely, závěr byl jasný už od začátku. Dám 3, protože má Nerla pravdu a gramatika a sloh je v pořádku.”

Thwak!

Autor: blackcoyote      Jazyk: fanart

belldandy:

“Připomíná mi to malůvky z Dikobrazu. A upřimně - vůbec se mi to nelíbí! :) Ale to byl asi účel, ne? Protivnej Snape a idiotskej Karkaroff (Nepřipomíná vám Trubadixe z Asterixe?) Mám chuť je oba odeslat někam hodně daleko ...”

Time Signature

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Několik měsíců poté, co Sherlock ukončil svůj život skokem ze střechy St. Bart's začnou Johnovi chodit e-maily od Jamese Sigersona, velkého Sherlockova fanouška... a dál spoilovat nebudu :D Povídka je psaná formou e-mailů a já bych bývala nikdy nevěřila tomu, kolik pocitů a děje se dá do takového příběhu vtisknout. Bystré hlavinky si tu navíc můžou rozluštit šifru, no co chcete víc :) Povídka má 4 pokračování, kterými se pročítám a zatím jsem nadšená jako malá Jaruna.”

Naděje umírá poslední

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“dobre jsem se pobavila:)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|