Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hm. Zřejmě mi něco uniká? ...”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Když jsem četla povídku poprvé, vůbec jsem se nazasmála. Ovšem za nějaký čas jsem si na ni vzpoměla a to už mi přišla vtipnější. Vadí mi, že je dosti nereálná... 3*”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Já si nemůžu pomost, ale mě tato povídka přijde strašně vtipná.. 3-4*”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já se zasmála a čtu si to znovu. Myslím že nejlepší je, jak se oba zachvívají při myšlence na Voldemorta. Autorku myslím už štvaly všechny ty vážné povídky na tohle téma, tak napsala jednu vlastní, kde to celé odlehčila.”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

René.K.:

“V první kapitole mi vadily ty krátké jednoduché věty, ale naštěstí se to později spravilo a objevila se i nějaká rozvinutější souvětí. Dále se mi nelíbilo chování postav, Potter a Malfoy ještě ušli, ale všechny vedlejší postavy mi přišly odfláknuté... a i když je mi jasné, že o nich povídka nebyla, přesto by to chtělo nad nimi trochu zapracovat. K ději - ten se kam poděl? Na to, že měla povídka 4 kapitoly, mohla být trochu nápaditější. Nebo mít silnější dialogy, úvahy, cokoliv, co by ten děj nahradilo. Co mi vadilo nejvíc bylo to okázalé a příliš sebevědomé chování hlavního páru, nebo ještě lépe řečeno to, že autorka randění Pottera a Malfoye příliš zveličovala, že z toho udělala pro Bradavice až příliš velkou senzaci. Ale jinak povídka nebyla zas tak špatná. Třeba se mi líbilo, že si hlavní pár říkal příjmením, což mi u nic přijde přirozenější, než kdyby si říkali jménem (alespoň v začátcích), nebo se mi rovněž zamlouvalo, že se občas popichovali a nebyli nějak přehnaně přeslazení.”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkně... Chtěla bych vidět jejich výrazy.”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

A Certain Kind of Fool

Autor: asnowyowl      Jazyk: AJ

patolozka:

“Děti byly úžasné, Albus zejména. Ještě teď mám před očima to jídlo, kdy se James ptá Severuse, zda s ním půjde létat a Al za něj okamžitě odpoví: "Jasně, že půjde!" Harry byl takový zvláštní, chvíli navztekaný, chvíli bezmocný, ovšem vezmeme-li v úvahu v jaké byl situaci, možná se mu ani nedivím. A Severus byl Severus, ovšem v kombinaci s malými dětmi přece jen trochu lidštější:-)”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|