Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad je to zajímavý, ale... Drtivé většině rozhovorů a dojemných scén mezi Severusem a Potterem prostě neuvěřím ani ve snu. Ale i to bych skousla, protože mě tohle vážně bavilo - kdyby nebylo těch posledních pěti kapitol, u kterých jsem třískala hlavou do stolu... :(”

Není to láska

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Turnaj

Autor: Atropa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

finde:

“mám ráda happyend a tady jsem si ho vychutnala”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“milá, čtivá povídka, zpříjemnila mi večer”

Arogancia a Ignorancia

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

Lutadora:

“:)”

Andílek

Autor: Anina      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

Alexander Malfoy

Autor: grednforge117      Jazyk: SJ

Lutadora:

“úžasné:)”

Ako sme to prežili

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Lutadora:

“:)”

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Autor: Lucyferia      Jazyk: SJ

Lutadora:

“krása”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“zvláštní”

25

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:))”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:))”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Tuhle povídku mám celkem ráda. Hlavně se mi líbí, že Harry neni jedním z prototipů fanficke. Tedy ustrašený blbeček, který potřebuje pevnou náruč a nebo něco co se rovná bohu s neomezenou mocí. (i když si oba tyto případy ráda přečtu, pokud mě povídka zaujme :D) A u Malfoye je to podobné. Co se týče Rona a Hermiony - nemám je moc ráda, obvzlášť když se chovají takhle. U některých povídek mi připadá, že Hermiona Harryho snad porodila nebo co, jako tady. Navíc mám tak nějak pocit, že tahle povídka tak trochu ukazuje Potterovo zmijozelské já, což se mi líbý. Je to mezi 3-4, ale protože se k povídce občas ráda vracím, třeba když potřebuju pobavit, dám 4.”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príjemná oddychovka”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Povídku všem vřele doporučuji, ikdyž konečné kapitoly mě už tolik nebavily a hodně jsem začala přeskakovat.”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

mariaa:

“ehm...”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Povídka krásná. Ovšem četla jsem si již nekolikrát a stále mi uniká kdy byl s Harrym had a kdy Snape jako had. Nebo to byl pořád Snape had? Tož asi ne... No prostě v tom jsem se nikdy nezorientovala. /Bell: Asi ano. :) Mně zmátl ten začátek, kdy jsem si myslela, že se Harry seznámil s opravdovým hadem a Snape za nim přijde až poté, co vyslechne, jak had říká, že chce Harry se Snapem hnízdit :D (poté jak mu Severus přinese na zasazení ty semínka pětilistu). No nevadí. Pochopit věci úplně jinak, než jak jsou myšleny to je moje specialita... :D Jinak děkuji moc za vysvětlení. :)/”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Pobavilo :) sice krutá realita, ale je tam něco, kvůli čemu bych se k tomu klidně vrátila :))”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Souhlasím, že první část povídky je rozhodně lepší. Ten konec jsem pokaždé přečetla s myšlenkami někde jinde, nesoustředěná. Povídka je výborně napsaná, OOC postavy mi zde rozhodně nevadí, naprosto jsem se zamilovala do Ch/D a vlastně celé rodiny Weasley(ani v knihách jsem ji nikdy tak ráda neměla), násilí je zde opravdu hodně a po prvním čtení, jsem se přes to s obtížemi překousávala, ovšem myslím, že je to jedna z věcí, co přidává této povídce na kvalitě a už to beru jako samozřejmost. Zároveň to byla moje první Drarry pokud si dobře pamatuji. :D A hlavně díky této povídce jsem postupně objevila kouzlo tohoto páru. Ovšem stejně se nemůžu ubránit tomu, že k povídce se vracím hlavně kvůli Dulovi a Charliemu + kvůli prvním pár kapitolám, jejichž čtení je pro mě vždy slast. 4-5*”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|