Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ách óch, to je doják! Kreatura s citlivou povahou, dobrý anděl, vševědoucí dědeček, to je tak roztomile archetypální, až by jeden brečel. Sice je to od začátku do konce hrozné, ale dovedu si to představit i hroznější, takže jeden bod. I když slabý. (Ano, odůvodnit ho pravopisem není špatný nápad, tak to taky udělám.)”

Týmová záležitost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jako drabble by to bylo super. Takhle mi ale pointa přišla dost slabá na to, jak dlouhou měla úvodní část.”

Prodloužený svátek

Autor: Sesheta_66      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já vím, že jsem malicherná, ale jak někde narazím na hluboké šedé studánky něčích očí , mám chuť uprchnout v dál. Takže ačkoliv je zbytek celkem roztomilý (a ponechám stranou fakt, že jména Harry a Draco tam jsou vybraná zcela náhodně, stejně dobře by to mohl být Snape a Hermiona nebo Crabbe a Goyle), nejsem s to dát vyšší hodnocení.”

Prodloužený svátek

Autor: Sesheta_66      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“2, 5; ta zbyvajici pulka je ryze soukroma (vy to mozna netusite, ale vite vubec, jake je to kouzlo, pustit si svetylka na stromecku a takhle ho obdivovat o velikonocich?:D)”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no tak ale tohle je moc pekne :D”

Prodloužený svátek

Autor: Sesheta_66      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“posledná veta bola najlepšia :)”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Pribeh by usel, kazdopadne mi tam desne vadil snape, ktery byl docela dost OOC, do toho vsevedouci potter... moc realne mi neprislo ani hetero/homo pomer nebelvirske loznice... ale dobre se to cetlo a taky mi nevadil brumbal, ktery (netradicne) nebyl vylicen nejak priblble....”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“už jsem četla kdysi :)”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Flawed Lines

Autor: Diagonalist      Jazyk: AJ

Blajzloch:

“Hezké, sem tam i originální. Občas mi Harry lezl už na nervy, ale jinak fajn.”

Napraviť chyby

Autor: Ma_ria      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Je to vážně slabota. Nápad je dobrý, ale to zpracování kulhá na obě nohy. Hlavně absolutně zmatená psychologie postav a nevyjasněný literární žánr.”

10 spôsobov ako ohromiť humusáčku

Autor: queen_luna      Jazyk: SJ

Nerla:

“Přečíst se to určitě dalo, ale nějak mě to ani nepobavilo. Nemyslím si, že bych se k tomu chtěla někdy vracet.”

10 spôsobov ako ohromiť humusáčku

Autor: queen_luna      Jazyk: SJ

Sargo:

“Je to psané zlehka a vtipně, dává to celé smysl a překlad je dobrý. Trochu moc hopem, ale co se dá dělat, jest přijatým faktem, že když se na někoho zahledíte, dotyčný změkne. :-D”

Istanbul

Autor: Englantine      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takové krapet o ničem.”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Shrnutí mi tu připadá poněkud přehnané, ta povídka není tak dlouhá, aby snesla, že se z ní dělá výtah :-D Ale což, oceňuji, že to není slaďák. :-)”

Strnulosť

Autor: galfoy      Jazyk: SJ

Sargo:

“Tahle povídka má mnohé klady: je psaná dobře, konzistentně, sice předvídatelně, ale kdo by se zlobil? ;-) Jen je jaksi... odbytá. Autorka zjevně měla na to, aby to celé bylo popsané věrohodněji a psychologicky pravděpodobněji. Že zvolila cestu nejmenšího odporu poprášenou cukrem jí za zlé určitě nemám, ale ten bod dolů za to dávám, i když je tahle povídka nadprůměrná. A dobře se čte. A Lucius! No ale stejně. Hmm... :-D”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ginny dostane mnohem víc, než chtěla.... ;)”

Strnulosť

Autor: galfoy      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Veľmi pekná poviedka, 4, 5!”

Makoto

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

mariaa:

“Krásná povídka, ale něco mi tam chybělo...”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Teda bez druhé části od ssnake by to bylo trochu slabomyslné PWP (typu seme ukeho znásilní, ale on to vlastně chce, takže je to v pohodě), ale spolu s druhou částí už to začíná být zajímavé ... :)”

Krev, slzy a obavy z utonutí

Autor: Rhysenn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Za uplynulou hodinu se nezměnil ani on, ani Hermiona, ale něco mezi nimi - a to byl celý ten rozdíl. :) Milá, nikterak náročná povídka.”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Povídka jako tato není pro mě. Věděla jsem to, četla jsem ji díky překladatelce a rozmýšlela jsem se poměrně dlouho. Takže ano, pro mě depresivní, k zamyšlení, hodně k zamyšlení a je tam jedna (nebo možná několik) nádherná scéna, ke které jsem si musela vzít k ruce i překladač, i když jsem tušila, co by to asi mohlo znamenat.”

Krev, slzy a obavy z utonutí

Autor: Rhysenn      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nekomplikovane prijemne pocteni. :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|