Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Chtěla bych taky umět popsat banální a tisíckrát ohrané téma tak, jak je popsané tady. Příběh sám o sobě není nic moc, konec je jasný, ale ten sloh, ten sloh...!”

Hořkosladké

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je ale volovina... Chudák Voldy se musí obracet v hrobě.”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice tak úplně nevěřím, že by si Neville představil zrovna tohle, ale jeho koktání na téma "udělat" bylo fantastické... :D”

Hořkosladké

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No... Romanticky zalozene ctenarky mladsi sestnacti let si mohou pridat bod. :-))”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No to byla ptakovinna! Ale neslo se odtrhnout. Ja vim, ze pokracovani by to jenom zkazilo, ale stejne to po nem vola... :-D”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Celkem dobrá povídka, ale je ze začátku dost dlouhá než se rozjede. Začíná celkem nevyně a nenávystně, ale je opravdu dobrá. Remus je tady něco mezi ustrašeným a odvážným idiotem.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vytecne napsano. Tahle povidka se mi bohuzel dostala pekne pod kuzi, kdyz jsem ji kdysi cetla... Radeji bych tam neco veselejsiho :-D Ale je pusobiva i po dalsich stosech ff. Pasaze s Vancem odmitam cist.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Preci nedam petku? Ale budu muset: nejlepsi pasaze ve mne zustaly po leta. A to romantiku nemusim :-) Tady ale byla jen korenim silnemu, skvele napsanemu pribehu. :-)”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mmmmmm, to ale nekdo umi skvele psat! :-)”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já mám s podobnými povídkami problém v tom, že se do nich nedokážu vžít. Vždyť tohle se přece nemůže stát... nějak is nedovedu představit, že by se někdo dokázal vzrušit před svým nejobávanějším profesorem.”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Byl by to dobře napsaný kus delší povídky, ale u mě to samo o sobě neobstálo. Napsané to bylo přitom dobře, přečtu si od Beatrix i druhou povídku, kterou tu má vloženou. Třeba mě dějově zaujme víc.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

delatrix:

“tohle je teda opravdu hrozná blbost, vůbec nedoporučuju ani číst a diakretika je nahrazená ?”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když jsem ji četla poprvé, líbila se mi mnohem víc, asi jsem teď už měla přehnané nároky. Na druhou stranu, těch pět hodin u ní strávených bylo příjemných. Přečetla jsem ji v kuse, takže mi na konci vadily nelogičnosti a opakování v příběhu, jenže sama vím, že je nemožné udržet všechny detaily v paměti, takže jsem nad tím schopná přimhouřit oči. Na OOC už jsem si ve fanfiction už zvykla a zrovna tady byly charaktery velice příjemně OOC. Víc mi vadila nevyrovnanost jednotlivých kapitol podle toho, jestli autorka zrovna měla, nebo neměla slinu, protože občasné úděsně kostrbaté fráze v jinak velice čtivé povídce dost ruší. (Spoiler:) Každopádně moc se mi líbila zápletka s Danielsovými, naopak mi tam nesedí ten vztah a způsob, jakým pokročil. Ráda bych si přečetla další díly, už jen proto, abych se dozvěděla, jaký osud se chystá pro Remuse. (Dočteno do 85. dílu.)”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takhle ma vypadat dobra kratka povidka :-D”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Opravdu úžasná povídka. Ze začátku ta povídka není nic moc než se rozjede, ale opravu skvěle doporučuju.”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Uznávám, že kdybych k povídce neměla osobní vztah, dám jí 4, protože zdaleka ne vše bylo dokonalé. ;) Ale rozhodně je to nejlepší zpracování daného tématu, které jsem zatím četla, a pár už jich teda za sebou mám. Sargo, shrnutí jsem uvedla na pravou míru. :) /// Ne, nedá mi to a musím to říct: V záhlaví povídky je jasně uvedené detailní varování, spolu s doporučením "pokud vám tyhle věci vadí, nečtěte." Co si myslet o lidech, kteří přesto čtou a pak si stěžují, že jim vadilo... "Realističnost" je do značné míry záležitostí osobního vkusu, ale zrovna v tomto případě bude fakt, že autorku asi vlkodlak nikdy neznásilnil, takže opravdu pořádně nevěděla, o čem píše. :D Tady skutečně nemine den. :-)) S.L.”

One More for the Road

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“V širším měřítku nic, z čeho bych si sedla na zadek, nicméně já jsem vždycky nadšená, když někdo vstoupí do méně probádaných vod a napíše můj oblíbený a po čertech neobvyklý pár. :) S.L.”

Je nepochybne jasné, že sa to môže stať

Autor: Deeble      Jazyk: SJ

Akkarra:

“To je ale nudná ptákovina...”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pisen "born to be wild" pro me, po precteni tehle povidky, dostala naprosto novy rozmer :D”

Why Slytherins are Sexier: Severus' theory

Autor: Textualsphinx      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“lol, tak tohle je uzasne :D:D”

Je nepochybne jasné, že sa to môže stať

Autor: Deeble      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“takova prijemna povidka u jejihoz konce jsem mela neodbytny pocit "ne, to sa nemoze stat"”

Je nepochybne jasné, že sa to môže stať

Autor: Deeble      Jazyk: SJ

Nerla:

“Přeslazený slaďák s absolutně předvídatelným koncem, který je tak pěkně napsaný, že si ho klidně časem přečtu znovu.”

Je nepochybne jasné, že sa to môže stať

Autor: Deeble      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“:) veľmi jednoduché, ale milé”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dobře, tomuhle druhu povídek se asi začnu vyhýbat. Za prvé mi vadí kombinace člověka a zvířete, za druhé mi vadí, že je Ginny teprve šestnáct, a za třetí mi to připadá extrémně nevěrohodné. Asi mi tam chybí nějaké Ginniny myšlenky a pocity, nějak mám za to, že autorka vlastně nevěděla, o čem píše, že si to nedovedla dost dobře představit, a tudíž i popsat. Nemyslím si, že bych měla být schopná na povídku o znásilnění mladé holky vlkodlakem do večera zapomenout.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|