Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Moje oblíbená povídka, zamilovala jsem si Harryho aka superhrdinu. Imponuje mi tam jeho vystupování, rozhodně mi sedne mnohem víc než všichni ti ufňukanci, kteří v povídkách převažují. Druhá polovina - od bitvy - je horší, ale pořád stojí za to to dočíst až do konce. (Resp. při prvním čtení se člověk neodtrhne, to až při pátém to začíná drhnout.) Stejně tak mi vyhovuje vztah se Snapem víc zpočátku, ale naopak se mi líbí, jak se tam pěkně rozvíjejí Hermioniny vztahy. A miluju Nevilla, tohle je jedna z mála povídek, kde není za pitomce. Vřele doporučuji.”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Zajímavé jak se dají dohromady Severus a Harry.”

Kde přebývá krev tvé matky

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já to dočetla, náhodou. Kdyby v tom byly gramatické chyby, dávalo by se hodnocení "odpad" mnohem líp. Tady je problém v tom, že v tom nebyla hrubka snad jediná, takže mám trochu výčitky, protože to je určitě lepší než první pokusy o HP povídky desetiletých holčiček, které osobně zachraňují svět. Je to trochu monolog, který člověk zdvořile přečte a kývá hlavou, že jako ano, poslouchá, a na konci zjistí, že po druhé větě přestal vnímat. Snape tu vystupuje jako Matka Tereza, Harry jako nakopnuté pouliční šťeňátko a Brumbál jako podivná odosobněná bytost dobrá jen k tomu, aby se Harry mohl cítit ještě ukřivděněji. Samozřejmě tu jsou nevlastní bratři, synovci, dcery, otci a otčímové a hromady lásky, kterou přinesl nejspíš Ježíšek, jak náhle se objevila. Přečíst se to dá, obzvlášť pokud vás taky žene touha vědět, jestli může být druhá půlka stejně hrozná, jako je první.”

Šťastné dny v pekle

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Trochu slabší čtyřka, nějak mi tam nesedí ty jejich rozhovory mezi mučením. Přijde mi to celé nehodnověrné, ale zároveň si myslím, že to má něco do sebe. Melodramatický Severus je Enahmina specialita. Sice mi to trochu vadí, ale ona ho tak zřejmě prostě vidí. Od té doby, co jsem objevila, že právě Enahma napsala "Můj pátek", musím při čtení této fikce myslet i na něj. Má to prostě jeho klady i zápory. Nad kterými skřípu chvílemi zuby a chvílemi jsem docela pohnutá. Nejspíš mám ráda, když postavy trpí, a Enahma jim to ráda dopřeje. :) - (I když Můj pátek se mi přeci jen líbil víc :). Jsem hold na ten slash. :P )”

Kde přebývá krev tvé matky

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tentokrát jsem tu zápletku nepobrala, ale stejně mám pocit, že na té Enahmě - přes všechnu její melodramatičnost - vždycky něco je. :)”

Harry Potter: It's OK to be GAY ! - general SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Zrzka Lenka:

“Pobavilo :-)”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Výborný a originální příběh, jen doufám, že bude dokončený...”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Není to špatné - a je to bezesporu hodně originální pohled, ale přesto mě to po pár kapitolách tak nějak přestávalo bavit... Ale za přečtení určitě stojí :-)”

A Nick in Time

Autor: Tira Nog      Jazyk: AJ

Zrzka Lenka:

“Tira Nog má dost speciální příběhy... a tenhle má pár opravdu originálních momentů - Ron jako Severusův "otec" je prostě nezapomenutelný :-)”

Growing Pains

Autor: Tira Nog      Jazyk: AJ

Zrzka Lenka:

“Další skvělý příběh od Tiry :-)”

Špatnosti

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...premyslim, jestli by tohle mrs. black pridala ke sve sbirce vytribenych urazek, kterymi siriuse castovala ze sveho portretu...”

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidky tenhle autorky mi vzdycky zustavaji dlouho v hlave a tahle neni vyjimkou... a vazne netusim, jestli mam anebo nemam blackovi fandit...”

Jidáš

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...tuhle autorku mam fakt rada :)”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ja nevim, ale mne ten konec prijde takovy nadejny a pozitivni...(nebo hold rada verim na dobre konce :D)”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“vse uz bylo receno komentari pode mnou :)”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Principiis obsta, sero medicina partur, cum mala per longas covaleure moras...”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ta povidka je vynikajici, ale na takove jsem uz moc velke maslo. Radeji tu s temi utrzenymi hlavami, prosim... tohle uz je prilis nemilosrdne.”

Jidáš

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“V Juxianinych povidkach - to jsou vize tak strasneho, bezutesneho zivota - az se clovek marne pta, co je nuti jit dal. Jen pramalo to zjemni dobre konce. A co teprve kdyz ani nejsou dobre... Smutek a beznadej a presto stale nova jitra.”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Bittersweet...”

Špatnosti

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No, napsane je to dobre, ale prijmout to jako pribeh uplne nedovedu. Ale zapada to skvele do celkoveho obrazu...”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vytecne splnene zadani. :-)”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Skvele zakonceni trilogie... Opravdu vynikajici povidka. Taky chci umet takhle psat :-)”

10 spôsobov ako ohromiť humusáčku

Autor: queen_luna      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“docetla jsem asi do pulky a pak jsem usnula (a to se mi, vazeni, nestava moc casto...)”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni...(pripsano: nevim proc si k tomu mam vzdycky chut poustet poison od alice cooper:)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|