Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

What Shapes Us - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

belldandy:

“Vidím to po několikaté a pořád si k tomu nemůžu ujasnit vztah. Něco mezi líbí/nelíbí zároveň. :) Jedna část hlavy říká: Co to má jako vyjadřovat? Co je to za scénu? Proč je to tak patetické? Přehnané a nevkusné? A ta druhá část miluje přehnané, patetické věci... A tak si říkám, že právě to vzbuzení neschopnosti se sama v sobě dohonout ... to znejistění ohledně námětu ... si nějaké ocenění zaslouží.”

Antigua Grecia, Hades y Orfeo

Autor: LittleMy-PequeniaMi      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Vsadím se, že v Řecku tohle nevykopete.... :)”

New World

Autor: sealcat      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Tomuhle říkám nos jak klika od blázince... :)”

Wormwood and Asphodel

Autor: Stella Moon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Je to zajímavé, ale nějak to není "to moje"...”

A Snarry Conference

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ten Snape je nějak moc nezúčastněný - žádný cruciatus, žádná avada...”

Snucius for Springsmut - fanart

Autor: Little Black Bow      Jazyk: fanart

belldandy:

“Jo, jo , jo. Moc krásně se snaží. :) Mám chuť mu za to dát jedničku.”

Antigua Grecia, Hades y Orfeo

Autor: LittleMy-PequeniaMi      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“:)”

New World

Autor: sealcat      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“po zmenšení pěkné, místy krásné :) 4, 456789999”

The True Story Of Severus Snape

Autor: SeverusSnape      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“dobré, všechno, až na ten nos :) ten mi vyděsil :))”

Antigua Grecia, Hades y Orfeo

Autor: LittleMy-PequeniaMi      Jazyk: fanart

belldandy:

“A la řecká váza. Platí totéž co o "Wormwood and Asphodel". Provedení se mi po pravdě dvakrát nelíbí. Vlastně se mi to líbí hlavně zdálky, zblízka to začíná být poněkud podivné. Ale Severus a Harry na řecké váze, kde jinde to uvidím? :) Pro srovnání: http://media.photobucket.com/image/slavery%20in%20ancient%20greece/Makedoncki/greek.jpg”

New World

Autor: sealcat      Jazyk: fanart

belldandy:

“A la ... secese. Tohle uznám i já, že je jako nápad slabší a provedení je prostě ucházející. Tedy jen o něco lepší než bych zvládla já. (No to rozhodně...) :) Ale jak už jsem se párkrát přiznala, já mám pro secesy slabost ... a Severus tu má pěknej nos. :)”

Wormwood and Asphodel

Autor: Stella Moon      Jazyk: fanart

belldandy:

“Jednou zas popustím uzdu svým neřestem a přidám pár věcí, co se MĚ líbí a ostatní si mohou stěžovat, ale to je asi všechno, co mohou dělat ... :P - Tak tady snarry a la Klimt. Originál k vidění níže. Provedení není zrovna dokonalé, ale to splynutí v polibku tam zkrátka je ... ;).”

A Snarry Conference

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

belldandy:

“a la ... nic. :) U tohohle trpím hrozným pocitem dejavu. Neodbytně mám dojem, že mi to něco připomíná, ale když bych měla říct co, tak nevím. Z nepochopitelného iracionálního důvodu asi trochu Joana Miró. Každopádně mě to pro/přes svou jednoduchost (a zaoblené tvary) prostě baví. Tady od stejného autora ještě jeden, ve stejném stylu, ale už z daleka ne tak povedený http://spicysteweddemon.deviantart.com/art/A-Snarry-Valentine-81957767.”

The True Story Of Severus Snape

Autor: SeverusSnape      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zkouším číst již poněkolikáté a podle mě je to vynikající. :) Hlavně ty malé detaily jako boty, které si Remus nevratně vypůjčí od mrtvého. Pravda hodnocení platí jen v rámci FF. S tím nápisem "Práce vymítá bestii" a většným kouřem z komínů - jsou nárážky na holokaust velmi explicitní a pokud to mám vidět jako nějakou výpověď tohoto druhu, pak platí že se v rámci obecnější literatury najdou texty mnohem syrovější a z hlavy nejdoucí. - To bych se ovšem cítila jako šťoura. - A ještě si nedokážu nechat pro sebe tuhle drobnou výtku. Já si myslím, že tohle by ministerstvo kouzel prostě neudělalo. Źe jsou pedantskou a zároveň neschopnou a nejspíš i pěkně zkorumpovanou vládou, tomu věřím. Kdybych ale měla vzít za bernou minci, že udělají i tohle, musela bych se ptát zda fandit jim nebo raději Voldemortovi? /// Já jsem si až do teď myslela, že S.L. překládá klasiky v citátech jen proto, že neexistuje jejich český překlad. V případě Tygra tomu tak však evidentně není. Neboli docházím k překvapivému závěru, že ji to prostě baví. :) Jo a se studem přiznávám, že ta nápověda s výkladem básně mi docela bodla. Takže díky za ni.”

The True Story Of Severus Snape

Autor: SeverusSnape      Jazyk: fanart

belldandy:

“V tomto případě možná není provedení naprosto precizní, ale nápad je to pěkný ... Dokážete někdo přečíst od koho je ta kniha?:”

The True Story Of Severus Snape

Autor: SeverusSnape      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ten plyšový had.... :D”

The True Story Of Severus Snape

Autor: SeverusSnape      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“detaily darčekov sú skvelé :)”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

delatrix:

“nestojí to zanic”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

belldandy:

“První čtyři kapitoly jsem měla pocit, že to bude celé jen o pissingu. Což přes nespornou exkluzivnost tématu, mi přišlo nějak málo. Ale zrovna, když mi to začínalo trochu vadit, došlo v kapitole páté k docela zásadnímu zvratu, který to posunul do trochu jiné roviny. Řekněme, že je to o tom, že když se s někým seznámíte skrze zvláštní zálibu, musíte si ujasnit, zda je důležitá ona záliba nebo dotyčný člověk. Nu, moje zamilovaná fikce to asi nebude, ale vůbec to nebylo špatné ...”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

delatrix:

“osobně myslím, že se jedná až o zbytečně komplikovanou povídku”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“super”

Krása! roztomilost sama

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Zeerou:

“:)”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Opravdu skvělá parodie, chechtám se ještě teď. =D”

Buď po mojom boku

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

belldandy:

“Narcissa má problém, Severus je prokletý, Hermiona se vyrovnává s minulostí a Draca chce někdo odpravit. Když k tomu přidáme dva milenecké páry, řeší se toho tady opravdu hodně. Možná až moc, protože jako rýpavý čtenář mám pocit, že žádný z těchto motivů nedostane podle mého vkusu dostatečný prostor na propracování. a tak z toho má vcelku trochu rozpačitý pocit, že to mohlo být lepší. :( A možná jsem i trochu zaujatá, protože jsem to začala číst jako snarrry, ale v tomto případě je mnohem rozvinutější dramione část. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|