Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

The Mills of Manchester

Autor: lysanatt (snapelike)      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pěkné, milé a zajímavé AU, i když místy trošku naivní - ale co není? :) Hrozně se mi líbilo - kromě jiného - jaké autorka přidělila známým postavám povolání. A recepty jsem samozřejmě vyzkoušela! Teda krom těch, co obsahují morek. :p S.L. EDIT: 4 je zasloužená, ráda jsem si to přečetla znovu. :)”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tahle povídka, jako každá, má i svá slabší místa (Peterova motivace), konec mezi ně ale - podle mě - rozhodně nepatří. I když otevřený, vhodně uzavírá jednu epochu v životě hrdinů a klade si otázku, klíčovou pro celý příběh - co dělá vraha vrahem? Výstižnější závěr si neumím představit. /// EDIT: No jo, Akyn, kdyby to tak bylo jediné, co jsi nepochopila. :) S.L.”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Akyn:

“Vážně nechápu, co se na tomhle někomu může líbit. Byla by to skvělá povídka na téma jak se z někoho může stát bezcitný vrah, až na ten detail, že oni už na začátku bezcitné zrůdy jsou. Možná kromě Lupina, který se jim ovšem v průběhu povídky směle vyrovná.”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No nevím co si přesně o tomhle myslet. Povídka je dobrá, ale pár sám o sobě mi přijde divný.”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

delatrix:

“nejlepší na celé povídce je jak se začne Harry hroutit a přijde Hermiona přivě v čas aby nevyhodil do vzduchu celou Příčnou”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

delatrix:

“úžasná povídka, už jsem ji četla několikrát, je hlavně o sexu”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

delatrix:

“zajímavá povídka, stojí za přečtení”

Tíha minulosti

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

delatrix:

“čekala jsem od téhle povídky podstatně víc”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Úžasná povídka. Nikde jinde jsem podobný námět na povídku neviděla. Tento konkrétní ne jen něco hodně vzdáleně podobného. Samotný děj a originalita je skvělá.”

Harry&Draco | My Sweet Prince

Autor: volchiha      Jazyk: fanvid

ZJTrane:

“Zbožňujem Briana Molka a taktiež Draca Malfoya. Trochu ma rušilo to rušenie na konci videa ale inak je nádherné.”

Vyšší princip

Autor: D.J. Orlovský, janek      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni:)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Cairo:

“Bez nadsázky nejlepší povídka, kterou jsem kdy četla. Nikdy jsem neviděla něco tak plného emocí a hlubokých myšlenek. Nejednou se mi stalo, že jsem se u stejné kapitoly nasmála i bez zábran rozbrečela, nejeden odstavec jsem si zapisovala, když mi rozsah myšlenky ukryté do dvou vět vyrazil dech. Je to příběh vztahu vyvíjejícího se od nutnosti, přes důvěru, přátelství až po pouto silější a osudovější než předurčení. A přiměl mě vidět Severuse jako nejvěrnějšího člověka, se kterým jsem se kdy v jakémkoliv literárním díle setkala. Ať se stane cokoliv, on vždycky přijde na pomoc. Vždycky. A úplně mě uchvátilo všechno kolem sálů vědomí a lidské mysli. Nemůžu jinak, než označit Elysejský klíč za mistrovské dílo a poděkovat Alici za mnoho inspirativních podnětů (a především za pohádku O Karkulince, která mi doslova učarovala :-))”

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“ou, nemam slov... (prestante cist, pokud nemate naladu na emocionalni vylev) jeden ze dvou pripadu, kdy jsem na konci dila mela sto chuti vriskat "neeee"... obvykle me povidky takhle nerozhodi, ale z tohodle jsem v pr*eli skoro tak, jak z posledniho dilu kanonu (myslim, ze vsichni vime, o kterem okamziku sedmeho dilu se bavim)... sakra, obykle nebyvam tak sentimentalni... na uklidnenou jdu sezrat cokoladovy dort a v ramci masochismu si posledni kapitol prectu jeste jednou... myslim, ze i po te, co opadne prvotni nadseni, pro me "If you are prepared" zustane number one”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Cairo:

“Povídka má přesně tu atmosféru, která mě sedne. Moc se mi líbila.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

PinkSurikata:

“...”

If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“ponekud temnejsi, nez cast I, ale porad stejne perfektni:)”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Carthage

Autor: schemingreader      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

If You Are Prepared I: The Truth about Harry

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“co dodat? ze zacatku chvili trva, nez se to rozjede, ale dal povidka kapla do noty memu ponekud ujetemu smyslu pro humor... udelam si kafe a hned se vrhnu na dalsi cast:)”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Achjo. :D”

Harry&Draco | My Sweet Prince

Autor: volchiha      Jazyk: fanvid

Velká_koule_chaosu:

“4* - má to skvělou atmosféru”

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

mariaa:

“.”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tak to mame: zacatek povidky - uplne perfektni (5), v prubehu mi sice nektere veci nesedly, ale i tak se to skvele cetlo (4)... a pak prislo poslednich nekolik kapitol a ty byly naprostou tragedii (0 bodu)... to mame devet deleno tremi jsou tri, takze davam tri, i kdyz v tehle povidce nic na tri nebylo... (btw, ten konec psala jina osoba, nebo autorce v prubehu psani spadlo neco tezkeho na hlavu? nijak jinak si tohle zatmeni nedokazu vysvetlit)”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Až na ty lidi padající ze židlí a výbuchy smíchu u některých postav se to četlo moc dobře. Sice je to úplně OOC u všech postav... pobavilo to, to je hlavní. Lepší průměr.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Autorka má dar, takhle koncentrovaně bych to nezvládla. A čtivě, a skvěle, a vtipně, a vůbec. Výtečné od začátku do konce.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|