Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“První otrocká povídka, kde nemám žádné zásadní problémy s věrohodností zápletky. To byl ode mě zřejmě vtip. :) Prostě tahle povídka je hodně dobrá. PS: Pro mě byl naopak Potter proklínající spolužáky těžko zkousnutelný, ale vše ostatní bylo skvělé.”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Subjektivní čtyři body, protože právě takové nastavení vztahu mezi těmito dvěma mi vyhovuje nejvíc. :)”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jestli nedám pět, tak je to proto, že se nejsem jistá, jestli dokážu kvalitativně dobře zhodnotit pět vět. Ale bylo by to pěkné. Pět vět - pět bodů. Za každou větu jeden. :) Takže pokušení bylo silné ...”

Miluji tvého syna

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dívčí román hadr... :/ Jinak slohové a gramatické hodnocení už za mě udělaly Lana se Sinam.”

HP a strasti školství I.

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No... Párkrát jsm se zasmála, to ano. Myšlena je to dokonalá - aneb Bradavice vzhůru nohama, zachraň se, kdo můžeš! Jenže... Jenže okolnosti, které k celé té myšlence autorka dosadila jsou hovadiny toho nejtěžšího kalibru a sloh tomu zrovna příliš nepřidává, ačkoli neptaří k těm úplně nejhorším.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Miluji tvého syna

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Strašlivě napsaný blbábol (pro představu, zhruba polovinu povídky zabírají popisy oblečení, co má kdo na sobě), jeden Gary Stu vedle druhého, s HP (nebo čímkoliv jiným) to nesouvisí, postavy často nepoznáte ani podle toho jména, horší dialogy a psychologii postav jsem snad v životě nečetla – a přesto... nedokázalo mě to urazit až tak, jako třeba Metody racionality. Nejspíš to neberu vážně, neboť v skrytu duše doufám, že autorka bude ještě velmi mladá. :) Opravdu hodně jsem se nasmála na překlepech (smrtijedský Hanzlík, Jakeš, a že nevíte, co to je "Malyon"?) a "svérázné" gramatice a češtině vůbec - "vyberu si to i s daněmi". (Že by to tam autorce dopsal Wordík, když se nedívala? :)) 1 bod za to, že "tak špatné, až je to dobré" zde bylo naplněno beze zbytku. :) S.L. //// Lani, ale nezdá se ti to dobře napsané, nebo tak něco, že ne?! Ty mě děsíš...(Jinak ano, tenhle pár je jediný můj oblíbený s Potterem, proto jsem taky povídku poctila kliknutím. :))”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Děsila jsem se, co z toho vyleze, ale vzdor očekávání - apokalypsa se nekoná. :) Nemůžu říct, že by mě to nějak uchvátilo, ale technicky vzato to není ani žádný průšvih. :)”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco na tom je, ale nějak nevím, jesti je to myšleno vážně nebo jestli je to nadsázka...”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Tomu říkám kruté zakončení večera... :D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Zdá se, že Severus by konečně mohl dosáhnout svého a zažít vášnivý sex s vlkodlakem - povede se mu to? Podobně jako u první části i tady jsem se opravdu zasmála - a nebyla by špatná třetí část, tentokrát třeba i bez Albuse :-)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Opravdu jsem se zasmála :-)”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“:D”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Nerla:

“O Lupinovi je to jenom proto, že je v HP jediný vlkodlak; společného to s ním nemá zhola nic. Možná kdyby Dracovi na konci nabídnul čokoládu... Nevím, nenadchlo mě to. Ačkoliv je hacená nekanonickými charaktery, plus má povídka za pěknou pointu. Ono je to vlastně celé o té pointě... aspoň že ji tu výjimečně nikdo neprásknul v komentářích :)”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Přijde mi, že se v té povídce celkem nic neděje a že nemá žádný děj.”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Jak se říká "Nic není nemožné."”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No prostě co by Malyou neudělal, aby si nezachránil "prdel" život.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Pěkný a nápaditý příběh s originálním východiskem...”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“No, není to můj šálek kávy, ale uznávám, že je to výborně napsané a působí to docela přesvědčivě a realisticky... když tedy přistoupíme na to, že Pobertové vlastně vůbec nebyli milí vtipálci...”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Pokkračování se mi líbilo o něco víc než první část, ale zase ne o tolik. Je to příjemná romantická oddechovka...”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Mám ráda Snapea jako netopýra a taky je romantické, takže dávám za 4, i když nějaké výhrady by byly...”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Trochu zvrhlé, ale opravdu dobré :-)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Já se na tom konci tak nachlámala. Bože to je dobrý.”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Podle mě to nestojí za nic.”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Severus a Remus jsou během závěrečné bitvy polapeni v polici se „zábavnou“ literaturou. Tak lze shrnou celý děj. :) Zajímalo by mě, jestli pro tento druh fikcí existuje nějaký speciální název? Každopádně se žánrově velmi blíží „31 příchutím“ Diany Williamsové. „Za zrcadlem“ i „31 příchutí“ lze v zásadě charakterizovat jako 31 PWP následujících po sobě. Ten význam, který u Diany měly proměny mnoholičným lektvarem má v „za zrcadlem“ 29 svazků knih, z nich některé jsou fiktivní a ne všechny jsou beletrie. (Vzpomínám na své váhání nad Playwitch, o cože proboha jde.:) ) Pokud by se tu snad čirou náhodou objevila osoba (ve slash komunitě po pravdě nic takového neočekávám), která by se na tento druh fikcí dívala s despektem, chci uvést svůj názor, že popsat jednatřicetkrát za sebou erotickou scénu, aby byla pokaždé v něčem jiná je svého druhu obdivuhodná spisovatelská schopnost. Jednotlivé kapitoly mě bavily zvlášť i jako celek. I když každá jiným způsobem. Rosencrantze a Guildsterna jsem nejvíc si užila pro množství odkazů k originálu. Tři mušketýry pro vstup dalších osob do děje. Don Quixota pro poměrně radikální erotickou praktiku :) a třeba Alenku v zemi za zrcadlem pro retrospektivní náhledy. Asi největším překvapením bylo, že přes výše zmíněné žánrové vymezené není tato fikce prostá nějakého příběhu a překvapivě velkou roli v ní hraje vývoj vztahu mezi hlavními postavami. A zkrátka: vynikající to bylo ...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|