Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Valentýnske prekvapenie

Autor: Anne M. Oliver.      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Až do věty "Mávl hůlkou a světla se rozsvítila." to bylo perfektní. Ale když Draco mávl hůlkou, tak jsem vztekle mrskla zapalovačem o stůl a cigárem málem propálila monitor, protože tím celou povídku zmrvil - atmosféra se vypařila a z Draca byl jen zamilovaný imbecil, který po večerech matlá děsivé transparenty.”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

delatrix:

“námět na příběh je dobrý, ale díky tomu, že je to jednorázovka tak tomu něco chybí”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Nijak výrazně mě ta povídka ničím nezaujala.”

Důvěra v přítele - fanart

Autor: Alion      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Výstižné to je - k popisku to sedí dokonale. :) Ale ta kresba není nic, co by se mi nějak líbilo... Má to sice zajímavé detaily, ale na zeď bych si to skutečně nedala.”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Úžasná povídka. Obzvláště se mi na ní líbí ty místa, na kterých se má ta ručička zastavovat, které tam Harry přičaroval.”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Úžasná povídka, jen bych řekla, že je až moc zaměřená na ty vzpomínky z uplynulé noci.”

Důvěra v přítele - fanart

Autor: Alion      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“co dodat”

Konec

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“milé”

Valentýnske prekvapenie

Autor: Anne M. Oliver.      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Živly

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Voda a oheň. Krásné téma, takové ze života (živlů). Dobře napsané. (no ale podle zadání je to slash? :) a no tak proč ne, dal by se vidět i tady, je všude, jistě :) ale nezařadila bych to slashového šuplíku :)”

Konec

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“U tragických konců, se většinou rozbrečím, až se za sebe stydím a je mi ze všeho na nic. U této povídky nic. Zvláštní. :)”

Konec

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nutno uznat, že tohle se opravdu povedlo. :) Oceňuji zejména absenci dramatismu, vyznání lásky a všeho na ten způsob.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“niet nad všetečného jasnovidca”

Konec

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“krátke a výstižné”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ten nápad s patrony byl perfektní ! - Ale pak to šlo všechno až moc hopem. Uspěchané... I když co taky čekat od dvoukapitolovky, že? Začátek skoro za pět :), ale konci jsem už vůbec nevěřila. Sorry ...”

Konec

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Trochu mě mrzí, že všechny Falkiřiny povídky ode mě mají tak rozpačité hodnocení, poněvadž to není tak, že by se nelíbili. Naopak, často se mi líbí docela hodně, jenže vždy v nich dojdu k nějakému bodu, kdy mi příběh v hlavě začne dělat "skříp, skříp" a já si říkám: "Tohle už ne!" Nu v téhle se mi to nestalo. Možná díky délce. :) Tady je moje nejoblíbenější Falkira. Přidávám ji sem na znamení úcty k už nepíšící autorce. "Falkiro, děkuji za všechno, co jsi napsala..."”

HP a strasti školství I.

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Za celou dobu jsem se ani jednou nezasmála a jen jsem kroutila hlavou nad neuvěřitelně hloupými dialogy. Nápad byl skvělí, ale zpracování je příšerné. Ta 1 je za ten nápad, jinak bych s čistým svědomím dala 0.”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nevím, nejvíc mě asi pobavila ta část z vidličkou Celkově je to ale hrozně vtipné a já se k povídce ráda vracím.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:D”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“vydarené”

Miluji tvého syna

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“LOL, tak tohle bylo genialni:D pravdepodobne to mela byt super tragicka story, bohuzel se mi to tak nejevilo... dilo je opravdu konkurenci romanu daniely steel... musim taky dodat, ze zatimco prvni hanzlik ve me vyvolal pousmani, jakes zapricinil, ze jsem se valela smichy... dala bych jednicku, ale k tomuto dilu se urcite vratim, jakmile mi dojdou prostredky proti depresi a melancholii, takze za dva, pratele!”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni ukazka toho, ze neni potreba vyblinknout 17534 slov, aby bylo dilo poutave, dobre se cetlo a aby se ctenari behem deseti minut nevykourilo z hlavy...”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“zajimave....3, 5”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jo, tohle jsem kdysi cetla... od te doby mam i pri cteni kanonu pocit, ze je brumbal starej perverz:D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|