Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Jak všechno může změnit protivný profesor když si s někým povídá.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Strašlivé tajemství, které nakonec není tak příšerné jak se zdá. Luciusův pokus o Harryho zabití mě rozplakal. Zrada rodiny bolí nejvíc.”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Krásná povídka o prohlubování vztahů a schopnosti obětovat vše, co měla ráda a to i sama sebe.”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Chtělo by se dát trojku, ale množství nápaditosti (a odvahy nápady realizovat) jednoznačně hodnocení zvyšují. Rozhodně je to jedna z nejoriginálněji vymyšlených fanfiction povídek, které znám. Doteď zírám, že jsem to celé byla schopná brát vážně.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Je to čtivé a je docela zábavné sledovat, jak se autorka propisuje do čím dál lepšího stylu. (Protože začátek je spíš kostrbatý než čtivý.) Rozhodně je to povídka, která příjemně ukrátí večer po náročném dni. Při čtení není nutné zapojovat mozek, všechno je polopatické, hezky to odsejpá, na konci to skončí a ačkoliv se k tomu těžko kdy vrátím, líbilo se mi to.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Začátek dobrý, prostředek taky dobrý ovšem poslední kapitola + Epilog to tak trochu zkazili”

Poslední mise

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“:D”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Povídka mě za začátku opravdu zaujala. Ale čím dál sem četla tím míň mi to přišlo uvěřitelné. Zaujal mě vztah Harryho a Severuse. Dokonce i Hermiona s Dracem mě poměrně nadchli ač tenhle pár nemusim. Rozhodně sem doufala, že Hermiona skončí s Dracem a ne s Ronem, kterého nemám moc ráda. Ovšem některé situace, byli opravdu trochu převýdatelné a tak trochu šroubované. Oslovilo mě spojení mysli mezi Severusem a Harrym. Myslím, že kdyby se autorka trochu zamyslela předem a nešrouboala jednu věc na druhou až z toho vznikl zbytěčně přeplácaný příběh, ve kterém sem občas tak trochu tápala, mohla to být opravdu skvělá povídka. Rozhodně bych některé věci vynechala a jiné mnohem více rozvedla. Překlad byl skvělí. Je to mezi 3 a 4. Já ale dávám 3 protože pochybuju, že se k povídce budu někdy v budoucnu vracet.”

Na místech, která nikdo neměl spatřit

Autor: girl_tarte      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“Ano”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celkom pekné. Mám rada dlhé poviedky, ale musím sa priznať niektoré pasáže sa mi zdali zbytočne zdĺhavé. Za koniec som v podstate rada, ale to vzkriesenie je až moc.”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

sandymathews:

“ano, za pět :)”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Ještě lepší než předchozí. Tady už mi to přišlo i uvěřitelné:-) A pobavila jsem se.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Fantastické téma, nápad, ale provedení mi občas přišlo pokulhávající. Druhý díl se mi líbil víc.”

Na místech, která nikdo neměl spatřit

Autor: girl_tarte      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Skvostně zpracovaný příběh o stáří. Není jímavě smutný, i když se takové označení člověku namane hned jako první, ale není ani realistický tak, jak si člověk představí, když si takové označení přečte. Asi je to zkrátka jen nesentimentální příběh o společném stáří, ze kterého trochu bolí u srdce. Netuším, jestli se k té povídce kdy vrátím, ale bylo by pokrytectví ji ohodnotit jinak než plným počtem bodů.”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Nezaujalo. Nemyslím si, že by povídka byla nápaditá ať už tématem, nebo formou. A nějak mě tam dost rušily použité reálie.”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Hrozně moc jsem se nemohla rozhodnout mezi třemi a čtyřmi body. Nemyslím si, že mi to utkví, byť to je příjemně napsané, proto tři. Ale formálně bylo toto dílko natolik promyšlené a navíc je skutečně obtížné napsat vážný drabble s hloubkou, že je to spíš na čtyři. Určitě na čtyři. Asi. Protože drabble na pět není možné napsat, si myslím. Mhm, každopádně výborné dílko.”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“:D”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“:D :D”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Krása :D”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Má to něco do sebe.. :))”

Shift

Autor: moonfyre      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Začátek je takový "obyčejný" - Harry uteče od strýce. Nicméně následná zápletka nepostrádá napětí a i vysvětlení je neobvyklé a nečekané. Rozhodně to není klišé. Ještě jako další plus bych uvedla, že se HP chová opravdu jako dítě a ne jako zmenšený dospělý. :)”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Ráda se k ní vracím :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|