Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Škoda, že to nebylo maličko delší, tedy hlavně zpočátku, klidně mohli ubrat od konce, běžné fráze nezaskočí... :-D”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Už to na mě bylo skoro moc. Což je samozřejmě poklona autorce. Napsané je to skvěle.”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Čert vem, že je to profláklé téma. Takhle se to má psát! :-D”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Někdo to rád sladké. :-))”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tentokrát je ten druhý bod za to, že už jsem četla horší. :-D Jsou prostě věci, které by měly zůstat v hlubinách počítače, i když je člověka hodně moc baví psát. :-)”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ten druhý bod je za... eeee... asi z dobré nálady. :-D”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Špatně použitý jazyk, příliš mnoho zbytečných reálií, které na sebe strhávají pozornost a nemají tam smysl. Přitom by to nemuselo být špatné, kdyby se to přepsalo... ňáko tomu chybí hlava a pata :-)”

Kousek štěstí

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Krapet přeslazené, ale ten úhel pohledu nutno ocenit. :-)”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Podivuhodné na tom je, že se něco takového dá napsat dobře. :-)”

Polibek na veřejnosti

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To je tak strašný, až je to skvělý. :-D”

Ta zatracená čelistka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Samozřejmě když Danae řekne "je to dobré", mohu se spolehnout, že to bude dobré. Ale kdo by byl čekal, že takové téma bude vážně dobré? :-D Čtyřka spíš slabší, protože přes veškerou čtivost a pojetí se k tomu těžko kdy vrátím. Ale sedlo to. :-)”

Týmová záležitost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D :-D :-D (Taky chci dostávat takové dárky k narozeninám! :-D)”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nevím přesně, jaký postoj zaujmout. FF z TOS je maličko a že se najde je obrovský bod k dobru. Ale odpustit proto rozličná klišé a zbytečné překlepy? Přitom to vlastně vůbec nebylo špatné, zvlášť první část. Jen tomu chybělo něco, něcooo... něco. Ale co. Potěšila :-)”

Deceptions

Autor: WolfMoon      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Kus jsem přečetla, ale je to takové divné. Tedy začátek byl trošku slibný, ale jak se podivně dostali do "jiné školy" a pak jak rychle se všechno naučili. Škoda času to dočítat.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

V nesprávném čase

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne. Je to nudné a děj se pohybuje rychlostí revmatického slimáka... Nic pro mě.”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Fuck me with a Firebolt – vynucený sňatek s MS, z "nenávisti" "láska" a twagický konec, tomu teda říkám originální zápletka! S.L. *uschováno pro pozdější použití* /// EDIT: Joo, je to kvalita. Asi jako Má Jenny, akorát 50x delší. 1 bod ponechávám pro případnou chybu měření, ptž jsem přeskakovala pokaždé, kdy mě rozbolel mozek, což bylo celkem často.”

Poslední mise

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Slohově to není špatné - lecos tam sice tahá za uši a řekla bych, že autorka je začátečnice, ale není to špatné. Vito a Enrico jsou sympatičtí a hezky se to četlo. :)”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Desatero nevázaného sexu podle Severuse Snapea - Tata kapitola a plno dalších mě rozesmály a prozářily tu temnotu, kterou sem pociťovala”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Miluju hlavní hrdinku a její vzteh k alkoholu. Miluju celou tuto povídku.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“odpustit Tomovi, věc která ho od něho odlišuje. Je krásné číst něco, kde je odlišuje něco jiného než LÁSKA.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|