Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Konečně dialogy, které splňují svůj účel - nepřímou charakteristiku postav. V této povídce z dialogů charaktery postav jen čiší. Dále naprosto miluju, že autor/ka zobrazuje postavy takové, jaké ve skutečnosti jsou - lidské, nedokonalé... a ano, trapné. Žádní hrdinové, ale skuteční lidé. Četlo se to výborně. A ačkoliv jsem si chování některých postav představoval nepatrně jinak, v téhle povídce jsem se hned vžil do autorova/autorčina pojetí... Překlad rovněž super.”

Black Ink - fanart

Autor: Achih      Jazyk: fanart

Basiliscus:

“No... Na první pohled bych snad jen poznala, že se jedná o Snapea s někým, netuším kým.. Na druhý pohled jsem přemýšlela, zda má "ten druhý" zlámanou pravou ruku nebo ji má tak přivázanou, ale jelikož pouta/provaz/šátek/okovy a žádné jiné poutací cosi nevidím, tipuju, že tu ruku má přeraženou. Snape jako dominantní, to se mi líbí. Dávám 3, je co zlepšovat, ale přiznejme si to, já bych nenakreslila ani nic co by se vzdáleně tomuhle podobalo :))”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekné.”

Život

Autor: Mariana (Nightova)      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Přečetla jsem prvních pár kapitol a nijak mě to nezaujalo. A "žertíky" které mě měli pobavit svůj účel jaksi nesplnily - přišly mi až moc ohrané(vždyť kolikrát už v povídkách bylo že Severusovi bylo dáno/přičarováno něco růžového... a upřímně kbelík s vodou či lepidlem a peří to také neni zrovna originální). Na povídkách si nejvíce cením originality, slohu, charakterů postav a dobrých dialogů. V této povídce jsem nenašla ani jedno ani po několika kapitolách. 2* dávám za snahu”

Perfectly Abnormal

Autor: evansentranced      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pomsta má různé podoby, někdy ve stylu "stokrát nic umořilo osla". Dokonale zmijozelský HP ještě před Bradavicemi. Myslím, že by to stálo za rozepsání. A zdá se, že to má mnoho společného s další povídkou tohoto autora - Kid. Slabší 4”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Moc pěkné, i když víc než vztahu Billa a Severuse se to zaměřuje na Molly a Billa.”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Rozjezd povídky je pomalejší, tak na 3, ale ke konci jsem se opravdu bavila, tak na 5, takže z toho mám 4...”

Jak měl skončit Harry Potter ve skutečnosti - fanvid

Autor: JayHaAnomaly      Jazyk: fanvid

Tintinka:

“Pěkné :-)”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Mám docela ráda tenhle pár a navíc rozhovor působí celkem realisticky - líbilo se mi to...”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“:D chudák Goyle”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb kanadské žertíky po Bradavicku... ;)”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Hodně dlouho mě povídka nepobavila tak jako tahle. :D :D”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Patetické klišé s vražednou dávkou cukru...”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“vtipná povídka :D”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jeden veliký a neskutečně uhozený dialog.... Horší 3.”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“:)”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

patolozka:

“Pro mě naprosto strhující povídka, ne svým dějem, ale pocity, tím, co bylo za tím vším skryté, a když jsem konečně začala mít přehled o tom, co se skutečně stalo, nastal posun, který se pak utvořil v nádherný závěr. Nazvala bych to příběhem o čtyřech postavách - Hermiona a Draco, Severus, Potter. Člověk si na tento příběh musí najít čas, trpělivost, trochu popřemýšlet, dát si pauzu, ale stojí to za to. A překlad, ten byl úžasný!”

Heir of Light, Heir of Darkness

Autor: Sakya      Jazyk: AJ

finde:

“dobré k pobavení”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Young Severus Snape V.3

Autor: SilentKW      Jazyk: fanart

mariaa:

“...”

Posol smrti

Autor: Pimpinela      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Mám rada Luciusa a tu hrá hlavnú úlohu :) Zaujímavá poviedka.”

Jak měl skončit Harry Potter ve skutečnosti - fanvid

Autor: JayHaAnomaly      Jazyk: fanvid

tiberia:

“Nový učitel obrany proti černé magii je fakt geniální.... i se svou nejznámější hláškou.”

Pravda a důsledky

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Pobavilo :)”

Krásně svázané Vánoce

Autor: Olivia Lupin      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“dobré”

Young Severus Snape V.3

Autor: SilentKW      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Pro tuhle kresbu mám prostě slabost. Správně depresivní...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|