Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus, Sirius a dokonce i Remus trochu jinak, než je znám. Neřekla bych, že jsou OOC, jsou prostě jiní - ani horší, ani lepší... Prostě jiní. Každopádně mě se to moc líbilo a když už jsem začala číst, nemohla jsem přestat, dokud jsem to nedočetla. ;)”

The First Morning of the Rest of Our Lives

Autor: Dream Red      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Británie (svět?) byla zničena a zbyli jediní dva, možná "díky" proroctví. Myslím, že je těžké říct, kdo z nich je příčetnější”

Dvouruční meč

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Pěkný příběh. Na mě asi moc romantický. Taky sloh se mi líbil, i když bych upřednostnil trochu více "technického" popisu, protože na mě místy působil tak nějak moc lyricky, kvůli čemuž jsem měl na začátku menší problém se v textu zorientovat. Taky bych ocenil, kdyby byla psychologie postav trochu rozpracovanější. Ale jo, líbilo se mi. Dávám lepší 3.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já se při téhle povídce nanejvýš pobavila.”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Skvělá kapitola. Chvílema mi bylo Matýska fakt líto. Rozhodně se k téhle povídce ráda vracím.”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“DAlší z něuvěřitelných povídek skvělé autorky. Tahle je asi moje nejoblíbenější :D”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Jedna z nejlepších orig. ff co sem kdy četla. Strašně ráda se k ní vracím.”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekná poviedka. Patrí k tým, ktoré vo mne prebúdzajú ochranárske pudy voči Severusovi a k tým v ktorých mám Harryho naozaj rada.”

Dvouruční meč

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Historii mám opravdu ráda - ačkoli období třicetileté války není zrovna moje oblíbená část - takže slash pomalu ze středověku (ano, vím že polovina 17. století se už mezi středověk nepočítá, ale pořád to ještě byla doba, kdy se "sralo na lopatu", takže...) je pro mě hotová slast a tahle povídka se mi vážně líbila. Oceňuji zejména lehounký nástin náboženského fanatismu, i když ta inkvizice mi tady chyběla...”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Příjemné čtení co pobaví.”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Líbilo :)”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Chudáček Remus a Walden Macnair v nejlepší formě - neutěšená přítomnost kořeněná brutálním, krvavým sexem a závěr, který se dá za daných okolností považovat za romantický. :)”

Jak měl skončit Harry Potter ve skutečnosti - fanvid

Autor: JayHaAnomaly      Jazyk: fanvid

René.K.:

“Super, pobavilo :)”

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Spoustu scén bylo úžasných a i originalita, typická pro celou sérii, zůstává, nicméně na předchozí díly to rozhodně nemělo. V určitých místech se navíc příběh dost vleče a závěr nebyl nic moc. Každopádně výsledek je ucházející a tak celkově hodnotím jako zábavný průměr :)”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Rozhodně zajímavá povídka. Netradiční pár se mi zamlouval :) A ačkoliv se děj točí kolem násilí a holokaustu, konec byl uvěřitelný a líbil se mi ze všeho nejvíc. Další plus dávám za bloodplay. Překlad: Sinam Llumi.”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sevuška.... :) Pamatuju si, když to Sinam překládala - hltala jsem každou kapitolu.”

Krásně svázané Vánoce

Autor: Olivia Lupin      Jazyk: ČJ

kripolik:

“I přes to, že se Draco nechoval jako správný Malfoy, se mi to líbilo :)”

Young Severus Snape V.3

Autor: SilentKW      Jazyk: fanart

kripolik:

“:)”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Harry mi tam vůbec neseděl. Nedokážu si představit že by byl tak závislý na názorech druhých a tak neschopný jednat sám za sebe”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

kripolik:

“super povídka na zlepšení nálady :D”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

kripolik:

“to nemělo chybu :D”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“jůůůůůů!”

Garry Poker a jeho báječná léta

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Skvělý díl, skvělé hlášky. Hudební kapitola, Pop-Art, Vonova rodina, detektiv Garrylock... co víc dodat :-)”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

René.K.:

“První díl úžasné parodie a podle mě nejlepší. S celým karbanickým světem se teprve seznamujeme a to všechno ve velmi vtipném a originálním duchu. Garry coby hlavní "hrdina" je naprosto boží :D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|