Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

markusti:

“nikdy bych nespojila ty dva a tuhle písničku a ejhle, šlo to... výsledek velmi povedený. navíc autorka slibuje další, podobné jednohubky”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

markusti:

“Pěkné, ale autorka moc napíná, končí v nejlepším. Jinak pobaví a zahřeje.. Povídka je dokončená a líbí se mi. Severius jsou dobré stránky a autorka by nás mohla ještě hodně převapit.”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,,”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Při popisu potíží plynoucích z Malfoyovy slepoty mě jímala beznaděj, při líčení Potterových myšlenkových pochodů jsem měla občas nehoráznou chuť ho kopnout do sedínky, ale jako celek je to bezvadný :) Líbila se mi Malfoyova šmátravá verze "detektoru lži" ;)”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“urcite by se mi to libilo vic, kdyby mi severus neprisel tak uplne OOC (rikat potterovi andilku apod. na me bylo vazne trochu moc)... na druhou stranu musim pochvalit myslenky ostatnich - od brumbala az po goyla :d”

It’s Not Canon, Harry

Autor: Akemi42      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“pro me slabsi prumer (a nemuze ze to sekani meho pocitace, ktere me ochudilo o jiz zminovane slapani)”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidka pro me byla opravdu prekvapenim - mila, vanocni a svou prijemnost necekane nezkazila kyblem patosu nebo ulepenosti (ne tou karamelovou:)”

Umbridgeovej utrpenie

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ropucha pekna, ale dal mi to nejak uniklo...”

Impromptu

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“jsem si rikala, jaky netradicni par, snape a tonksova... a on to je potter:D”

Neporušiteľná prísaha

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“takze prvni bod je za dobre nakresleni, druhy je za to, ze tady (aspon pro me) brumbal vypada jako santa claus a treti bod udeluji za posledni obrazek, ktery mi na dalsi pul hodinu zamestnal mozek predstavou, jak snape nahani (santa clausovskeho) brumbala... ac jsem byla pravdepodobne ochuzena o genialni pointu, i tak jsem se naramne pobavila”

Impromptu

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

belldandy:

“Já mám dneska náladu pro serfovanání: :) - hledat a sdílet. A nějaký obrázek od Lizard by to tady chtělo, ne? Tak co třeba tento? Je to hezoučké, i když přiznávám, že v tom mám problémy vidět vypodobněné postavy. Nějak to nápadně připomíná het nebo dokonce femslash :). Mám podezření, že holky tu byly modelem. Ale stejně mám tenhle obrázek ráda. To víte - je to takové dekorativní - ty silné linky.”

Neporušiteľná prísaha

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tenhla manga od yukipon se mi líbí asi nejvíc. Trochu infantilní, pravda ... přiznávám :), ale je tu krásně zákeřnej Brumbál. (Tedy takhle zákeřnej Brumbál mi vždycky připadá už trochu OOC, ale tady mi to nevadí.)”

Neporušiteľná prísaha

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“:) tady o pointu vůbec nešlo.. kdo nepochopil, nezná dílka yukipon..”

Umbridgeovej utrpenie

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“yukipon, není co dodat”

Umbridgeovej utrpenie

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“pekná ropucha.”

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Páni... Tady je Snape opravdu šeredný... :)”

Impromptu

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ale jo... Ale ten Snape je nějak málo nosatý... :(”

Neporušiteľná prísaha

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A pointa je...???”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Chtěl bych dát vyšší hodnocení, protože autorka píše dost dobře a její styl, sloh a to všechno je skvělé, ale nemůžu se ubránit dojmu, že je to moc přeslazené... V některých chvílích až nerealistické. Nicméně to asi patří k žánru, takže mi nezbývá než uznat, že se to pro tuhle povídku hodilo, jen já jsem to prostě tak úplně neskousl. Jinak bych chtěl ještě vyzdvihnout to, jak si autorka pohrála s vedlejšími postavami. Natálie byla docela sympatická a já ji strašně litoval, ale na druhou stranu jsem ji upřímně nesnášel :) Myslím, že tenhle rozporuplný dojem z postavy se moc povedl :)”

Umbridgeovej utrpenie

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle byl opruz...”

Keby si bol vlkolak

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta poslední kresba je boží... :D”

Сволочь

Autor: Fly      Jazyk: RJ

SinamLlumi:

“Rozhodně dost originální pojetí otřepaného tématu. Mně se to líbilo a s radostí se někdy vrátím. :) S.L.”

Vault 711

Autor: Barbara      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Cože, tohle tu ještě není?! To musíme okamžitě napravit! Samozřejmě všechny jsou naprosto geniální, ale kdybych měla jmenovat jen jeden zářný příklad, asi to bude Evil couple's therapy. Nebo Ron's revelation. Nebo Lie low at Lupin's. Nebo Love hurts. Nebo... nebo... :) PS: Přiznávám bez mučení, že nevím, jak si autorka vlastně říká. Užila jsem tudíž jejího alias přímo z jednoho z komiksů. Budu jen ráda, když mě někdo opraví. S.L.”

25 stories Penknife never wrote about the Marauders

Autor: Penknife      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Některé jsou i vtipné - např. 5, 15 nebo 19. Nebo 20: "You're asking a math question again," Remus said. "Here, have an olive." :) S.L.”

Fama Annus Sulum - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

belldandy:

“A tohle mi přišlo, že má vážně něco do sebe. A ejhle, ono už to tu je. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|