Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Outside The Lines

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“První polovina mě bavila, ale druhá byla pro mě slabší :(.”

Sanguis-Vinculum

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Healing

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Courtship Rituals

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“Krapet slabší čtverka...”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nepravděpodobné, nepravděpodobné, nepravděpodobné... Tohle slovo mi znělo hlavou celou tu dobu, co jsem povídku četl. Celý příběh vyvolával mnohem více otázek než odpovědí a já se při čtení musel pořád ptát, PROČ to proboha udělal, PROČ takhle jednal... tím mám namysli především OOC. Možná si dokážu představit, že by Lupin musel něco takového dělat pro svou obživu, ale rozhodně ne to, že by v tom byl kdoví jak úspěšný (nebo že by se v tom dokonce později vyžíval!). O Snapeovi si naopak myslím, že kdyby musel z finančních důvodů něco takového dělat, tak by raději umřel hlady. Nemluvě o tom, že Snape byl OOC snad ve všech rovinách příběhu. Povídka byla nepravděpodobná i ve více bodech... nebo nejspíš ve všech. Autor/ka mě o svém příběhu vůbec nepřesvědčil/a. Nakonec bych ještě řekl, že se příběh místy docela vleče a nudí... Zbytečně moc podrobností, které nám toho stejně moc neřeknou. Psaní něčeho o ničem. Dávám jeden bod za ne úplně marný sloh.”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Vtipné :D”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Takové jaksi přeslazené. Nicméně mám HP/SS velmi ráda..”

Rozmarné lístočky

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“První polovina super, druhá mě teda moc nenadchla. A Harryho chování bylo opravdu...em vtipné? To ovšem nic nemění na tom, že dávám slabou 3*(škoda.. začátek byl na lepší 4*)”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já tam byla taky - a nestačila zdrhat...”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

markusti:

“Romantické, ale celkem dobré, mohlo by to být delší”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

markusti:

“Nádhera. Skoro jsem byla ve sklepení s nimi.”

Dvě sestry

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Povídka se velmi zajímavě rozjíždí. Každá kapitola ukazuje jinou část rozvinutého příběhu. Z Aky se opět stává velká bojovnice a její sestra tahá za nitky. Co se stalo s Merikem a co všechno podnikne Beros? Jsem moc zvědavá! Rozečteno.”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi milé, poteší :)”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D takhle povidka mi dala zabrat... mam zacit s rypanim - pardon, mirne SPOILERoidni kritikou? nuze, dilo mi prislo velmi komicke, ackoliv se obavam, ze to autorky nemely v planu. od okamziku vyberu lupina jako modela do erotickeho gay kalendare, pres stejne trenky hlavnich ucinkujicich az po decka, vesejici se s oblibenym strejckem severuskem... davam bod za neuveritelne genialni herminou, ktera pozna nitrozpyt i na fotce...achjo”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Fascinuje mě, že kouzelníci mají svůj gaybar, kam chodí mudlovský ženský a exiustence vlkodlaků je pro ně zcela normální... . A jen tak mimochodem - Lupin je všelijaký, ale model pro erotický kalendář rozhodně ne... Prostě zase jedna ptákovina na entou.”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherné dielo. Myslím, že tým je povedané všetko. Tá štvorka je iba preto, že tie ostatné sa mi páčili o trolilinku viac. Ale aj tak je táto autorka vysoko nad tou päťkou, ktorá sa tu dá dať. Ja si k tejto autorke dávam poznámku TOP.”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“poprve jsem to cetla s pisnickou a vubec se mi to nelibilo... podruhe jsem se ji tedy strategicky rozhodla vynechat - a nejak se mi to taky vubec nelibilo... (a dodatek: po precteni nazvu mi to nejdriv asociovalo uvodni znelku k ordinaci v ruzove zahrade, to me vazne vylekalo...)”

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“sectumsempra si tu tise chrochta blahem a necekejte od ni nejaky smysluplny komentar”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

René.K.:

“No, nápad je originální a bylo tam dost vtipných momentů, ale celkově hodnotím jako trochu slabší průměr. Severus mi prostě vůbec neseděl...”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Původně jsem chtěl dát 3, protože povídka je jen taková jednoduchá jednohubka, kterou si možná ani nebudu pamatovat moc dlouho, ale bylo to tak strašně milé a vánoční, že jsem nakonec musel dát hodnocení vyšší :)”

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

mariaa:

“Líbí se mi tu Severus :D...”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Četla jsem, a několikrát. Hm, trošku mimo charakter - hlavně ten Snape, ale je to skvělý nápad. K povídce se jistě ještě vrátím.”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Eeee... Hrozná písnička a podle toho vypadá i ten zbytek...”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádhera, orgazmus :) Skláňam sa pred autorkiným umením stvoriť niečo tak krásne.”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Docela zábavné. Bavilo mě na tom skoro všechno - bohužel s jednou jedinou vyjímkou - a tou byl vztah Harryho a Severuse. Z toho hlediska to bohužel moc nefunguje jako slash. Kde je postupné rozvíjení vztahu? Nemá asi cenu rozebírat, že zápletka upomíná na Čas pro změnu od Salsy. Vzhledem k názvu, to bude zřejmě vědomá pocta. Ironicky vztah Angeliky a Siriuse mi přišel hlavně na počátku mnohem zábavnější než ten hlavní. Ale konec byl celkem OK. Pokud vás ovšem neznechucují happy endy. Mě ne. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|