Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Svátek zamilovaných

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přesně v Potterově stylu. Co jiného od něj očekávat. Nešťastný Draco...”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Počtení docela příjemné, ale to je taky bohužel všechno. Romantický příběh, který ale není ničím originální a zapadá mezi stovky podobných. V poslední kapitole je tady škoda toho filozofování - působí spíš otravně, než aby sděloval jakousi "hlubokomyslnou" pravdu.”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Pohled na hvězdy

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle hodnocení už taky dlouho odkládám - Kdybych se pokoušela o vtipný komentář, mohla bych říci, že tato fikce má pět kapitol a jejich pořadí odpovídá i jejich kvalitě. První by (ve škole) dostala jedničku, druhá dvojku... až pátá by propadla s pětkou... Celkově z toho vychází průměrné hodnocení tři. - Je to ovšem asi lehce zjednodušující náhled. A já od chvíle, co jsem ji přečetla, bojuji s pokušením dát ji za čtyři, protože jsem s ní a skleničkou vína strávila velice pěkný večer. :) Ona mě na začátku tak nějak vtáhla a navnadila a pak už mě ta dobrá nálada nepustila. A na rovinu, kdyby to byla česká povídka, tak ji tu čtyřku dám. Je prostě těžké, skoro nemožné, udržet si jeden metr pro české a překladové fikce. Dávám tedy za tři, ale myslím, že potenciál k tomu potěšit své čtenáře tu je.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Udělám jednou vyjímku a zhodnotím povídku od Estriel. Tahle se mi docela líbí. Ale musím se vypovídat z toho, že číst Estriel je pro mně vnitřní souboj. Racionálně uznávám, že jsou její věci slohově pěkně napsány, ovšem zároveň naplňují všechny mé negativní představy o drarrry klišé. Tedy, že drarry jsou takové roztomilé příběhy pro holčičiky o pěkných chlapcích - což mě odpuzuje. Za Boha se nemůžu přinutit k náhledu, jak bych je asi vnímala, kdybych byla drarry shipper. Kvůli podjatosti se jejich hodnocení raději vyhýbám, dokud to v té své hlavě nějak nepřeberu. Nechce mi to zkusit někdo vymluvit? Ráda si poslechnu nějaké argumenty, co na té Estriel, potažmo drarry :), je ...”

Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No jo... Kam Potter šlápne, tam 7 let tráva neroste...”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nenacházím tam nic závratného. :/”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Spokojenost :)...”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Everything's Not Lost

Autor: Eriador117      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“nemohu uverit tomu, ze tahle perla tu jeste neni (a nebo je a ja ji prehlidla?)... Dilo jsem zacala cist v cestine a natolik me to zaujalo svou ubrecenosti/ulepenosti/proste hlouposti, ze jsem posledni tretinu precetla v originale. Prekladatelsky tym odvedl dobrou praci, ale samotna povidka je natolik priserna, az se chce cloveku brecet. Ted ale vazne -pri cteni nekterych vytvoru se v duchu omlouvam knizecce "O krtkovi, ktery chtel vedet, kdo se mu vykakal na hlavu", kterou jsem mezi zachvaty hysterickeho smichu oznacila za kravinu. Dnes uz si pod timto pojmem predstavuji jine literarni vykvety, tudiz si krtka zitra zakoupim jako knihu s velkym potencialem. belldandy: tak ted docela ziram, to je detska knizka? :D ja to brala jako nejakou silenou recesi :D”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“vzhledem k diskuzi jsem se rozhodla na zminene video podivat... to spojovani obrazu mi celkem vadilo (celkove ta zastrenost a rozblikanost byla pro moje nakapane precitlivele oci jak rana delovou kouli...), NIN mi tam sedeli (ale kdyz nad tim tak premyslim, ti mi sedi vzdy a vsude)... nebylo to ani porno ani erotika ani zadnej roman.. vlastne mi to prislo jako takova slabsi predmluva k pornu s pribehem (vite, takovy to porno s dialogama a radoby dejem) horsi dva”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Velká_koule_chaosu:

“Díky tvůrci tohoto videa. Je totiž vtipné, když někdo píše či čte v povídkách všechno možné i nemožné, ale při takovémto videu s křikem utíká. :D A i kdyby to bylo "porno", jak někdo říká – prosím uvědomte si, kolik povídek je založených pouze na sexu, či je tam sakra mizerná zápletka/děj vedoucí beztak jen k tomu, že hlavní postavy skončí v posteli (mnohdy to tam ani nestihnou - pravda). Tohle podle mě všem ukáže o čem vlastně píšou/čtou – myslím totiž, že se najde hodně "naivek", co si myslí jak roztomiloučké je dát dohromady dva chlapy, ale co to obnáší, už chudinky malý neví. :) (Tím nechci nikoho urážek ani ze sebe dělat kdoví co, ale když tak koukám kdo všechno slash čte – no myslím, že by zbylo hodně málo lidí, co by s křikem neuteklo, nešklebilo se a kdoví co všechno, kdyby se jim pustilo gay porno - pokud se Vám totiž líbí slash kde je gay sexu až až, v čem je porno tak jiné, že by čtenáře slashe mělo pohoršovat?). Podle mého, komu nevadí PWP, mělo by se mu video líbit. Tedy kvalitně zpracované je opravdu výborně – to smekám. Sice uznávám, že nějaké té vášně to má poskromnu, ale k hodně povídkám by toto video přesně sedělo. :) S.L.: To bylo hezké. :D Vždycky když se snažím napsat něco světoborného zjistím, že jsem úplně mimo. :D Ne, já jsem strašně ráda když někdo komentuje moje názory, protože mám tendenci se držet jen toho svýho a ostatní úhly pohledu na věc jaksi přehlížim... A když pak někdo zasáhne, docela se divím, že jde ta či tamta věc, brát i úplně jinak. Takže díky za námět k přemýšlení... Ovšem pořád se držim svýho a snad si to některé slečny přečtou a zamyslí se. Mně šlo o to, že nejde(tedy aspoň podle mého) číst slash kde většinou je sex detailně popsanej a přitom si myslet že porno je nějakej hnus. vždyť podle mého je to jedno a to samý, jen jedno psaný a druhý natočený. Nebo ne? Jako zajímaly by mě na tohle názory ostatních. Já to tedy takhle beru. belldandy: Pani opravdu ted nevim jaky bych ti poradila. Zkusim se poptat u povolanejsich. Akkarra: Aha.. tak to se povedlo. Tot k rozdilnym nazorum. :D”

Fama Annus Sulum - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

mariaa:

“.”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“:D Už je vám to jasné, vy zatracení pokrytci?! Kontinuitu vašich hodnocení měří Velká_koule_chaosu, a běda, jak se nevejdete do chlívečků... :) A z jiného soudku – zákon kupodivu nezakazuje, aby člověka jedno dílo oslovilo a druhé nikoliv, byť obě patří ke stejnému žánru, takže v klidu. Sama za sebe bych ještě dodala, že z tohoto videa nejsem nadšená *především* proto, že už jsem nějaké to (nejen :)) gay porno / erotiku shlédla a má měřítka jsou nastavená někde jinde. :) Tady skutečně nemine den, abych nekroutila hlavou jak krutihlav.... :) Jinak nic ve zlém, to já jen tak prezentuji svůj názor, aby řeč nestála. O těch nánách obecně bych docela i souhlasila - znám nejednu homofobní autorku slashe - jen konkrétně tady mi to přišlo trošku mimo mísu. ;) S.L.”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“.....”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

René.K.:

“Tak tohle opravdu nemá s erotikou mnoho společného. Nemám nic proti porno záběrům (to spíš naopak), ale i ty mohly být nějak zakomponované do erotičtějšího rázu. Celé to video mi přijde takové... holé. Obrazně i doslova :D Chtělo by to prostě něčím okořenit. Klidně do toho vložit i víc záběrů z jiných "filmů", ale prostě smyslnějších. Také by videu neuškodila pořádnější zápletka. Ale jo, jinak se mi to líbilo.”

Fama Annus Sulum - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Mrmla:

“11”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Balím to - Potter není OOC, to je originální postava, co se čirou náhodou jenom takhle jmenuje a celkově se mi to nelíbí, ani děj ani ta rádoby zápletka. /// Bell, neboj nepošlu. :) Ale podívej se na datum, kdy jsem to hodnotila - před dvěma lety aneb mladá, blbá a nezkušená... ;) Je to jedno z těch hodnocení, za která se zpětně stydím, ale zakládám si na tom, že v 99, 9% případů svoje hodnocení neměním - tenkrát jsem to prostě viděla takhle. :)”

Blue and Green - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

belldandy:

“Moc pěkné ...”

Blue and Green - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“.....”

Harry Potter: It's OK to be GAY ! - general SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“...”

Asfodel

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Obrovské plusové body za délku povídky. Děj rychle odsýpal a podívka se mi nikde nezdála uměle natažena :). K povídce se v budoucnu ale už nemám v plánu vracet (slabší čtverka).”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|