Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Bídný sloh, kecy o ničem, OOC Snape (zvláště mě pobavil dotaz na 16letého kluka, jestli už se někdy vyhonil) a pomatená premisa. Co proboha autorku vede k předpokladu, že kouzelnický svět je „otevřený co se týče sexu“? Žádná sexuální výchova, žádná antikoncepce, homosexualita, bisexualita, natož nějaké deviace jako by ani neexistovaly, každý se v osmnácti ožení/vdá a sex se patrně provozuje toliko za účelem plození dětí... Ach jo. Navíc nechápu, proč by všichni chtěli zrovna Pottera. Ne vážně, kdybyste si v reálu mohli vybrat kohokoliv ze světa HP, kolik z vás by si vybralo _Pottera_? lol ///// EDIT: Inu, Bell, výjimečně jsem mluvila vážně a určitě ne o Snapeovi, ovšem to by asi bylo na velmi dlouhé lokte. Zkrátka, tato povídka je snad ze všech úhlů naprostá konina, která mi od začátku až do konce nedala jediný důvod, abych jí až urážlivě absurdní - dle mých měřítek – premisu o sexuálních zvyklostech odpustila. (Kdyby šlo o komedii, je jiná situace.) Taky překladatelka by si měla ve slovníku ČJ vyhledat význam některých slov, kupříkladu slova "význačný". :) S.L.”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No a pak, že nemůžu nikdy souhlasit s Akkarrou. :) Tentokrát mi vzala slova od úst "přehnané a někdy až absurdní", přesto tak nějak milé.”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“111”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“To bylo tedy... zajímavé.”

Umbridgeovej utrpenie

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D :-D :-D”

Keby si bol vlkolak

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dosti silná trojka. :-D”

Neporušiteľná prísaha

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Skvělé! Já chci taky umět kreslit. Navíc jsem se opravdu a upřímně zasmála. V komentářích tu vidím touhu po chybějící pointě - musím přiznat, že mi to přišlo zřejmé - takže je klidně možné, že jsem si ji tam přimyslela po svém - ale přišla mi lehce geniální... aaach, není ono to možná víc o FF než SS? :-D”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Dokud jsem nenašla tohle video, nevěděla jsem že Gobuss dělí i crack. Myslela , že se specializuje jen na darkfic a videa ... dělá crack a není to tak špatné.”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

René.K.:

“Tak teď už konečně napíšu komentář pod správný odkaz... Takže. Brumbál sdělí studentům překvapivou informaci o Snapeovi a nikoho v Bradavicích to nenechá chladným... A já se pro změnu směju jako blázen :D Vím, že toto video má možná i nějaké mouchy, ale znám ho už dost dlouho a je to prostě taková ta srdcovka a tutovka, co mi vždycky zvedne náladu.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tuhle mám moc ráda. A nejvíc ten závěr končící větou: "Otoč se!" :) Jak si řeknou i neřeknou, že se chtějí a potřebují. Ten věcný nepatetický přístup a přesto tam ty správné emoce pod povrchem někde cítím. - Pro mě tahle kraťoučká povídka představuje takové ideální zakončení kterékoli "snarry". Znáte ten starý problém s konci fikcí, když autor na poslední chvíli zkazí docela pěkně rozjetý příběh. :) . S trochou tolerance k rozdílům si můžu představit, že právě nějak takhle skončil třeba Můj pátek od Enahmy (který si moc líbí právě až na konec) a náhle se stává ta fikce pro mě dokonalou. :)”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Harry - hrdina, kterého už nikdo nepotřebuje a Draco - Malfoy, svazovaný vlastním rodem a předurčením. Konec příběhu, opona padá.”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Nenáročné. K odpočinku. Trošku mě zarazila taková sexuální otevřenost.. Resp. trošku mi vadilo, že takovým zvláštním způsobem je "nuceno" do sexu v 16ti... Co dál.. Od chvíle, kdy jsem to četla, chvilka uplynula.. Hm.. Že každý chce Harryho Pottera, to chápu, je slavný, i když vzhledově nic moc. Snape je mírně mimo, ale budiž. Na oddech to jde, ale nebrat moc vážně..”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Četla. Nedočetla. Nápad to byl hezký, ale mohl být zpracován trošku jinak.. Trojku dávám za ten nápad.”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Četla jsem, ovšem ne celé. Přeskočila jsem několik kapitol - že by tyhle mé účelně neúčelné výpadky nějak ovlivlily orientaci v ději. Harry a Cedrik - poměrně ucházející zobrazení vztahu. Harry a Severus. Severus úplně mimo - byl neskutečně přeslazený. Netvrdím že musí být jak v knize od JKR, ale tohle bylo neskutečně ble... Mužské těhotenství - jak bylo podotknuto dříve - nelze zobrazit realisticky ani kdyby bylo nějakým záhadným způsobem možné, takže jsem to brala s rezervou. Harry chudáček zneužívaný.. To je na mě moc.. Nevím jestli dát 3 nebo 2. Jsem hodná, dám 3”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No... Děj je více-méně naprosto nulový, je to spíš jakási zmatená pocitovka směřující prakticky odnikud nikam. Pokus o poetické vyjádření dopadl úděsně a pohádková zápletka s jednorožcem mi zase přišla neuvěřitelně směšná... :/”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“První část se mi líbila, vyznívala docela realisticky, až na pár drobností, a vztah Pottera a Cedrika byl zajímaví. Druhá polovina příběhu byla velmi nerealistická, ale ono to (jak vím z vlastní zkušenosti) s mužským těhotenstvím realisticky napsat nejde.”

Svátek zamilovaných

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mirne depresivni, ale povedene”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no... na nekolika mistech radikalne poskrtala (z puvodnich peti kapitol bych udelala tak dve:D) snapea bych propleskla, aby nebyl tak mimo (a s nim mozna i bradavicke osazenstvo) a byla by z toho skvela vec:) sinalumi: obcas mam pocit, ze by se dost lidi klidne i popralo o jednu postavu tohoto fandomu... ale neco mi rika, ze potter to nebude:D”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Komu nevadí trojice a má rád povídky plné sexu, tak tohle není špatné. Jde o to, že Harry je panic, který si moc nevěří a tak požádá o pomoc se zasvěcením do sexu Siriuse a jeho partnera Remuse. Prostě praktická sexuální výchova :-)”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Líbilo :-)”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“precetla jsem si celou povidku a souhlasim s belldandy - po tom vsem vysvetleni mi prisel potter celkem v pohode... SPOILER: vlastne souhlasim i s tou prisahou, prislo mi to trosicku na hlavu postavene... jinak typicka povidka se zlym voldemortem a preslazenym skoro koncem a epilogem (ten me tu nahodou moc nevy**ral, libila se mi jeho forma... i kdyz prisne vzato kolem a kolem tam taky vubec nemusel byt)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Dobře napsané, ale nejsem moc fanynka podobného typu příběhů...”

The Cupboard

Autor: Enahma      Jazyk: AJ

Tintinka:

“Četla jsem to už dávno, ale vím, že to bylo dobré, jednou si to nejspíš budu chtít přečíst znovu, takže 4.”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Dobře není to možná vrchol všech fanfiction :-), je to chvílemi příliš sladké, příliš nepravděpodobné, příliš.... no všechno možné. Přesto mám pro tuhle povídku jistou slabost a docela zajímavý je i samotný námět - není zas tolik příběhů HP/CD a už vůbec ne s navazujícím HP/SS :-)”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Mně to přišlo originální a bavilo mě to :-) Například mi přišel zajímavý ten nápad s rekonstrukcí Harryho mysli na konci...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|