Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Minerva Mcgonagall

Autor: moonchildinthesky      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“skvelé... aj tie ostatné sú veľmi podarené”

Minerva Mcgonagall

Autor: moonchildinthesky      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Proč se na mě tak kouká...”

Minerva Mcgonagall

Autor: moonchildinthesky      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“.... tak, to mi to trvalo, než jsem se odtrhla od toho obrázku :)”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Kousek štěstí

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“meluzína :)”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Roztomilé :P”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“očakávala som trochu viac, ale aj tak sa mi to veľmi dobre čítalo”

A Certain Kind of Fool

Autor: asnowyowl      Jazyk: AJ

Crystal:

“...”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

René.K.:

“V životě by mě nenapadlo, že se budu tak výborně bavit u muzikálu, který ještě ke všemu vymysleli a odehráli nějací studenti. A Very Potter Musical zapůsobil jak svým vtipem, chytlavými písničkami, tak i tím, jak skvěle si dokáže utahovat z jednotlivých postav i děje. Obsáhl nejdůležitější události všech sedmi knih a udělal z toho neskutečně zábavnou podívanou. Postava Harryho Pottera mi byla dokonce sympatičtější než ta originální :) Dvojice Voldemort a Quirell přinesla muzikálu ty správné dojímavé momenty, o Ronově čokoládě se mi zdá ještě teď, k tomu Brumbál se svým nekompromisním přístupem a všeobecným nadhledem, příšerná Ginny ufňukanější než Ufňukaná Uršula... Je toho hodně. Kromě dua Quirell/Voldemort, který si prostě musíte oblíbit, jsou mé nejoblíbenější postavy Harry Potter a především úžasný Severus Snape, jehož herec vtiskl své roli úplně nový rozměr. "What the Devil is going on here?" :D”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A Potter stolující přesně tak, jak si představuju...”

Kousek štěstí

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jen aby to nebyl spíš zánik... :)”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Probuzení, snídaně, vykolejená ředitelka koleje :)”

Kousek štěstí

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“vývoj starobylého rodu Malfoyů :) pěkné”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Mám ráda trojci HP/SB/RL. A tohle byla příjemná slaďárna. :) 3-4*”

Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Jako vždy autor nešetří originálními nápady (už jen pro ty "Pohádky lidské babičky"). Setkáváme se se spoustou nových postav a Garry je ještě línější, neschopnější a úžasnější než kdy dřív. No a Trumpál, to už je klasika :)”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Co mě na téhle povídce úplně dostalo bylo to, jak byly postavy IC. Hermiona, Ron, Snape... (ten se tam jen mihl a nevím, jestli to byl záměr, ale když jsem poněkolikáté četl ty typicky snapeovské řeči o Vyvoleném, už jsem to nevydržel a dostal jsem záchvat smíchu; možná byly snapeovské až moc, ale mně se to neskutečně líbilo :D). Nejvíc se mi ale na povídce (kromě příběhu samotného) líbilo chování Draca. Pár Potter/Malfoy není můj zrovna oblíbený a tak jsem takových povídek přečetl jen málo, nicméně všechny měly více či méně viditelnou vadu: Malfoy se přestal chovat jako Malfoy. Vždy mi přijde hloupé, když čtu o Dracovi, který se vlivem zamilovanosti změní do sladkého romantického cukrouška. To naštěstí u téhle povídky vůbec nehrozí a Draco zůstává sám sebou. Ačkoliv ta scéna, kdy Potter Draca utěšuje mi přijde trochu přehnaná, jinak jsou charaktery postav krásně zachovány. Ale abych nepsal jenom o zachovávání charakteru postav - co se mi naopak nelíbilo, bylo příliš mnoho úvah. Zastávám názor, že čtenář má dost fantazie, aby si některé mozkové pochody postav domyslel/představil/vymyslel sám. Autorka by nám čtenářům mohla nechat trochu víc prostoru, nemusí o všem tak urputně uvažovat. Další věc, která se mi nelíbila, bylo to trochu ohrané klišé (alespoň já na něj tedy narážím v jednom kuse), že pro to, aby se Harry a Draco sblížili, musí autor Draca tak nějak shodit/oslabit, aby mohl nastoupit Potter, hrdina a zachránce, a Dracovi pomoci. Je to sice reálné, ale rád bych si přečetl taky něco jiného, než že se Draco stává nějak oslabeným a tak se až díky tomu s Potterem spřátelí. Nemluvě o tom, že i Harry je v téhle povídce v jistém smyslu oslabený (událost mezi ním, Ronem a Hermionou) a tak se k Dracovi upne, což už mi taky přijde jako trochu ohraná záležitost. Další věc, která mi v povídce tak úplně nesedí, je Lucius. Podle knižní předlohy je to sice parchant, ale svou rodinu miluje celým srdcem. Když chce autorka udělat z Luciuse úplného parchanta, budiž, ale v téhle povídce mi prostě nesedl. Taky události okolo Narcissy (nechci spoilerovat) mi přišly trochu přehnané a vlastně i zbytečné. Nicméně moje výtky jsou jen malé oproti tomu, jak moc mě tenhle příběh bavil, takže hodnotím 4* a určitě se k povídce v budoucnu vrátím :) Už jen pro tak hezky malfoyovského Draca.”

A Cup Of Kindness Yet

Autor: odogoddess      Jazyk: AJ

mim:

“Príjemná poviedka, hoci nekanonická. Zaujala ma natoľko, že som si ju preložila do slovenčiny, ak by niekto mal záujem rada sa s ňou podelím. (preložená so súhlasom autorky) môj mail : mimi.jordan@gmail.com”

New Year's Resolution #4 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Velká_koule_chaosu:

“Dokonalé. Jednoduché a přesto do detailu propracované - takové kresby miluji.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Moc hezké. Sem tam nějaká hrubečka, ale mooc hezké. Začátek takový vláčný, pak se to rozjíždí. Nelze brát moc vážně skrz chování Luciuse. Na mpreg dobré, není tam příliš rozepsaný, to mám ráda. Určitě se k tomu skrz některé hlášky vrátím a moc ráda :))”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No porno, no. Ale velice pěkně napsané porno. (Ačkoli hřídel mě dostávala pod stůl.) Jenom škoda, že k tomu nejsou obrázky... ;)”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“111”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Nějaké prvky se mi líbily, něco mě vyloženě nudilo... ale povídka na mě zvláštním dojmem zapůsobila, a to se cení...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|