Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ze začátku to vypadalo na bezva humornou povídku, ale pak se to bohužel zvrtlo úplně jiným směrem. Pro mě horší průměr.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je to moc pěkný příběh a je pěkně napsán. Přečetla jsem ho s chutí. Zápletka byla vcelku originální - trochu motiv hurt/comfort - což skoro nikdy není chyba :). Chvílemi mě to docela bralo, ale ... po pravdě ... podle komentářů jsem doufala ve víc. Doufala jsem, že to bude ta drarry, která mě přesvědčí o tom, že "Draco a Harry patří prostě k sobě" :). Tak, že budu mít okamžitě chuť se vrhnout na další. A to se bohužel nestalo. :( Bohužel to jen naplňuje moji klišé představu o drarry jako o milém čtení o krásných chlapcích, kterému chybí ale něco pořadného navíc ... "WOW", při čemž bych ztratila dech. :) Je to lepší než průměr, ale ta čtyřka pro mě není čistá”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ne tak špatná zápletka, povedené charaktery, ale z nějakého důvodu mi to nepřišlo zrovna strhující. Pro mě tak 3, 75.”

Revenge

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

belldandy:

“A) Můj problém s harrrylu: Lucius je smrtijed, ale nikdo to vlastně moc neřeší. Že někoho vyhodil z domu je problém, ale že má dost možná na svědomí několik životů nikoho nepálí? B) A pak můj problém se slashem obecně: Lucius je OOC, no dobrá ... chápu, že v takovém příběhu je více ... ehm "něžný". Ale opravdu bylo nutné, aby Draco začínal zápisky ve svém deníku: "Můj Deníčku, ... ". To jsem nedělala ani já jako teeneger! A to jsem holka. - Všichni, doslovně všichni (No dobrá, Lupin se nestihl projevit), se tu chovají jako holky. Mpreg už pak ten dojem jen doráží. Je to logické, slash píšou většinou holky a píšou ho o klucích a tohle je prostě výsledek. Ale jsme přesně za tou hranicí, kdy mi to kazí požitek ze čtení. :) - Proto tuto fikci doporučuji jen těm, kterým tohle až tak nevadí. Anebo třebas jedou v harrylu, tak nad lesčím zamhouří okem jen aby si mohli přečíst něco se svým oblíbeným párem. - Ale pokud jde o mě, je to překlad a od překladů čekám, že jsou výběrem toho lepšího, co se objevilo. Tak prostě odmítám mhouřit oči.”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je temná povídka, ale ...Na Amanuensis to vlastně ani moc temné není. Na Amanuensis je tohle skoro slaďák. :) Jako slaďák by to mohlo mít své vady na kráse. Tedy, já bych tam nějaké dokázala najít: * Třeba se můžu pozastavit nad tím, že Snape chová (třebas tajně) jakékoli pozitivní city k někomu z Pobertů. Jenže jako správná slashistka věřím, že to tak být může a že Snape se chová tak, jak okolnosti vyžadují. * Nebože se Lucius Malfoy chová v první a jediné scéně, v níž se objeví, neuvěřitelně starostlivě a něžně. Nu, já věřím, že za mimořádných okolností se lidé mohou chovat mimořádně a vývoj vztahu nás autorka nechá sice jen tušit, ale on tam je. Není nad to, když si to autor umí zařídit tak, aby čtenářova hlava odvedla práci za něj. Pak nemůže nic zkazit. :) * A jak moc smysluplná je vlastně celá ta zápletka? Proč by měl Voldemort pořádat takové rozmnožovací experimenty? Nu, touhle snahou se Voldemort příbližuje Hitlerovi zase o malý stupínek víc než obvykle. :) A autorka tu má docela ucházející důvod, proč se věznitelé chovají k svým vězňům relativně slušně. * Taky by mě mohlo znechutit, že jde o Mpreg, ovšem místo toho je to první Mpreg, který se mi vážně líbí. :) - Tady jasně vidím, že po slaďáku vlastně moc toužím, jen doufám, že mi to autor nezkazí tím, že mu nebudu moci věřit. A já tentokrát všemu uvěřila. Skočila jsem na udici, jako pes po kosti nebo opice po banánu. Naruby to sice není, ale i tak se to vyjímá mezi česky dostupnými fikcemi (potažmo všemi fikcemi) jako host z jiného světa. Tak tady ho máte: rozvinutý stockholmský syndrom v podání Amanuensis. :)”

Polibek na veřejnosti

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Hrozně jsme se podivila, když jsem zjsitila, že tu tahle povídka ještě není. Úplně mě dostala, hlášky byly něco naprosto neuvěřitelného a tuto povídku jsem si prostě jednoznačně oblíbila.”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Hodně zajímavá povídka, která mě zaujala už jenom tím pohledem a zápeltkou. Nemohu říct, že je vyloženě temná, četla jsem horší, ale pořád tam ta temnota je, ale spíše než tou zápletkou, tak těmi myšlenkami, které tomu dodávají svůj ráz. Skládám poklonu autorce i překladatelce, úžasná povídka.”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Severus Snape si doma chová kocourka? Nemyslitelné! No, zase jednou jsem se jako čtenář dala k nemyslitelnému přemluvit ... Co takhle: Severus Snape v trapné situaci. Kdo by si to neužil? Začátek s kocourkem byl nádherný... když se situace otočila, bylo to pořád zajímavé ... konec ovšem působil jaksi zbrkle a neplynule. Na druhou stanu buďme rádi, že autorka povídku dokončila. Kolik jiných povídek se konce nedočká.”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No... Je to vážně roztomilé, to je pravda. Ale bohužel mi tady poměrně dost věcí vadilo a celé je to minimálně nepravděpodobné... Tyhle role nevěřím ani Severusovi a ani Potterrovi.”

Quiet Desperation

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Kdyby tam nebyla ta Lili, tak by to bylo perfektní. Ale ona mi tam nesedí...”

Its Real for Us ...

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Lili sice nesnáším, ale obrázek je to vážně povedený. :)”

Quiet Desperation

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

belldandy:

“A tenhle obrázek se teď nedá na DeviantArt najít, tak si chci tady pěkně schovat na něj funkční odkaz. :)”

Revenge

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Its Real for Us ...

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

belldandy:

“Prostě Snape a Lily. Prostě je to tak sladké, že jsem tomu nemohla odolat. :) Pokud jde námět sice nic pro mě, ale to provedení snad ani nemohlo být lepší.”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Příběhy jsou většinou zábavné, ale hlavně jako celek mi to přijde jako roztomilý nápad. :D”

Some Kind Of Magic - fanart

Autor: Shtut      Jazyk: fanart

belldandy:

“Není to špatné. Má to svou "fialovou" atmosféru. :) A líbí se mi světelná stopa po hůlce i s patronem. Hermiona tu ovšem působí trochu povýšenecky. Ne, že by neměla proč.”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vážně jsem se snažila k tomuhle najít vztah. Zkusit si představit, jaké by mi to přišlo, kdybych byla nakloněná tomuhle páru. Jenže je to těžké. - Nevadí mi, když má Lucius rasistické kecy, ale že mu je Harry žere? Vždycky, když se v FF řeší, zda je někdo moták nebo mudla, mám z toho podivné pocity. A s trochou přemýšlení o genealogii, všechny tyhle příbuzenské teorie nedávají nikdy smysl. Stejně jsme skoro všichni příbuzní se skoro všema aneb, jak říkával můj učitel: "Nejde o to, kdo je Bořivojův potomek, ale jen o to, kdo to může dokázat". :) - Na druhou stranu se mi také těžko věří v Luciuse, který má pochybnosti o Voldemortově politice. Pravda, proč by neměl? Tady jsem tomu ovšem nevěřila. :( Do háje, vždyť si autorka vůbec nedala práci objasnit mi kdy, proč a jak se Lucius rozhodl odvrátit od temné strany. Nebo odkdy přesně Lucius věděl, že je Snape špeh? - A hlavně celá ta záležitost se vznikem jejich vztahu nebyla moc přesvědčivá. Uznávám, že přesvědčit někoho o Harrylu musí být docela umění. :) - Přesto jsem si nakonec našla něco málo, co se mi tu líbilo. Aspoň jsem dokázala uvěřit v Luciuse, který říká "Můj". :) PS: Já tak nesnáším nákupy oblečení. A ještě si mám číst o tom, jak na ně chodí chlapy. :) Ach, ne ... Ráda bych si přečetla od autorky nějakou tu oceněnou věc, snad bych si vylepšila chuť a své mínění o ní.”

Some Kind Of Magic - fanart

Autor: Shtut      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Moje představa Hermiony to sice není, ale proč ne...”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Ne-e...”

Some Kind Of Magic - fanart

Autor: Shtut      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“jsou tam detaily, které se mi líbí, některé se mi líbí trošku míň a některé mi přijdou trošku zvláštní. a barvy jsou moc hezké”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Autorce se podařilo roztáhnout PWP na 8 kapitol (zbylé tři jsou omáčka kolem), to považuji rozhodně za úspěch. Je to prostě sex a nic víc.”

Vynucená přiznání

Autor: Scorpia      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Slohově docela dobré, ale nějak mi uniká účel, proč to bylo napsáno a co tím chtěl autor říct...”

Nevysvětluj, jen jednej

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sladký cajdák, kde neustále jenom někdo brečí a kterému nedokážu uvěřit, ani co by se za nehet vešlo... :/”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|