Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Je to dobré, vlastně je to asi první dobrá fanfiction poezie, kterou jsem četla. Sice občas někde uteče rým nebo rytmus, ale jako celek je to nápadité, zveršované je to na úrovni a tak vůbec a tak dál. Ode mě rozhodně nadprůměr.”

Cullenovi vs Bradavice

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Pátá kapitola a končím.”

Týmová záležitost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Protože je to dárková povídka, je můj komentář samozřejmě velmi pozitivně zaujatý. Ale i tak si myslím, že představuje krásný případ krátkého, vtipného a velmi pěkně vygradovaného textu, kde každý dostane, co si zaslouží :)”

Ta zatracená čelistka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“V životě by mě nenapadlo, že by spolu mohli Hawkeye a agent Coulson fungovat tak, že mi bude srdce usedat a povídku si přečtu ne jednou, ale rovnou dvakrát. Protože jednou to prostě nestačilo.”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Četla jsem dvakrát a pravděpodobně si to někdy dám i potřetí. Takhle nějak si představuju správnej Drarry příběh (i když abych se u něho svíjela blahem, mohl by být klíďo ještě rozvleklejší). Nechybělo tam dobrodružství, ba dokonce detektivní zápletka, romantika, psychologie, ani humor. Navíc s tím "jediným gayem v Bradavicích" mi to pořád evokovalo Daffyda Thomase: jediného gaye ve vsi (Malá Velká Británie), takže jsem se občas smála víc, než bylo vzhledem k významu textu adekvátní :D”

Its Real for Us ...

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“takovy pekny, mily obrazek:)”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“tohle se mi opravdu libi:)”

Quiet Desperation

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“souhlas, lily se tam nehodi.... dokonce mi to prijde jak kdyby byl obrazek puvodne bez ni a nekdo jinej ju tam nacpal:D”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“=DDD jsem smíchy pod stolem =DD”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Sem tam mi nějaký rým trochu nesedl, ale i tak z toho vychází velmi dobrá báseň s ještě vtipnějším podáním. Takže ačkoliv to pode mnou už několikrát zaznělo, musím prostě napsat: geniální! :)”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Hezká, precizně napsaná povídka, ale zas tak moc na mě nezapůsobila. Možná bych dal i 4*, ale vracet se k tomu nehodlám, takže dávám lepší 3*.”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“začiatok skvelý”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“...”

Polibek na veřejnosti

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Bavila som sa :D”

Quiet Desperation

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Lily ignorujem ale mladý Severus je presne ten z mojej fantázie :) Za Severusa dávam 5 bodov za Lily idú body dole.”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Když si představím jak Severus píše na tabuli slovo SEX a celá třída utichne... No dokonalý :D Jeden z tich lepších kousků :)”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Zajímavé :)”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je to dobrý příběh. Oceňuji potencilál zápletky i to, že se tu rozvíjí vztah postupně. Přečetla jsem to ve dvou dnech, takže to muselo být docela zábavné. :) - Překlad má nějaké mouchy, prostě by to chtělo fakt dobrou betu. - Ovšem hlavní vadou pro mě bylo romatické provedení. Mám za to, že některé věci by měly zůstat nevysloveny. A pokud už se vyslovují, tak by se aspoň neměly vyslovat v každé třetí kapitole. Severus tu pravda je pěkně sarkastický, ale celkově si toho hrdinové svěří, víc než čemu jsem byla ochotná věřit. Občas do docela povedeného textu vklouzne melodramatická perla typu: "Nemyslím si, že je Nitrobrana tak silná, aby potlačila naši lásku." - Pokud jde o hodnocení mám vážné dilema. Ten příběh pro mě má potenciál být nadprůměrný, jenže lescos v něm ho zas sráží dolů. Takže pro mě je to buď zasloužilá a hodně povedená trojka nebo horší čtyřka. Já bych řekla 3, 5. PS: Přemýšlím, že mi tam možná chybělo nějaké pořádné drama. Na mě to byla docela idylka. A taky nad tím jestli něco nezůstalo ztraceno v překladu.”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Nic světoborného...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Nejkrásnější vánoce

Autor: Sylvie      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Něco mezi 3 a 4...”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tady se mi moc zalíbil námět. Rozhodně si přečtěte popisek k obrázku, v tomto případě mi to přišlo jako takový pěkný minipříběh. Obrázek sice není popsán jako slash. Oprávněně. Ale řekla bych, že někteří vyznavači twincestu by v tom možná nějaký preslash viděli. ;)”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“...”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jednou pro změnu souhlasím s S.L. :) Popularitu této povídky tak docela nechápu. :) V počtu hodnocení stojí vedle EK, Mistra lektvarů, Kamene manželství a Útočiště, což by mělo zřejmě ukazovat na značnou oblibu ... a mně ne že by se to nelíbilo, přišlo mi to docela zábavné, ale až tak ... ? :) ... Hodnocení: asi tak 3-4. Vtipné, milé, ale sama od sebe bych to nepovažovala za nezapomenutelné.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|