Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Mám-li být upřímná, četla jsem i horší, takže alespoň půl bodíček bodíček za to, že jsem se několikrát zasmála. :-D Například zcepenělý Lupin nebo Brumbálovo: "Výborně, Remusi, výborně." (které mě teda v kontextu spíš vyděsilo, pravda :-D) či hláška: kouzelný pane... Se jistě stanou legendou. :-)”

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože. To je taková hrůůůza:P! I když, sic nerada, musím přiznat, že jsem četla horší. Naštěstí to není absolutní Mary Sue → díky bože za tu smrt. Ne ne. My tu totiž máme romantického, slaďoučkého, milujícího panice Remuska. Blé!”

Bojovníci z Elvy

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Tak kde začnem 3:D. Bóže, ještě teď mě trochu přemáhá dusivý smích. Tenhle absolutně zbytečný a nehorázně Mary-Sueovský brak, který kdyby viděl nějaký více sečtělý člověk, tak by již pravděpodobně navštěvoval psychiatrickou léčebnu v Bohnicích jako já, bych shrnula v několika děsivě upřímných bodech. 1) Hlavní postava, nepřemožitelná na půl vampírka a na půl elfka, se "skvělým" citem pro barvy (hlavně černou a bílou), nekontrolovatelnými výbuchy emocí, kdy v jedné chvíli, cituji, "řve jako smyslů zbavená" a ve chvíli druhé, což je za dvě sekundy, je přísná a ledově chladnější než severní pól, a která má tak úžasný čich, že během jedné sekundy by zvládla objevit všechna drogová doupata v UK, je mi velmi sympatická → kdo nepochopil, že je to ironie, ať se přihlásí:D. 2) Děj - jeden z nejhorších, co jsem v životě četla. 3) Dva ochránci, John a Jack, řekl někdo autorce, že se jedná o 'skoro' stejné jméno? To je jako kdyby se jeden jmenoval Jan a druhý Honza. 4) Hlavně, že si sbalí lodičky, ale pod ně nic. 5) Trochu mi to připomíná Homérův epos → tisíce postav se jmény, které stejně nikoho nezajímají a v ději povídky se už stejně nevyskytnou. No nestačilo by to už? Takže shrnutí na závěr: POKUD SI NECHCETE PŘIVODIT PSYCHICKOU ÚJMU, NEČTĚTE TO:). P.S. Nevztahuje se na fanatiky do MARY-SUE → těm vřele doporučuji, stejně jako ostatní povídky autora/ky. P.P.S. Rozhodně nemohu souhlasit se Sargo - tahle autorka to nevytáhne vysoko:).”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Přišlo mi to... já nevím, umělý? Jo, asi jo. Prostě si nedokážu představit lesbickou Hoochovou s gayským Severusem. Je to takové ..grchh skříp škrrt křup. Moc.”

Not Family

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Not Easy

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Not Telling

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Not Sleeping

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je vážně legrační PWP, poněnadž mám pocit, že více antierotickou sexuální scénu jsem ještě nečetla. Každopádně si zrovna teď neumím vzpomenout. Jak pořád musí řešit, kde tomu druhému něco přebývá nebo chybí :) . Je neuvěřitelné, jak může popis sexuální akce stavět více na psychologii postav víc než leckterý "romantický" příběh. A je tohle prosím pěkně ještě het? :)”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Původně jsem to nechtěla ani číst, natož pak hodnotit. Slash nečtu, ale tady byl het pár a napsáno slash - to přitáhlo mou velkou zvědavost a já to přečetla. Slash mi nic neříká. Nemám z toho žádné potěšení a možná někdo řekne, že to nedokážu docenit, ale přeci jen ti, co milují slash taky čtou a hodnotí hetero povídky, tak proč by ne já. Trojku dávám hlavně za překlad a vtip, co tam je. Celý příběh byl docela zajímavý, ale stejně, jako někdo nevěří hetu, já nevěřím tomuhle. :-)”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Možná je prastará, ale na kvalitě jí to nijak neubírá. :)”

Fancy a fuck? - fanart

Autor: Mawkish      Jazyk: fanart

Akkarra:

“K dané situaci je to naprosto perfektní zobrazení... :)”

Fancy a Fuck?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“zrovna v tomto pripade mi chybi fejsbukovske tlacitko "like" :)”

Fancy a fuck? - fanart

Autor: Mawkish      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“och!:) (ano, stahla jsem si ho a mam ho ulozeny ve sve sbirce vice ci mene uchylnych fanartu:)”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jeee, netusila jsem, ze je to i prelozeny :) opravdu povedene, misty vtipne”

Fancy a fuck? - fanart

Autor: Mawkish      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak 5 nebo 4 ? Ále vem to čert, jsem v dobrém rozmaru...”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Překlad pěkný, ale povídka nic moc.”

Slash ( přednáška na Animefestu 2011 )

Autor: Nagat      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tenhle odstavec jim myslím vypadl: „Jste obyčejný chudák, co šel omylem okolo (JÁ nejsem tak arogantní, pouze cituju), nic neumí a ničemu nerozumí, ale touží sklízet obdiv? Sesmolte přednášku, opište vysvětlivky! Tvařte se povýšeně a - zdá se to k nevíře - ale někdo tomu dá i pět bodů.“ PS: Já zcela souhlasím, že fandomový elév a fakan o pět let mladší než já má plné právo na svou mladickou drzost, ale tak nějak bytostně nesnáším, když kohokoliv poučuje. S.L. EDIT: Jinak silně mě unavovalo čekat, až se slečna vykoktá, a její názory, ty snad radši ani nebudu komentovat. Prostě smutně korespondují s tím, na co narážím pořád – omezenost, hloupost, nevědomost, stereotypy... má smysl to znovu vyjmenovávat? Ale o tom to právě je, že někdo tak zoufale průměrný (a přízemní) nemůže nikdy pochopit NIC. :) ///// BELLDANDY: Jj, já si zas pamatuju „Jste-li žena, patříte k plotně“. Taky to na mě udělalo ohromný dojem. Nesnáším zevšeobecňování a škatulkování, což jak vidím chápeš, a nic jiného tady účelem nebylo. Stavět na klišé je snadné, nikoliv jedině možné. Když někdo není schopný udržet své předsudky na uzdě, nemá co přednášet a ovlivňovat lidi. Mně vadí neschopní a hloupí teoretici ff, nikoliv teoretici ff obecně. Ff je bezvýznamný koníček, který ale někteří autoři dotáhli na pozoruhodnou úroveň, a tak by se k ní mělo přistupovat. Je ale hrozně těžké na takové úrovni diskutovat s lidma, kteří na jedné straně mají potřebu vysmívat se třináctiletým naivkám a na druhé považují JKR za největšího literárního génia naší doby. :) Jo a – v kterém odvětví literatury _nepřevažují_ nesmysly a škváry? To bych si děsně ráda poslechla. Jenomže když to už by byl výlet za špičku nosu, že jo, teoretici? S.L.”

Diamantem

Autor: Eodrakken      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Předesílám, že mé hodnocení se vztahuje k ang. originálu. ;) Já jsem nejdřív přeložila AJPW, a pak tohle, protože 1. čtenáři chtěli vědět, "jak to dopadlo", 2. mám tohle pokračování nejradši. Překlad Damage Control neplánuju, je hodně dlouhá a nelíbila se mi (a myslím, že Cut With Diamonds se dá s prvním dílem v pohodě spojit i bez znalosti DC, s tím bonusem, že se nenaruší jednotný "tón" příběhu), ale kdo by měl náladu se do toho pustit, je samozřejmě vítaný. :) ///// Ale né, tak jsem to nemyslela. (Jako že by to sem někdo měl fofrem přidat. :)) Ani se ti nedivím, on to není zrovna doslovný překlad. :) S.L.”

Slash ( přednáška na Animefestu 2011 )

Autor: Nagat      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Přednáška příjemná, zasmála jsem se, možná by tam mohlo zaznít více věcí a nelíbila se mi kritika na některé autory či "dětičky" co ve 13 čtou a píšou slash - přece jen snad každej jsme těmi dětičkami byly a já bych je nechala ať se vyblbnou a buď je to chytne a začnou psát něco slušného nebo ne.... Ale jinak za 5*”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle si prostě musíte přečíst, aby jste věděli, jak vypadá opravdu temná povídka, ale za vaše špatné sny odmítám nést odpovědnost. :) - Jako pokračování vzniklo ještě Damage Control od Juxian Tang (případný překladatel má u mě pusu :). Je to SS/HP love story a HappyEnd k Naruby) a Diamantem od Eodrakken (PP/RW, přeloženo S.L. )// Božínku a já neúspěšně hledala ruský překlad (existuje, ale nezobrazuje se mi azbuka), když to tu zatím bylo česky. Já z té blbosti už asi nevyrostu! // PS: Pro případ, že snesete ruštinu :) dva klipy, které vznikly v rámci ruského fandomu inspirované touto sérií: http://www.youtube.com/watch?v=U1KgdfQZ024, http://www.youtube.com/watch?v=t3R5eHXBHiY . Netvrdím, že jsou až tak super ale já jak si něco oblíbím ... tak ztrácím vkus :) .”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Doprčič, proč já čtu také úchlárny? A před spaním k tomu...”

The Dreaming Spires

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“kdysi jsem to cetla poprve, dneska podruhe... a mam pocit, ze az si to nekdy prectu potreti, budu z toho porad stejne nadsena:)”

|< 10 11 12 13 14 15  >|