Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“To už je let, co jsem tuhle povídku četla! Byl to úplně první slash, co jsem kdy přelouskala, a pak jsem se k němu ještě několikrát vrátila. Hlášky "Dneska přede mnou nezavřete své srdce ani svou ložnici." nebo "Tobě se líbí, když do tebe někdo tak šťouchá?" už u mě zlidověly :D”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, na mě je to moc velká fantasmagorie - ať už onen kouzelnický příběh o Ježíšovi a veškeré nablblosti z toho plynoucí, nebo ta průhlednost s patrony... Celkově se mi to nelíbí - ani zápletky a už vůbec ne nový padouch, který mi přijde spíš jen jako vytuněný Voldemort.”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jeden z případů, kdy proslulost fikce nedokážu pochopit. Ráda bych si nechala od někoho druhého vysvětlit, co na tom on prožívá tak intenzivně. Pocitově je to pro mne asi trojka, ale započítám-li míru originaliy - těžko mohu prohlásit tohle dílko za průměrné. Jediný hodně silný moment pro mě byl, když se Harry rozhodl, že všechny změny, které provedl v Severusově životě musí vzhledem k dobru všeho lidstva :) zrušit. A musí ho sám osobně potopit. Silné, i když co do logiky zpochybnitelné. Stejně jako spusta jiných věcí v této FF. Logika téhle časovky je velmi problematická (i když si troufnu říct, že časovky mají vždycky logické díry. Tahle má vrata :)) Třeba i psaní deníku mě tam nějak obtěžovalo, spíš než těšilo. A já při tom miluju příběhy psané formou deníku. (Třeba Desirée od Annemarie Selinko). Jen další komplikace, co do logiky všech věcí. - Logika je ale vedlejší, mě to hlavně z nějakého důvodu pocitově nechávalo po většinu doby chladnou a vážně neumím říct proč.”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Cha cha, ten konec je boží :D Za tou povídkou není cítit žádná křeč, je to psané s nadsázkou, a i když je téma poněkud nevšední a hodně mimo kanonické reálie, je to dobře pojaté a čtivě zpracované. No a na konci jsem se zasmála a to je jenom plus. Mně se to tedy líbilo.”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Podle mě to bylo dlouhé až až. Zasloužilo by si to nulu, ale vzhledem k tomu, že aspoň Snape byl jakž-takž v rámci a že tam kolem sebe zamilovaně nevrkali, tomu ten 1 bod dám - ale pouze s notnou dávkou sebezapření a nezaručuju, že si to přece jen ještě nerozmyslím!”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

zmije:

“naštěstí to nebylo dlouhé....”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Melissa-kun:

“Harry se promnění na mořského koníka a stane se mu nepěkná nehoda”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A básník tím chtěl říci co...? Je to nijaké - ani tragické, ani erotické, i když se to tak snaží tvářit.”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tahle Narcissa by mohla klidně urvat hlavní roli i ve Stmívání. :) I kdybych tomu jako teoreticky uvěřila – přesto, že autorka mi nedala jediný důvod – o co tady jde? Že chudinka malá touží zahnout, ale je líná a bojí se? To má být tragédie, k slzám dojímající?? Pod pojmem „bezútěšné bytí“ si teda – na rozdíl od autorky – rozhodně nepředstavuji pohodlný život ve zdraví a v luxusu, obklopená milující rodinou a početným služebnictvem. S.L. PS: Stejně bych samozřejmě posuzovala i slah, kdyby ho někdo takhle napsal. Problém opravdu není v "páru".”

Anything You Want

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Bernice si s náma hezky pohrála. :) Tenhle díl mám mnohem radši než původní „Sorry“, kterou pro pochopení „Anything You Want” stejně není potřeba znát. S.L.”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Fantazii se skutečně meze nekladou a to je na ní to nejlepší - skvělá povídka”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Některé mě pobavily, některé byly slabší, ale vzato kolem a kolem jsem s chutí přečetla všechny. A u některých jsem se smála nahlas a to obvykle nedělám. Autorčinu slinu bych potřebovala mít.”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já vím, že je to moc přeslazené a idealizované a mimo téma a mimo všechno, ale pořád je to mimořádně kvalitně sepsané a kdyby bylo více takových povídek, vůbec bych se nezlobila.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Viděla bych to asi na 3, 5 bodu. První polovina příběhu mě vážně bavila a dokázala mě udržet přicucnutou k monitoru večer co večer, ale pak se to jaksi zlomilo a já se k tomu monitoru občas přicucávala docela z donucení. Ale příběh to není vůbec špatnej - syrovej, mrazivost se střídá s hřejivostí, a s tělesnými tekutinami se tam vážně nešetří. Taky z psychologickýho hlediska velice zajímavej. Moc se mi líbila scéna, kdy Ron vyrábí skleněná zvířátka z lahví od chlastu :) Postavy byly všechny bezva, i když mi tam trochu scházelo víc zástupkyň něžnýho pohlaví a z takhle pokornýho Malfoye se mi dělaly osypky, ale to už je můj problém. A taky bych se vůbec nezlobila, kdyby autor krapet ubral s biologickou přesností milostných scén, ale proti gustu... :D”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ano byla to zvláštní povídka, ale zase tak moc mě neuchvátila...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jedna z nejlepší povídek, kterou jsem četla. Ne snad dodržováním reálií, faktů nebo stylu kánonu, ale svojí čtivostí a schopností manipulovat čtenářem. Nikdy se mi ještě nestalo, že bych musela u povídky potlačovat slzy, ale zdejší scéna se zpívajícími dětmi byla zkrátka příliš silná. Nádherné a ráda se vracím.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Poklidně plynoucí povídka o lidské stránce Severuse Snapea. Je to ohromně čtivé, skvěle napsané a stylově precizní. Ráda se k ní vracím.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Bavila jsem se, protože tam jsou velice dobré okamžiky a velice pěkné fórky. Jako celek je to ale dost neuspořádané, určitě by tomu prospělo, kdyby si to po sobě autorka ještě pročetla a uhladila.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pěkné. Prospělo by tomu víc péče, ale jsou tam skvělé momenty a při čtení jsem se usmívala celou dobu.”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Bavila jsem se. V tomhle žánru nelze nezměnit charaktery postav, ale tady to není na škodu a zdejší Snape je skvělý. Přesně takový, jakého bych chtěla sledovat zpovzdálí, ale rozhodně bych se s ním nechtěla potkat. Líbilo.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Skvělá povídka, určitě nejlepší česká fanfiction, kterou jsem četla, a do top 5 světových se z mého pohledu určitě taky dostane. Moc se mi líbila autorská postava, líbil se mi Snape, co víc si přát? Moc se mi taky líbilo, jak Evi dokázala při psaní pracovat s kanonickými fakty, které povídka nemění, jen vysvětluje a velice nápaditě s nimi pracuje.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Tak ucelený příběh, který by byl propracovaný do každého detailu jsem snad ještě nečetla. Povídka naprosto úžasná a Severus, který by tak přesně vystihoval Severuse...”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nádhera.. :D Ze začátku se to až tak nezdálo, ale jakmile naši profesoři dorazili do Čech, tak to byla parádní jízda - odkaz na kapitolu pojednávající o Matějské pouti a především na pasáž s autíčky - se vším všudy. :D Hlavně Severus si to tentokrát užil... ;D”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“presne niečo takéto som práve potrebovala :D”

|< 10 11 12 13 14 15  >|