Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

belldandy:

“To jsou vodovky, ne? Díky nim to v sobě má takovou sympatickou lehkost. (Brrr.. to jsou kunsthistorické kecy..:) ) Každopádně s vodovkama je těžké malovat, nic nejde opravit.”

Malý princ

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...nemuzu si pomoci, ale maly princ od exuperyho u me porad vede... tohle je opravdu pekne, ale proste to neni ono...”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“velmi pekne (proc mam pocit, ze otoceny draco rika neco opravdu nehezkeho?:)”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cetla jsem uz nekolikrat a porad to neztraci sve kouzlo:)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D:D opravdu krasna parodie :D”

Posudek odborného článku zaslaného redakci časopisu „Mugglische Chemie“

Autor: Trisia      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“hodnotila bych ujde to, na druhou stranu prvni posudek, ktery me hned v prvni vete neotravil... a dokonce jsem se zasmala :D”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D a mne bylo vzdycky to rozrazovani divny :D”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“:D”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidka dobre napsala a prelozena, pribeh dobry, precetla jsem to za jedno odpoledne (kdy jsem samozrejme mela delat uplne neco jineho)... ale opravdu mi nesedlo chovani hlavnich postav a preslazeny zaver. VELKY A OSKLIVY SPOILER: ve chvili, kdy severus brecel do neci kosile/delal andelicky ve snehu/uchcaval z potterovy moci jsem si jenom rikala wtf... ano a potter: zvlast nekonecne mocny/nikdy neudelajici chybu/vsichni ho uctivaji a sedi z nej permanentne na zadku... pokud mate naladu na uchvatny happy end, kdy potter vsechny zachrani/pouci/da jim novou sanci (krom chudaka voldyho) a se snapem odleti v zari zapadajiciho slunce za mavani jejich zboznujicich pratel... takze si k tomu dodejte dojemnou hudbu, skakajiciho delfina, duhu, tadydadyda a utrete slzicku dojeti nebo si jako zla sectumsempra vzpomente na konec pekla na zemi (south park) a setrete slzy zakerneho a sadistickeho smichu nad nekonecnym kycem KONEC SPOILERU”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

belldandy:

“V zásadě bych to viděla na takové trochu lepší tři body. V rámci dlouhých překladových snarry fikcí, asi má nejméně oblíbená, ale stejně mi to připadá pořád lepší než spousta jiných věcí. Líbí se mi tu pár jednotlivostí (tvorba hůlky, souboj s L.Malfoyem, nápad že žádná magie znamená imunitu vůči magii, Brumbál, který dokazuje, že Alex je členem Fénixova řádu, Hermiona vysvětlující novou technologii) a dalších pár věcí mě tu dost štve (hlavně že porazit Voldemorta je tak nehorázná hračka, taky Severus tu není moc šikovně vystihnutý, ale už jsem zažila v této oblasti mnohem větší průšvihy), nezvyklá je tu pozice mladé generace (Harry, Hermiona, Neville) jsou tak úžasně schopní, že se vedle nich Brumbál působí jako senilní stařík. :) . Nu dávám, lepší hodnocení už proto, že pár lidí dalo horší a já to chci vyrovnat taky proto, že si moc vážím úsilí, které do této povídky vložila Sallome - nejen že ji přeložila (řekla bych že moc pěkně), ale jak aktivně diskutovala se čtenáři a vůbec vytváří na svých stránkách takové to dění kolem ... myslím, že si za to ocenění prostě zaslouží... (PS: Ale přiznávám, že vracet se k tomu asi nebudu.)”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“opravdu moc pekne... nedokazala jsem se od toho odtrhnout (az tak, ze jsem prisla pozde na prednasku:)”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Nevím, co se mám o této povídce myslet, prostě mě neoslovila, neuvěřila jsem. Scéna Harryho narozenin například mi přišla příliš OOC, i dalších spoustu věcí. Vztah šestnáctiletého Harryho, kterého Severus bere jako dospělého? Překlad byl nicméně skvělý!”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Tak nějak pořád nemůžu uvěřit, že na ffdeniku do teď chyběla Osika... :) No, pro mě je to rozhodně nejlepší potterácká fanfikce, co jsem kdy četla a asi i budu číst. Osika nepatří k takovému tomu oddechovému typu povídek, kterými si krátím přednášky. Pokud si na ni ale laskavý čtenář udělá čas, odměnou mu bude promyšlený příběh - navíc neskutečně dobře napsaný promyšlený příběh. (No a samozřejmě i krásné Remus/Sirius scény ;o).) Závěr je tak trochu jiný než celý zbytek povídky a ještě pořád se nemůžu rozhodnout, jestli se mi tam hodí nebo ne. Asi je to ale dobře - kdyby se nesl v duchu předchozích kapitol, patrně by mi vybuchla hlava :o).”

Devítimocný lektvar

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nu, pobavilo. Já jsem navíc tak hrozně soucitná, že mi je toho Severuse líto ... :) To bude asi autorem na čtenáře nezamýšlený účinek.”

In which Arthur Dent finally manages to acquire

Autor: guiltysecret79      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Vtipná, roztomilá a uvěřitelná jednorázovka v podstatě o ničem.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“OOC Potter, Snape taky vypadá, že přišel z trochu jiné planety, děj se táhne jak těsto na knedlíky a co se týká toho veritaséra - tak to je snad vtip ne??? Končím po první části - jsem po obědě a chci zažívat v klidu. :)”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“az na melodramatickeho pottera... kazdopadne, voldemortova smrt byla originalni :D”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi 3 - 4. To bych řekla o více povídkách této autorky.”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

belldandy:

“-”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Milé :) .”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“krasa :D”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Skvělý překlad, zajímavý děj, dobře se to četlo... ale dílko mi nijak nepřirostlo k srdci. Pro mě těžký průměr.”

Jak to bylo se Zlatovláskou

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tuhle pohadku jsem mela na gramofonove desce a vypravel ji tusim karel hoger... skoda, ze mi nemuze namluvit tuhle, taky bych ji posouchala pred spanim :)”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tohle budu mit v hlave jeste hodne dlouho...”

|< 10 11 12 13  >|