Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První část se mi poměrně líbila - byla zvláštní, lehce mystická... Ovšem ta druhá (internet v podsvětí - to jako vážně?) mě na tolik rozladila, že to nebudu ani dočítat... :(”

When A Lioness Fights

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ano, je to dětská knížka, ale ona i ta naivita by měla mít své meze. Kdo si vzpomene, jak Brumbál vytíral podlahu s každým, kdo mu kdy zkřížil plány, bude mu jasné, že již sám úvod je, jak my říkáme, “epic fail”. Nemluvě o tom, že její akce sice byla depresivně IC, nepochybuju, že Hermiona je dostatečně blbá a arogantní, aby něco takového udělala, leč v reálu by to proběhlo zhruba takto: Hermiona: “Jsem sice pubertální mudlovská šmejdka a mám dlouhou historii opozice proti všemu, o co vaše organizace usiluje, ale prostě jsem změnila názor a –“ // Náhodný Smrtijed ve vrátnici: “Legilimens! Crucio, crucio, crucio....” // No a vod tý doby jí se ženou každej rok nosíme na hrob takovej malej věneček. .... O reakci (a celkově chování) Brumbála, Snapea, Malfoye etc. nemluvě. Jako né, ta “jednoduchost” tady opravdu fackuje a nedá se to číst. No a jelikož autorce je 30 let (!), neomlouvá ji nic a šupity do odpadu. S.L.”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Osobně miluju sladké a romantické příběhy, trojky a taky Siriuse a Remuse, takže tohle byla povídka přesně pro mě...”

Dudley's Cousin

Autor: WhatWldMrsWeasleyDo      Jazyk: AJ

Tintinka:

“Hodně netypická a nepravděpodobná dvojice, ale jako PWP dobré...”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Zajímavá povídka! Líbil se mi vztah Charlie/Dula...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

belldandy:

“:D, lepší než průměr”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten Lestrange... :D Tohle je vážně pěkná parodie. Ať žije Bravíčko! ;)”

When A Lioness Fights

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: AJ

Tintinka:

“Výborný příběh. Dramatické a naprosto AU... a dobrý konec.”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Spíš smutné, ale pěkné...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Slušně napsané, ale nic pro mě”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Pár maličkých výhrad by se možná našlo, ale jako celek jednoznačně skvělé...”

If You Are Prepared - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Povídku neznám a obrázek mě až tak neoslovil. Ale zaujalo mne, že to vypadá, že autorka má na deviantARTu nick firefly-wp. Od ní a s jejím souhlasem je na DS obrázek rukou co je v záhlaví.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Výborná povídka - pokračování už se mi tolik nelíbilo, ale tomuhle dávám 5 bodů.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Originální to bylo bez pochyb. Konec docela šokující. Ale já mám zřejmě jakési morální zábrany ho přijmout. Hlavně mě nějak štve, že je namají postavy, protože já mám zkrátka pocit, že by měly mít. No, každý si sebou něco vláčíme... :) Sorry... Každopádně je to můj první harrymort a tak vlastně nemám žádné srovnání ...”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Pěkné, milé čtení. Trochu zkratkovité, ale k deníku to sedí...”

Ostrov zázraků

Autor: angie77      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“crossvery většinou nejsou můj šálek čaje, ale tahle povídka mně velmi chytla, protože se v ní vyskytuje několik mých oblýbených postav...povídka zdárně zakončena se dvěma odlišnými konci, oba mají určitě co do sebe...autorka si dala opravdu práci skvělá povídka”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to roztomilé. Sice poněkud přehnané a někdy až absurdní , ale nemůžu si pomoct - mě se to prostě líbí. Potter naprosto zmordovaný rýmou a Snape, který ho dostane na povel... :)”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Napřed to vypadalo relativně zajímavě a když na scénu vstoupil Snape, zdálo se, že by z toho mohlo být něco slušného. Ale 4. část je takový blábol (ale hlavně, že je naprosto uvěřitelný - haha!), že... :/”

If You Are Prepared - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Pěkné... :)”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Pěkně vyobrazený Snape. :) Jen ten Neville mi přijde málo vyděšený...”

Posudek odborného článku zaslaného redakci časopisu „Mugglische Chemie“

Autor: Trisia      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Prosím vás, kdybyste teď někdo měli tři, čtyři roky volna, mohli byste mi to prosím vysvětlit? Sama od sebe si tohle asi do souvislostí s ... *čímkoliv* bohužel nedám. PS: Chápu, "vtipná" reakce na výzvu, ale fandom snad není klub mladých debrujárů, prokirké. Což zdaleka není jediný problém, který s "povídkou" mám - bohužel líčením všech bychom se dostali pomalu na délku původního díla. :) Jsem opravdu ráda, že SOS "razí kvalitu před kvantitou", jinak bychom tady nejspíš poznali literární koliku biblických rozměrů. ;) S.L.”

If You Are Prepared - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Hezké na podívání, ale když já mám radši i příšernou čmáranici - jen když něco (smysluplného) sděluje. :) S.L.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Danae:

“Moc povedené :D”

If You Are Prepared - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

belldandy:

“No, můžete se mi klidně smát, že je to transcendentálně patetické... Každopádně tohle já má oblíbená fikce a má oblíbená ilustrace k ní. A vůbec, kde je psáno, že fanart nesmí být kýč? :) - Když jsem zjistila, že tohle namaloval(a) Acidburn, málem jsem u toho vstala ze židle. Nevíte někdo s jistotou, jestli je to ta stejná osoba, co napsala The Price of Magic a spol.? To je někdo uznávaným píšícím autorem a ještě k tomu umí takhle malovat? Kde jsem byla já, když Bůh takhle rozdával talent? :)”

Posudek odborného článku zaslaného redakci časopisu „Mugglische Chemie“

Autor: Trisia      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já jsem prostě asi hrozně hodná ... tak dám zase jednou vyšší hodnocení než ostatní. Každopádně jsem ráda, že nejsem mudlovský chemik a proto mi nehrozí takovýto posudek, protože mě ... by to rozplakalo. :)”

|< 10 11 12 13  >|