Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z nejlepsich FF, co jsem kdy cetla:)”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“naprosto nejlepsi!!:)”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tema sice neni dvakrat originalni, na druhou stranu je potesujici precist si povidku, ve ktere nikdo nezprzni severuse a potter neni superhrdina, ze ktereho vsichni kolem padaj na prdel...”

Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“hm... puvodne jsem chtela udelit 3 (a pul soukromeho bodu)... kazdopadne je to lepsi, nez predchozi dil, takze slabsi ctyri (kdyz tak nad tim premyslim, nechapu, proc jsem svuj pseudointelektualni vnitrni boj napsala ... ale nakonec, kdyz uz tu ten prostor na obhajeni sveho hodnoceni mame, proc ho nevyuzit... takze nez si prectete muj obsahly a neskonale prinosny komentar, doufam, ze uz tu bude paty dil:)”

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“sama o sobe by tahle parodie byla vyborna, kazdopadne, po srovnani s jednickou a dvojkou uz to tak slavne neni... narozdil od nich jsem se pri cteni az-karbanu dusila smichy jen jednou:)... 3, 5”

Garry Poker a jeho báječná léta

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“dil prvni byl o chlup lepsejsi - dost jsem se nudila u sceny grape/hormona...i tak, porad vyborna parodie:)”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“naprosto uchvatna parodie s odkazy na kdeco (zvlast me pobavily ty na monty pythony:D) tleskam!! (soukromeho pul bodu navic udeluji za bezkonkurencni ilustraci :)”

Jedna neškodná zakázaná kletba

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pekne:)”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Príbeh pokračuje. Mysty začala pridávať Rums: http://awriter.blog.cz/ ________________________________________________________ Memorin mala pravdu, je to jeden z najkrajších príbehov, čo som kedy čítala. Celý čas som mala zatajený dych a slzy v očiach. A musela som si zapísať niektoré vety, lebo boli príliš krásne: ________________________________________________________________ „Bylo to jak začarovaný kruh, co osud spletl ostnatými dráty. Při každém pokusu z něj uniknout se akorát pořezal a jediný lék na vzniklé rány se vyskytoval právě uprostřed celého toho hrůzu nahánějícího kolotoče.“ ________________________________________________________________ „Severus, jenž slyší až za roh a rozumí jakémukoliv jazyku, byť třeba zkomolenému a neexistujicímu.“ ____________________________________________________________________ „Černé oči byly ve stínu více temnější a hlubší než obvykle. Stejně kdysi po nocích na Adriana působila hladká plocha Bradavického jezera... Kdyby se do nich díval přespříliš dlouho, možná by v nich uviděl i tu samou prázdnotu.“ ____________________________________________________________________ "V tu chvíli byl pro něj Severus vším." ____________________________________________________________________ „Severus byl... prostě Severus. Severus za tohle všechno stál. Severus byl všechno...“ ______________________________________________________________________ „Být šťastný, to si vlastně nikdy nepřál. Vždycky jen chtěl mít tu možnost.“ ___________________________________________________________________ „...Jaké by to bylo líbat Severuse Snapea? A tak to udělal...“ ___________________________________________________________________ 5 bodov je príliš málo...”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Souhlasím, příliš ohrané. Navíc povídka mě po celou dobu nezaujala a nevtáhla do děje. Proto mi trvalo hodnouchvíli než jsem jí přečetla. 2-3*”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“krásná povídka.”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Dahaka:

“Musím uznat, že tato povídka se mi také velice líbila. Další z fandomu LOTR, kterou jsem byla ochotna přelouskat a nelituju toho. Haldir a Legolas je moc hezký páreček, povídka celkem není ani příliš dlouhá a snadno se čte. Příjemné spestření studených zimních večerů.”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasné i když místy bolestné.”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Krásné, místy smutné, ale má to určitý happyend. :)”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

ranchan:

“krása :D... při některejch scénách jsem se popadala za břicho... bylo to úžasný”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi pekné skutočne. A navždy si zapamätám vetu : Copak, holenku? :D Fialín je skvelý!”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“velmi povedene”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Skvělá povídka - SS, HP a detektivka. Některé doprovodně postavy nemají chybu. No a Osud je pěkný zákeřňák, když se paktuje se Smrtí...”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Fialín není jen dokonalý, je nejlepší:-).”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“K téhle povídce se strašne ráda vracím, vždycky mě rozesměje. A objeví se tu jedna z mých top AU postav vůbec a to Fialín - je dokonalej. Miluju ho. :D”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi jsem měla tu správnou náladu, ale mě se to líbilo moc. Pravda, ten epilog by bylo lepší vyhodit do koše a napsat nový. Ale jinak to bylo výborné. Jednou si dal někdo práci popsat postupné rozvíjení vztahu. Mě přijde, že si to po této stránce autorky občas zjednodušují ... Vhodné jako medicína pro ty, co potřebují obejmout. :)”

The Boy Who Lived A Bit

Autor: Barbarella      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“pěkná povídka”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“No ne - opravdu je to sranda :)”

|< 10 11 12 13  >|