Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Erestorův tělocvik

Autor: chaotic_binky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, ano - pán Roklinky prchající před svým poradcem, aby náhodou nedostal něčím pohlavě... :)”

Severus a internet

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Krutý. Vážně, vážně krutý:D. Líbí se mi Severus hlavně v posledních odstavcích - ne, on je přeci Zmijozel:D.”

Dvanásť predvianočných dní Severusa Snapa

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

SaoKissa:

“Nemám slov - ale nebráno jako kompliment. Ještě teď cítím cukr v ústech. Na druhou stranu, nebylo to nečitelné.”

Deník Severuse Snapea

Autor: Betelgeuse z Nebelvíru      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Hrůza:P. Šílený. Žádná šance, že bych to někdy dočetla. Severus je tu tak strašně moc OOC až to není reálné. To už je reálnější, že si obleče růžovej hábit a bude při hodině zpívát Jingle bells.”

Her Love, His Regret

Autor: Sindie      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Jedna drobná změna příběhu na začátku hledání viteálů a důsledek dalekosáhlý. :)”

Eyes On Your Work!

Autor: Skarlet Rayne      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“dobrá povídka”

Trevor Valentino - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“:)”

Mince

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“*~*~*~*~*~*~*~*~*”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Osobně moc nemám ráda trojice, proto hodnocení 3 - jinak povídka je ale pěkná :).”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zjistila jsem, že postupem času(čím víc toho mám přečteno) měním názor a tudíž i hodnocení u hodně povídek. 5* :)”

Morning walk - (fan)art

Autor: Alassa      Jazyk: fanart

SaoKissa:

“Hele:D. Kdo by řekl, že tu narazím na spolužačku? Ne, ona je vážně jedna z nejlepších (možná i nejlepší) malířka, jako jsem kdy potkala:).”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jejda... :) Tohle asi Brumla nečekal...”

Damage Control

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

belldandy:

“V zásadě až do štastného zvratu jsem si myslela, že dám za 4 (A to ještě lepší čtyři, když zvážím čemu všemu už jsem čtyřku dala.) Jenže ten zvrat byl z těch, kdy si říkám, pokud bylo porazit Voldemorta tak snadné, proč už to dávno někdo neudělal :). Ve srovnání s And Just Plain Wrong mi tu také vše přišlo nějak explicitnější a tím nemyslím tentokrát sex. Na druhou stranu: Já četla Damage Control jako první a budu ho mít na vždy s And Just Plain Wrong v hlavě spojený dohromady jako diptich. Snad je to tím, že sama myšlenka Voldemorta vyhrávajícho válku je tak děsivě silná ... ale vím, že tyhle dvě povídky budou pro mne nejsilnější zážitek minimálně tohohle měsíce. A mnohé scény už z hlavy zřejmě nikdy nedostanu. To staví tu trojku zas do jiného světla. Nu dobrá, taky musím přiznat, že jistá nizká "kýčipřitakající" část mé existence, je ráda, že nemusím po konci And Just Plain Wrong jít spát s pocitem, že takhle to dopadlo. / Vše výše napsané platí, ale já vzhledem k současné osobní posedlosti touto povídkou (i celou sérií) prostě musím zvednout hodnocení. Něco na ní zřejmě bude :).”

Cut with Diamonds

Autor: Eodrakken      Jazyk: AJ

belldandy:

“Krátký náhled do vztahu Rona a jeho krysy. :) Řekla bych, že tohle je rozhodně nejpovedenější povídka z těch tří, které navazují na "Damage Control". Pettigrew je tu až neuvěřitelně věrohodný: ubohá odpuzující existence, která vzbuzuje soucit. Neschopen čehokoli odvážného, ale zároveň neschopen hrát úlohu ďábelského zločince, která mu jakousi nešťasnou náhodou připadla. A Ron je zasažen Stockholmským syndromem. - Nejvíc na mě věrohodnost této fikce zapůsobila ve srovnání s "To The Victors", která podává Dracův postoj "umučím tě láskyplně až k smrti" na poměry této série trochu nevhodně melodramaticky.”

Každý má jednu

Autor: Hajmi 2003      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Co to je, bože? Ale jo, zasmála jsem se. Každopádně znovu už bych si to nepřěčětla, je to strašně sladké a navíc ten sloh... a hlavní pár na konci, ne a ne.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Pěkné. Neurazí, ale ani nenadchne.”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“To je... to je kruté. Tak strašně kruté. To se nedá:D.”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Opravdu vtipné propojení světa HP s Sherlockem Holmesem.”

Slash ( přednáška na Animefestu 2011 )

Autor: Nagat      Jazyk: ČJ

Dark:

“heh super:-D btw našla sem ten seznam, o čem se nesmí psát na FF.net https://login.fanfiction.net/story/story_tab_guide.php je to až úplně dole :-D”

Cut with Diamonds

Autor: Eodrakken      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Další pokračování And Just Plain Wrong, tentokrát od Pauraque (Eodrakken). Podle mě rozdíl mezi touhle povídkou a Damage Control je v tom, že jedna je udělaná dobře a jedna špatně. ;) S.L.”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohe je opravdu doják. :) Ale nejlepší byl závěr - že by se pamalu začínala naplňovat Albusova slova... ?”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jako crack je to dobrý.. .”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nakonec jsem měla pocit, že je ta záchrana života vyšla celkem lacino. Ona jim ta šedá zóna svým způsobem pomohla... Pravda, je to trochu horší než první díl, ale přece kvůli tomu nebudu snižovat hodnocení. Protože celá trilogie je výborná, akorát Vlažný je přímo fenomenální ...”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vtipná hříčka, ano.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na konec HP ságy nadávat nepotřebuji, ale když tohle je tak roztomile podvratné, že to prostě musím ocenit. A to jsem "snarry shipper", takže můj konec by musel vypadat jinak. :) Proč si to jednoduše nenapsat podle svého vkusu. Právě kvůli tomuhle jsou přece fanfikce tak skvělé ... Přiznávám, že číst znovu to asi nebudu, ale pamatovat si to budu navždy.”

|< 10 11 12 13  >|